Bekijk bijlage 47444 en het laatste stukje deed zijn zwager want manlief had echt heel veel last van zijn handjes
@ Kris wat een mooie buik! En wat schrikken van de eiwitten zeg! Kan me heel goed voorstellen dat je daardoor van streek bent! Goed op jezelf en de kleine letten meid. En beter een keer te vaak aan de bel trekken bij ze dan te weinig. @ Gewicht. Ik ben 1.76m en woog voordat ik zwanger was 60 kg. Nu weeg ik 69.8 kg. Ook bijna 10 kg. Hier behalve mijn buik en (.)(.) ook wel wat aan mijn bovenbenen en kont. Na de bevalling maar weer eens wat aan doen. Dan ga ik maar weer voor de 60 kg. Poging tot @ Borstkolf. Heb je die nodig en kan je die huren bij de thuiszorg of zo? Geen idee eigenlijk Ik was vandaag op mijn werk even bijkletsen en vergaderen. Komt er een moeder binnen op de groep. Hé zegt ze, die van jou is al ingedaald. Ik kijk haar aan. Hoe weet je dat? Kan je dat zien ofzo? Misschien heeft ze wel gelijk. Heb de laatste dagen wel soort kramp en trekkerig gevoel onderin mijn buik. Ook 1 keer echte pijnlijke steken van onderen. Ann, wat fijn dat het bij de vk goed was! En een nettere praktijk dan de vorige. Ook heel fijn. TM dat zou leuk zijn zeg als ze weer zwanger is! Heel erg bijzonder! Kunnen ze het verlies van hun kindje een beetje een plekje geven? Wel een goed gevoel dat je nu wat voor haar kan doen of niet? Het zit ze ook niet mee zeg... Hopelijk valt het mee en mag je vriendin gauw weer naar huis. Wat zielig voor hun dochtertje dat ze zo verandert is door het verlies. Zo'n jong kindje. Lautjuh wat een lieve katjes!
Hallo!!!!! TM, wat balen van je vriendin, hoop dat het snel goed gaat met hun! Lautjuhhh, wat een lieve foto!! Mermaid, dat was ik met dat vage smsje. Inmiddels weten we nog niet wie het was maar hebben ook geen reactie gegeven. We denken wel te weten wie het was maar zeker weten doen we dus niet. Kris, balen meis en nu inderdaad rustig aan doen en bellen zodra je ook maar denkt dat het niet goed is!! Uhmmm.....ik weet het niet meer! Sorry! Ow ja er vroeg nog iemand wat voor een werk ik deed, ik werk op dit moment op een callcenter van de belastingdienst. Op de afdeling toeslagen. Hiervoor was ik receptioniste bij een bedrijf in Nunspeet maar vanwege de lange reistijden gekozen voor dit werk wat dichter bij huis maar hoop na mijn verlof toch wel wat leuks te gaan doen want callcenter werk is niet voor mij bedoeld. Hier gaat het al een stukje beter met mijn bekken vandaag, heb gisteravond ook helemaal niks meer gedaan toen ik thuis kwam van het werk dus dat heeft wel wat geholpen.
TM: Simsalabim, schouwtje weg!!! Lekker hoor. Mensen krijgen echt oerkrachten als ze in zo'n situatie terecht komen, vaak kunnen ze meer aan dan ze zelf denken.....
jawel maar ik kwam vanmiddag daar binnen en je zag echt dat het niet echt goed gaat ik was het echt niet van der gewend en de dochter haar haren zitten normaal ook hardstikke netjes ben ik ook niet van der gewend ik zei al tegen manlief als ik morgen wat hoor van ze over hoe het gaat met wilma dat ik even voorstel om hun huisje even te doen want ze kunnen allebij niks op het moment
Tuurlijk, het is ook heel erg zwaar en het zal vast niet gaan zoals het normaal gaat... Lief van je dat je dr zo goed steunt, dat doet ze vast heel erg goed, ook al kan ze het nu misschien niet uiten. strekte meis.
