April 2010 mama´s deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    word echt gek hier, kan gewoon een zwarte broek niet meer vinden! Ligt niet in de kast, niet in de was en ook niet aan de waslijn en weet zeker dat ie hier ergens moet zijn want zou niet weten waar ik het anders gelaten moet hebben. Heb zelfs Roeland onder het bed laten kijken maar ook daar geen broek.

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

opgegeten door de broekenmonster:p

3. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    @mermaid, jeetje wat een toestand met je katten. niet echt fijn en om nou de hele dag buiten te gaan lopen om die kat die dit doet te zoeken :(
    zou anders toch even in de buurt rond vragen of iemand een nieuwe kat heeft of heeft gezien.

@was sorteren dat doe ik idd ook al me hele leven lang haha echt dacht dat ik de enige muts was :p me man vind het onzin dus als die een keer ( zeldzaamheid ) de was doet gooit ie alles bij elkaar. maar ik sorteer altijd alles hoor ;)

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Mooie buik zeg TM!!

Broek kwijt, ook zo irritant, maar wel herkenbaar.. soms lijken dingen gewoon te verdwijnen. Ben al weken een kussentje kwijt. Gaat echt nergens over..kan gewoon niet weg zijn nl

Leuk zo`n nieuwe kat in de buurt..

Ik ben er de komende dagen w.s. effe niet. Nu zo naar mijn werk( half dagje ) Daarna naar mijn ouders daar blijven we ook slapen. Morgen naar Wes zijn vader .. veel maar wel leuke dingen. En bij mijn ouders kan ik heerlijk uitslapen...
    Vannacht overigens zo goed als niet geslapen, maar ja had al wel verwacht dat ik zou gaan liggen piekeren..

Iedereen een fijn weekeinde !

5. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    Heb een leuke site gevonden voor de geboortetraktatie van ons dochtertje op de creche wanneer de baby er is. Staan echt leuke dingen op, kan niet kiezen. www.party-kids.nl

Wat gaan jullie doen?

Doe voor de kraamvisite trouwens geen beschuit met muizen meer. Denk aan zelfgebakken cakejes met muisjes. Smeert ook niet zo en eigenlijk kun je ze van te voren al maken en in de diepvries doen. We weten niet of we een jongen of meisje krijgen, maar kan ze ook met gemengde muisjes maken.

Iemand nog een origineel idee?

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Pamsie: Ja, ik ga inderdaad niet door de buurt lopen. Bovendien kan ik als ik een kat zie lopen natuurlijk niet zien of hij/zij de dader is ;). Die arme Sammie was helemaal stijf vanmorgen. Hij kwam echt als een oud mannetje de trap af gestrompeld, terwijl ie normaal naar beneden komt sjezen --> bang dat ie overgeslagen wordt bij het eten :p.

@ Kris: Balen meis dat je zo slecht geslapen hebt. Van het weekend lekker bijtanken en je een beetje laten verwennen door je ouders.

@ de was: Ja, sorteren doe ik ook. Ik draai een lichte was, donkere was, gekleurde was, handdoeken was en beddengoed was in de week. Ik heb op de slaapkamer 2 wasmanden staan; 1 voor lichte was en 1 voor donkere was. Ik moet er eigenlijk nog 1 bij hebben voor de gekleurde was.

@ Minny: Ik vind dat van die cupcakes met muisjes een super-leuk idee!!! Misschien dat ik dat ook wel ga doen. Is inderdaad lekker makkelijk, je maakt het van te voren en kan het dan gewoon invriezen. Maar hoe zorg je dan dat die muisjes op de cakejes blijven plakken? Ik vind trouwens die hengeltjes van soepstengels erg leuk en ook die Nemo-mandarijntjes, dan heb je ook gelijk wat gezonds.

7. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

mermaid: lekker zo'n terrorkat in je buurt zeg !!! ik zou hem toch....... ggrrrrr

ingrid: lekker irritant je broek kwijt !! ik was pas een paar weken een broek van Demi kwijt.. maar ja die is ook maar heel klein en bleek aan de kapstok te hangen onder een jas ;) maar een volwassenen-broek.. heb je 'm inmiddels gevonden ??

Minny: oeeee leuk diedingen, ik ga even kijken !!
    Wij doen voor de visite gewoon beschuit met muisjes, ben wel een beetje ouderwets daarin misschien ;) enne... de kraamverzorgster maakt ze toch ?? tenminste bij ons wel ..

Kris: laat je maar lekker in de watten leggen ja !! en rustig aan doen he... dikke knuf !!

TM: Vind het echt heel zielig voor je vriendin en natuurlijk ook een dikke knuf voor jou !! ze mag blij zijn met een vriendin zoals jij die haar niet laat vallen.. al beseft ze dat nu misschien niet.. heel veel sterkte !! en leuke foto van Noa en haar vriendin !!

Was: Sorteren?? wij hebben er 1 in de badkamer en 1 in de bijkeuken/washok staan en als ik ga wassen pluk ik eruit wat ik nodig heb.. dus óf wit óf gekleurd en als het meezit krijgen de zwarte spullen een eigen wasje .. en anders gaan ze gewoon mee met de gekleurde was...

Ikheid: Waar ben je nou !!!! Wie is de buddy van Ikheid ?? Ze ging toch niet op huwelijksreis??? ik ga even googlen/hyven/zoeken op zwp naar d'r hoor !!

