het is even doorbijten morgen heeft ie even een dagdienst omdat hij voor morgen avond al een afspraak had staan en toen we net getrouwd waren had ie ene week dag dienst en andere week nacht dienst en ik werkte toen nog full time dus als hij nachtdienst had ging ik sochtends de deur uit om naar me werk te gaan en als ik thuis kwam dan was hij alweer weg werktijden waren toen van 6 tot 6 dus toen zagen we elkaar alleen in de weekenden ben blij dat ik dat niet meer heb (even afkloppen)
*sorry ego bericht* ja, ik heb hier net van de huisarts te horen gekregen dat ik het echt wel rustiger aan moet gaan doen. Harde buiken mogen volgens haar nu nog niet. Ik wil niet de 'seut' uithangen omdat ik zwanger ben, maar vanmiddag bijvoorbeeld vergadering van 11u die normaalgezien tot 12 u ging duren maar uitliep tot 13u30 zonder eten of drinken.... EN ik kan ook nooit op tijd stoppen, ze plannen een vergadering die dan over tijd gaat... en overal zijn het problemen op het werk en men verwacht dat ik dat allemaal oplos. Allemaal dingen die ik anders echt niet zo erg vind, ik doe dat zelfs graag, zo problemen oplossen en zo, maar nu kan mijn lichaam het precies niet aan. ik voel me zo'n faler!
ow lieverd je moet je geen faler voelen ik snap wat je bedoelt hoor maar het is beter voor je zelf om gewoon even rustiger aan te doen en dat snappen ze heus wel op je werk probeer het van je af te zetten
Nou, daar ben ik weer. Naar de huisarts geweest. Mijn bloeddruk was goed. 135/75. Toch last van de holtes. Ik heb nu een kuurtje gekregen, amoxiciline. Maar ze zei er wel even bij dat die "het minst schadelijk" was voor de baby. Dus nu twijfel ik wel of ik het moet nemen of misschien toch nog even moet blijven proberen met stomen en neussprayen. Ik vind "minst schadelijk" toch nog wel eng klinken!!! @ Alre, ik snap hoe je je voelt. Maar je lichaam heeft het nu gewoon zwaarder, dus je moet ook beter voor jezelf zorgen en naar je lichaam luisteren. Heeft niets met falen te maken hoor! @ Mermaid. Ik denk dat ik die roze zonder rand en zonder balletjes ga bestellen. Vind hem zo leuk! Geloof dat we inderdaad redelijk dezelfde smaak hebben wat baby spulletjes betreft! Nou, ga even eten, misschien tot vanavond!
Caromama, beter dat je bloeddruk goed was maar minder van de holtes! Janne, een 7 wat goed!!! Op naar de volgende, hopelijk veel leukere stage volgend jaar! Arka, als je lichaam niet meer kan dan kan het niet! Is geen falen is onderdeel van zwanger zijn! Verder weet ik het niet meer! Hier, kamertje schiet al heel erg op. Stond in de gamma en toen zag ik een andere kleur grijs die ik eigenlijk leuker vond dus die meegenomen en toen kwam Roeland ook gezellig thuis dus hebben we samen alles afgetaped, de strepen gezet op de muur en die ook afgeplakt natuurlijk en toen was het tijd om te verven!! Zijn nu klaar met het grijze en hoop dat we snel met het blauwe kunnen beginnen, verder gaan we nog het rolgordijn straks ophangen en dan is het al bijna een echt kamertje.
@ Arka: Lieverdje, je moet je echt geen faler voelen. Ik zei vorige week nog tegen Arco dat ik zwanger zijn hartstikke leuk vind, maar wel zwaarder dan ik dacht. Als je een vergadering hebt zorg dan dat je iig wat te eten bij je hebt, zodat je wat kunt eten als je honger krijgt. Dikke KNUF! @ Caro: Ja wij hebben echt dezelfde smaak, ik ben ook echt benieuwd naar jullie kamertje. Ik wil nog even wachten tot we ook behangen hebben enzo voor ik de lamp en gordijnen bestel, maar wij gaan dit Eijffinger Pip Studio 386036 | Pip Studio behang | www.behangwereld.nl behang, dus dan wil ik vragen aan die dame van Marktplaats of ze ook een lamp met zulke stof kan maken. @ hier: Mijn mannetje is aan 't koken en volgens mij kunnen we bijna, dus ik ga even eten en ben dan straks weer terug!