@TM pff hier al weer met betraande ogen terwijl ik lees dat je vriendin's dochtertje er zo door veranderd is. hopelijk komt alles snel goed. @lautjuh schattig die kittens. @kris vervelend van de eiwitten maar wel goed dat ze je in de gaten houden met extra controles ik heb net de kado doos van kruidvat op gehaald dus ik ga ff kijken wat we voor leuks hebben gekregen
hee meiden, iedereen een leuke middag gehad? ik heb lekker gewerkt (althans mijn stagiaire heeft lekker gewerkt en ik heb er lekker naast gezeten hihi) bij mijn ouders gegeten, lekker makkelijk en nu lig ik al in mn bedje... net thijmen in bed gedaan en vriendjelief komt niet thuis vannacht, dus ik dacht ik ga er ook alvast lekker in... @TM: hopelijk is het waar dat je vriendinnetje weer zwanger is! @janne: we hebben een klachtenbrief geschreven, maandag op de post, gister meteen een bevestiging gehad (eindelijk een keertje een snelle reactie) en ze zeggen binnen twee weken een reactie erop te geven, dus ik ben benieuwd. zodra ik iets hoor, laat ik het natuurlijk weten! ik moet nog 5 blz bijlezen, dus dat ga ik even doen...
@lautjuh: wat een scheetjes! @kris: wat een vervelende uitslag en dan zeggen ze dat je zo min mogelijk moet stressen, lekker makkelijk gezegd zeg! hopelijk zal het allemaal meevallen en wordt het niet erger! sterkte! @TM: wat een schattige foto van de twee meiden! @mermaid: volgens mij heb een zeiltje voor onder je hoeslaken, dat is voor voor de bevalling, voor als je vliezen breken, en je hebt onderleggers, dat is voor tijdens de bevalling (of onze kraamhulp gebruikte het ook als ze ging kijken naar de hechtingen enzo) die zijn een stukje kleiner en zacht aan een kant en plastic aan de andere kant (als ik het me goed herinner)... @TM: jeetje wat een narigheid zeg... ik denk bij rugpijn en koorts en de verspreking van hun dochtertje meteen aan een bbz... mssn een beetje vergezocht, weet je toevallig al meer? .....nog 2 blz ....
@TM: mooi geworden hoor het muurtje! en wat triest dat ze nou ook nog moet blijven vannacht... wel heel lief van je dat je ook nog hun huisje wilt doen, zullen ze wel heel fijn vinden (ook al zeggen ze het mssn niet meteen...) en oppassen op hun dochtertje... echt heel lief!
dit is het minste wat ik kan doen voor ze !! ondanks ze zich zo afzijdig houdt zal ik voor de blijven vechten ze blijft en is echt Mijn vriendinnetje en ik kan haar gewoon niet laten barsten dat zit gewoon niet in mijn aard ik kan het gewoon niet aanzien dat het niet gaat en dat ze echt in een put zit en dat ze telkens een berg op probeert te klimmen en daar gewoon weer van afvalt terwijl ze zo hard haar best deed om verder te gaan met haar gewone leventje wordt er zelf een beetje verdrietig van
het is ook erg verdrietig, dus het is logisch dat je je dat aantrekt, als het zo'n goede vriendin is dan voel je alles met haar mee... en dan is het moeilijk om van een afstandje te blijven kijken... maar dan mag het wel gezegd worden toch dat we het lief vinden dat je zo voor ze klaar staat, want lang niet iedereen doet dat hoor! dus dat is echt superlief! hopelijk gaat het snel weer beter met ze! sterkte! en denk ook aan jezelf hoor, want je kan nou eenmaal niet alle zorgen en ellende van haar overnemen ook al zou je dat mssn willen... je kan het wel verlichten en volgens mij doe je dat al door de dingen die je doet. maar als je haar zorgen overneemt, word je zelf ook minder blij en dat zou natuurlijk jammer zijn... (klinkt egoistisch mssn, maar het is nou eenmaal zo dat je ook goed voor je zelf moet blijven zorgen...) sterkte!