April 2010 mama´s deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou meiden, ik wens jullie allemaal welterusten hier vallen mn oogjes dicht... ik ga lekker slapen!

fijne nacht en tot morgen!

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    pfff we gaan dit jaar als de baby erbij is straks in totaal 400 euro aan kinderopvangkosten betalen... (voor 4 kinderen ;)) waarvan meike de duurste is... (maar de bso is niet elke maand voor ons, dus de ene maand 400 en de andere maand 280...)
    jeuh...

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik snap wat je bedoelt
    zover wil ik het ook echt niet laten komen
    maar wat ik kan doen doe ik

en tuurlijk mogen jullie dat zeggen vind ik alleen maar fijn !
    en ben ook blij dat ik het even kon delen met jullie :)

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    haha, pfff nou heb dus zoals je ziet net de berekeningen gedaan van de kinderopvangtoeslag... en inkomstenbelasting over 2008 en 2009...
    Gaan jullie straks ook in die nieuwe torens of is dat alleen van de ib-groep?

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    komen wij ook in maar volgens mij is het grootste gedeelte van de ib-groep. IB heb ik gelukkig geen verstand van hahaha

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    eerste ib is ib groep en de tweede ib is de inkomstenbelasting.

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ben echt ff emo muts ineens aan het worden volgens mij, zit nl1 te kijken naar generatie 2010 en er wordt een baby geboren en ik moet gewoon spontaan janken.

8. Trotsemama1

heerlijk he die emo buien ik heb de laatste tijd er ook last van
    moet al huilen als manlief aan het werk moet

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    nou het is dus echt niks voor mij hahahaha Heb nog geen traan gelaten toen Julian geboren werdt en nu ga ik gewoon janken als er een wildvreemd kind geboren wordt hahaha

10. Trotsemama1

hihi ach lekker laten lopen is alles er weer uit:p

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik bedenk me ineens dat ik helemaal geen schone kleren meer heb dus ga nog even snel een wasje draaien, heb nu wel kleren aan en die kunnen morgen ook nog wel maar wil gewoon elke dag schone kleren aan.

12. Trotsemama1

haha veel plezier met je was hier ben ik ook nog druk bezig !!

kom ik vanavond in de keuken heeft ie alles weer op 1 hoop gegooid had alles gesorteerd
    kan ik weer over nieuw beginnen :p:p

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahahah altijd fijn, daarom bemoeid Roeland zich gelukkig nooit met de was;)

14. Trotsemama1

ab doet de was ook wel maar die sorteerd het niet en die plukt zo de witte was er tussen uit en de donkere was

en ik sorteer wit bij wit
    gekleurd bij gekleurd
    en donker bij donker
    (is een tik sinds ik zwanger ben :p)

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Roeland doet echt de was niet, ja zijn eigen voetbalkleren maar verder mag ie ook niet van mij. Ik gooi altijd eerst alles in de wasmand en als ik ga wassen dan sorteer ik alles ook, wit bij wit, gekleurd bij gekleurd en donker bij donker en spijker bij spijker. Helaas geen tik sinds ik zwanger ben maar altijd al gedaan, zo doe ik ook altijd de sokken en onderbroeken bij elkaar en de handdoeken appart en ook was ik Julian zijn kleren 9 van de 10x nog appart uit;):)

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Nou ik ren even naar boven en gooi wat in de machine, nou ja ren.... strompel kan ik het beter noemen hahahah

17. Trotsemama1

haha wou net zeggen kan jij nog rennen dan:p ikke niet namelijk niet meer

18. Trotsemama1

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ff mijn gal spuwen hoor :x:

Ik ben echt not amused. Volgens mij is er hier een nieuwe kat in de buurt die een beetje mijn katten loopt te terroriseren. Joop (1 van mijn katten) is nu al 2 keer thuis gekomen met een joekel van een gat in zijn kop wat beide keer hartstikke is gaan ontsteken en net kwam Sam (andere kat) helemaal verfromfraaid thuis. Allemaal losse plukken vacht en bloed bij zijn neus en op zijn borst. Ggggrrrrr, dat ze eens een keertje vechten vind ik niet erg, maar ik woon hier nu bijna 3 jaar en er was nooit wat aan de hand. Dit is nu al de 3e keer in 1,5 maand dat 1 van mijn katten dus in elkaar gemept is :x:x:x.

20. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Mooie buikfoto TM....

veel succes met de was ingrid. IK kan amper lopen laat staan rennen. En sorteren doe ik ook.

Deel Deze Pagina