April 2010 mama´s deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hier ook regen.. heb net maar een heel klein rondje gelopen met chester had ook steeds harde buiken tijdens het wandelen.. hij heeft nu maar een botje gekregen om het goed te maken. Moet hij alleen als een zotje heel het huis eerst 10 x mee rondrennen... echt het beest spoort niet, maar is wel lief.
    Hier gaat de hond trouwens als het lukt vlak voor de bevalling naar de fokker waar hij vandaan komt. Voor hem echt een vakantie. ( groot huis enorme tuin altijd genoeg andere labradors om mee te spelen en hij is gek op de fokker.. ) en dan als wij een beetje gesetteld zijn een paar dagen na de bevalling denk ik halen we hem weer op..

Janne balen zo`n SI... en afgesnauwd worden kan ik er nu ook niet bij hebben hoor, dan komen de tranen hier ook vrij snel..

Nou ik ga... ga op kraamvisite bij mijn leiding-gevende met wat collega`s !

2. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Hier ook regen, bah, word er echt depressief van...
    Hoodpijn heb ik gelukkig niet wel giga maagzuur ook niet fijn.

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

hier is het net weer even droog, pff mannetje wil het balkon opruimen dit weekend wens hem succes jeetje ziet er niet uit. maarja grotendeels grofvuil weg brengen en dan klaar.

tis echt raar weer..
    maar beter als dat ijskoude weer...

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Daar helpt rennie gelukkig voldoende tegen bij mij.

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Yep, hier ook regen. BAH!

@ Mirjam: Als je je vakantiedagen uiteindelijk niet hebt opgenomen moeten ze inderdaad gewoon uitbetaald worden. Ik zou er dus maar even achteraan gaan.

Ben nu even aan het lunchen (bakje yoghurt met een appel) en over een half uurtje komt er even een vriendin een kopje thee drinken.

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Onsukkie: nee dat is het niet.. er zit een zenuw bekneld in mijn nek, waardoor mijn hele arm slaapt. Ik heb er al fysio voor, dus hopen dat dat helpt.

TM: hé je bent er weer! Hoe was het meis?

Kris: hier zitten de grote rondes met de honden er ook niet in.. Net ook even naar buiten geweest met ze, ze liggen nu ook in de mand op een stokje te kauwen.. Hebben ze wat te doen hè.
    Fijn dat Chester naar de fokker kan tijdens de kraamtijd! Das pas goed geregeld en voor de hond nog eens superleuk ook!

Ann: hier is het maagzuur niet weggeweest.. ik weet hoe vervelend het is meis! Ik zit de hele dag alweer aan de melk, vanille vla, roomijs en Gaviscon.. Daar is het enigzins mee te onderdrukken, maar het blijft erg vervelend!

Lautjuh: hier ook regen! Lekker toch dat je mannetje het balkon op wil gaan ruimen. Heeft ie ook last van nesteldrang? Hahaha!
    Maar das wel zo lekker als de kleine er straks is jij op een schoon balkonnetje kan genieten van het lekkere lente-weer..

Zo de boodschapjes zijn weer binnen.. Ik heb inmiddels weer m'n appelflap achter m'n kiezen en om maar ff gezond te doen zit ik nu aan de cruesli, hahah! Honden zijn er ook al ff uitgeweest, dus nu lekker laptoppen..

X

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Mermaid: gezellig ff bijbeppen met een vriendinnetje.. Leuk! Have fun vanmiddag!

8. lautjuhhh

@ikheid ja hij heeft er ook verschrikkelijk last van nog erger als ik hoor! whaha alles moet op geruimd worden en de klusjes moeten gedaanzijn voor 1 april dat heeft hij met zichzelf afgesproken haha. maar tis wel een lieverd. en inderdaad wat je zegt is wel lekker met dat lente weer op het balkon zitten..

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nou ideaal joh! Mijn vent heeft er niet zo'n last van.. Jammer ;)
    Ja heerlijk joh, straks met de kleine op een schoon en mooi balkon! Beter dan dat je tussen het grof vuil zit ;)

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hallo!!
    Moet nog even bijlezen, maar zit op mn werk....
    Alles goed met iedereen?
    Na vandaag nog 3 weken = 9 dagen werken!!!

