@ Ingrid: Met zo'n kleur blauw denk ik dat het heel goed kan, die strepen maken op de grijze muur. Het is een vrij lichte kleur, dus het zal niet snel te donker worden denk ik.
Krijg ik net de WIJ jonge ouders binnen, zit er een dikke enveloppe bij met daarop: geheimpjes van een prachtige zwangerschap. En wat zit erin................. Inlegkruisjes whahahahahahahahaha Lekker prachtig
En thanx voor jullie leuke reacties, straks als de meubeltjes er zijn enz. maak ik een totaal foto van zn kamertje!
daarom en we hebben natuurlijk witte meubels en een wit rolgordijn dus dat maakt het ook al weer lichter.
LadyZorra, helemaal te WOW! Echt gaaf zeg jullie muur. Surf, ik vind het bij jullie ook HEEL gaaf, mooie kleur blauw en gaaf met die schuine vakken en stickers enzo. Erg tof. En ingrid, ik denk dat het erg leuk is alles grijs, helemaal met 3 strepen van breed naar minder breed. Leuk! Zo, ik ga nu snel lunchen en douchen en aankleden (zit hier nog steeds in mn slaapkleren ) want heb straks het eindgesprek op school voor mijn stage. Ben benieuwd wat voor cijfer ik krijg ondanks dat het zo'n rotplek was... Tot later meiden! (en niet teveel kletsen he, dan moet ik zoveel bijlezen... )
@Franka: ik heb wel vitamine D voor mezelf in tabletvorm...heb ik bij de Etos gehaald in de stad (Arnhem). @Ladyzorra: WAUW wat een onwijs gave muurschildering!!! @Surf: ook een super leuke kamer gaat dat worden!!! Heel lief en stoer tegelijk!
Ja, in tabletvorm kan ik D wel vinden...Het is de vraag of ik voor kindje olie of aquosium moet gebruiken ...Vitamine K kan ik niet vinden, maar daar vraag ik vandeweek bij de apotheek wel even naar...
meiden ben de helft alweer vergeten las iets over indalen kan best hoor noa was met 32 weken al ingedaald ik denk zelf dat ik al last heb van oefenweeen want als ik niks doe en op de bank zit heb ik soms regelmatige hardebuiken ik reageer straks op de rest moet me dochter eten geven en daarna gaat ze naar bed en dan even eten met manlief en dan gaat ie naar zijn werk tot straks
nog even de laatste foto... waar ik sta komt dan zn bed zeg maar (nu eerst nog het ledikantje) links naast de kledingkast kom je zn kamertje binnen... Bekijk bijlage 46763
@janne: succes met je gesprek meid! @kamertjes: ooo leuk hoor! iedereen maakt er weer helemaal zn eigen ding van, zo grappig om te zien! maar erg leuk allemaal!
Alleen zo jammer dat ik werkelijk overal scheuren begin te vertonen. Maar dat kan ook niet anders met zo'n klein wijffie he