Volgens mij is dat hetzelfde behang als de lamp in de tweede foto. Volgens mij is het kleurverschil alleen op de foto, of misschien het feit dat het één behang is en de andere stof. Maar zou het anders voor de zekerheid idd even navragen bij haar.
zo, ik ga mijn bazen een mail sturen om de situatie uit te leggen en dan maar hopen dat de controle volgende dinsdag bij de gyn goed is anders stort mijn wereld zowat in vrees ik ik zou het echt niet overleven dat door mijn werk er iets gebeurt met ons kinsje
Caro: gelukkig bloeddruk goed. Van die medicijnen begrijp ik wel hoor... Arka: het hoort er bij, kop op!!! Ingrid: leuk!! ben benieuwd naar de strepen Ego: vanmiddag even de stad in geweest en 2 nieuwe broeken gekocht. Mn lievelingsbroek zit nu echt te strak bij de knoop, maar omdat deze vastgestikt zit, nu maar een maatje groter. 3 maanden zonder broeken is ook zo onhandig hahaha
Da's inderdaad hetzelfde behang, maar dan met een andere kleur achtergrond. Je hebt dat behang met een achtergrond in het wit, zilver, blauw, roze en groen. @ Arka: Ik heb ook wel eens harde buiken en da's echt een onaangenaam gevoel inderdaad.
Vraagje: ik heb af en toe het gevoel alsof ik heel licht een soort hartslag voel in mn buik, zijn dat hikjes??? Of ben ik nu echt gek geworden hahahahaha
Oh, dat behand van jullie is met groene achtergrond! Nu zie ik het pas. Ik dacht dat het blauw was. Volgens mij hebben ze de stof alleen in roze en blauw. Want ze gebruiken daarvoor dekbedovertrekken die ze verknippen en die zijn volgens mij alleen in roze en blauw te krijgen. @ Janne, fijn dat je beoordeling goed was! @ Alre, als je je zo druk maakt, bel dan voor de zekerheid de VK. Van spanningen krijg je alleen maar nog meer harde buiken.
He caromama, fijn dat je bloeddruk goed was! Hoofdpijn kan ook van volle holtes komen natuurlijk he. Ik zou ook twijfelen over zo'n kuurtje! Heb je het niet gevraagd aan de arts wat 'minst schadelijk' betekent? Arka, meid je hoeft je geen faler te voelen hoor! Je kunt er niks aan doen! Als ik een harde buik heb doet het meestal niet heel erg zeer. WEl een superrotgevoel en soms doet het wel pijn omdat mijn baarmoeder natuurlijk steeds groter wordt en de rest dan in de knel komt. Weet je wat helpt? Gaan liggen met je voeten op de bank/bed ofzo en dan diep inademen en daarbij je buik zo groot mogelijk maken. DAn langzaam uitademen. Dat helpt mij altijd heel erg, want dan concentreer ik me meer op mijn ademen en geef ik mijn baarmoeder wat ruimte. Als het zeer blijft doen even je vk/gyn bellen! Niet meteen zorgen maken hoor! Daar krijg je idd ook harde buiken van. Ingrid, leuk dat het kamertje ineens zo opschiet! Wat voor kleur grijs is het? Ben benieuwd zeg hoe het resultaat is! Lijkt me nog best lastig, nette strepen maken. Mermaid en caromama, jullie zijn helemaal into Pip behang/lampen? Pff, mijn man is net weg naar een vergadering, maar ik moet er gewoon bijna om huilen! Wat een onzin zeg, alleen zijn is toch niet erg, maar voel me echt heel erg Remi. Pff, die hormonen ook de hele tijd.
janne dan zitten we samen in hetzelfde schuitje huilen omdat onze mannen weg zijn dikke knuf hoor meid weet wat je door maakt
Oh, dat zou kunnen natuurlijk. Dat moet ik dan even navragen. Als het inderdaad is zoals jij zegt dan weet ik nog niet of ik een lamp met zulke stof wil, alhoewel bij het behang met de groene achtergrond een lamp met de roze achtergrond misschien ook wel leuk is. Dilemma's, dilemma's.... Nou ja, eerst de kamer maar eens afmaken en dan ga ik me volledig concentreren op de lamp en gordijnen. @ Janne: Ik ben wel helemaal weg van Pip inderdaad .
Hmmm, liet manlief net die PIP spulletjes zien en die was toch wel een stuk minder enthousiast dan ik. Vorige keer zei hij dat hij het wel leuk vond! Tsss, maar hij is dan ook een weegschaal, misschien dat het daar aan ligt! Dus nu weet ik nog niet zeker of het PIP gaat worden of niet.