Ga vanmiddag even proberen bij te lezen

Voor nu even hoi, doei en tot zo!:D

11. lautjuhhh

@ikheid ja dat is zeker waar!

Ik zal straks even een foto van het wiegje maken en hierneer zetten, moet hem gewoon showen, wiegje is al 25 jaar oud :D

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Werkse! Ook voor jou is het aftellen tot je verlof hebt! Nog even..

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja foto! :D

14. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mirjam, wat stom van de opvang zeg! Dat hadden ze dan wel wat eerder aan mogen geven. Ik hoop dat ze gauw went daar. Ze heeft zo wel ineens alles gehad. Dan is ze er in 1 keer vanaf. Anders blijft ze aan het veranderen.
    Volgens mij heb je gewoon recht op die vakantieuren ja. Als je ziek bent neem je geen vakantieuren op. Dat mag niet. Ik zou er even achteraan als ik jou was. Hier miste ik mijn onregelmatigheidstoeslag terwijl ik daar ook recht op heb. Ook maar even achteraan.

Ik word ook wel moe van al die bemoeizuchtige mensen. Iedereen met de beste tips en adviezen, meningen over je buik en wanneer je gaat bevallen. Waar maakt iedereen zich druk om! Het komt vanzelf en we zien wel hoe het loopt. Heb ook een vriendin die kan bijna alleen maar praten over mijn zwangerschap en straks als onze kleine er is. Dan moet je wel dit of dit doen, en als je maar niet zus of zo doet, allemaal tips en dingen die anderen tegen haar zeggen over mijn zwangerschap en de kleine straks en wat zij allemaal wel niet met onze kleine wil gaan doen. Durf er dan niet zo goed wat van te zeggen. Ze bedoeld het goed. Hartstikke lief dat ze zo meeleeft, maar het bemoeizuchtige kan ik niet zo goed tegen.

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik kan nog wel enden lopen, maar doe dat niet meer alleen met uk van 21 maanden en 2 honden, dus ze moeten wachten tot manlief thuis komt voor de grote ronde.

Vervelend die zenuw!

16. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Het komt nu wel heel dichtbij voor ons hè! Vind het wel spannend en heb er super veel zin in dat de kleine er is! Ben zo benieuwd naar haar en hoe het zal zijn. Over twee en een halve week mag ik al thuis bevallen. Ongelooflijk. Dan mag ze ook wel meteen komen :)

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ken het.. ik tel echt af naar de 37 weken en hoop ook stiekem dat ie dan snel komt! Maar in mijn achterhoofd houd ik er ook maar rekening mee dat ik zelfs overtijd kan gaan lopen. Al denk ik het niet hoor.. Mijn voorgevoel zegt in de 37e of 38e week.
    Ik kan ook echt niet wachten! Zo onwerkelijk! Dat je straks mama bent en zo'n klein frummeltje in je armen hebt..

Bemoeizuchtige mensen.. Heel erg irritant! Zo vind ik verjaardagen ook echt een drama en ik heb er dit weekend 3! Iedereen denkt het beter te weten enzo.. Hou gewoon allemaal je smoel! Het komt wanneer het komt en ja ik ben dik ja! En ja ik sta op springen en ja ik waggel als een eend.. :x

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nee das inderdaad niet te doen met een kleine, 2 honden en zelf zwanger zijn..

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, gooi het eruit meiden al die frustraties over bemoeizuchtige mensen. Ik heb er tot op heden gelukkig weinig last van (knock on wood...;))

20. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

heey jaa was leuk hoor:D
    lekker veel in het water gelegen
    alleen een dochter die vaak wakker werd snachts dus slecht geslapen
    maar mocht van manlief lekker uitslapen
    we hebben niet veel gelopen dus rolstoel eigenlijk niet gebruikt
    heb wel een verkoudheidje opgelopen
    en hoest de longen uit me lijf maar ach he we moeten er mee door

Deel Deze Pagina