Ego: Jaaa ik ben een genie !! Wij hebben een inbouwkoelkast die al ruim een jaar geleden stuk is gegaan. Tenminste de deur dus.. die sloot niet meer, bleef op 20cm open haken.. dus wij hebben 'm uitgezet en als voorraadkast gebruikt.. zelfs handige ingeneur schoonvader kon hem niet maken... En vanmorgen doe ik hem open en weer dicht en hij ging ineens dicht !! JEEEEEEEE
    oke klinkt heel suf maar vond het zo rommelig staan zo'n open deur... haha en nu past hij weer mooi in onze keuken haha

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mirjam: Ik zeg: Je bent briljant. Als je een carriereswitch wilt maken kunnen je altijd nog koelkast-deur-repararteur worden :D. Ik ben ook wel heel erg benieuwd waar Ikheid blijft. Voor zover ik weet ging ze idd niet op huwelijksreis.

9. mirjam2112

Oh ik ben weer te snel... lees op d'r hyves dat ze vandaag bij komt beppen :D
    Miss ongeduld.... sorry..... hahaha

De f*cking lift was weer kapot vandaag... gelukkig was ik gewaarschuwd door m'n vriend anders had ik weer met de kinderwagen bij de lift gestaan.. moest nu alleen maar Demi + opvangtasje naar beneden sjouwen..
    Ze moest trouwens heeeeel erg hard huilen bij de opvang toen ik wegging.. normaal doet ze dat niet meer..

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mirjam: Wat waardeloos van die lift. Huren jullie een app. of is het koop? En wat zielig dat Demi zo moest huilen :(. Lijkt me echt moeilijk om dan weg te gaan.

11. mirjam2112

Ja ik moest zelf ook bijna huilen haha.. en niet snikken en zielig kijken maar gewoon echt keihard ontroostbaar huilen...
    Zal wel vragen of m'n vriend haar ophaalt, die is een uurtje eerder thuis dan dat ik ben..

Nee we hebben het gekocht, maar er wonen ook heel veel ouderen, betalen 70 euro p mnd servicekosten en het is nog vrij nieuw... dan verwacht je toch niet dat zo'n lift 3/4 keer per week stuk gaat...
    Ach.. kan ook gewoon pech zijn..

Bleh heb telkens een soort vervelende krampen inm'n onderbuik... maar herken het nog niet als weeën dus ik maak me nog geen zorgen :D

12. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

mirjam ik ben ikheids buddy, maar ik wist ook niks haha

zo manlief moet vannacht werken dus denk maar dat noa vannacht naast mama slaapt
    bange poeperd dat ik ben :p

vandaag even de baby kamer opruimen en me dochter haar kamer en even goed stofzuigen :)

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Mijn collega vertelde net dat haar zoontje haar verteld heeft dat een vriendje hem vertelde (snappen jullie het nog ;)) dat hij thuis geslagen wordt :$. Ze is nu best wel geschrokken uiteraard, maar weet niet zeker of wat dat jongentje zegt wel waar is. Hij heeft schijnbaar wel vaker sterke verhalen enzo. Maar ze gaat wel contact opnemen met de vertrouwenspersoon van school, want ja, je wilt natuurlijk ook niet dat je later hoort dat het echt waar is. Die vertrouwenspersoon was in bespreking, dus ze wordt zo terug gebeld. Ik ben benieuwd wat die vertrouwenspersoon ervan zegt....

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ach, gezellig toch als ze een nachtje bij je slaapt. Lekker van genieten.

15. mirjam2112

ja groot gelijk !! hoe oud zijn ze dan ??

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen dames!!

Mermaid: wat balen van die kattenbende (of het is er maar 1, dan is het natuurlijk geen bende maar een solopraktijk...)
    Zal ik even met mijn 2 rakkers langskomen, dan piept ie kat wel anders:D (al zijn die van mij bang voor katten, maar dat zeggen we niet)

Ikheid weer teruggevonden;)

Hier ook gesorteerde was, al kom ik nog wel eens een zwarte sok in mn witte was tegenof een witte string in de zwarte8)

Hier: ik ben zooooooo stront verkouden. Heb de afgelopen 2 dagen zoveel geniest, dat het tot 2030 mooi weer moet zijn.....
    Denk dat de kleine man zeeziek ervan is..:p

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Die ventjes zijn 8. Tja, wel een moeilijke situatie hoor. Je wilt natuurlijk ook die ouders niet ergens vals van beschuldigen, maar goed het belang van het kind gaat in dit geval natuurlijk voor.

@ LadyZ: Wat vervelend dat je zo verkouden bent. En dat van die katten is echt k*t inderdaad. Die 2 katten van mij waar het om gaat zijn behoorlijk groot, maar dat schrikt dus niet af. Sam is wel een beetje een watje, maar Joop niet zo, dacht ik althans.

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Waarom???? Waarom????? waarom????

is in hemelsnaam de filet americain in de aanbieding bij de SdB... en dan ook niet even bescheiden achteraf de advertentie ophangen... nee meteen een bord pontificaal voor de ingang zodat je er gewoon echt niet omheen kan! Arrrrrgggggg!
    ;)

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Dat is nu ook die winkel waar ze nu filet american carpaccio hebben, met pijnpoompitjes, parmenzaanse kaas etc:(:(:(

20. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    mirjam balen zeg van die lift!!

ha die napoleon... nog even en je mag het weer.... ik lust het zelf niet eens gelukkig

mermaid: lastige situatie zeg!! sterkte hoor... de vertrouwenspersoon kan geen kwaad hoor

zal zo eens even wat gaan bijlezen hier.... al te lang gelezen hoor

voorweeën.... hier elke dag.... gisteren kon ik er zelfs niet van slapen.... ze zijn snel weg... maar waren gisteren voor het eerst echt pijnlijk

zoonlief net naar kdv gebracht.... ik heb straks nog fyio, vanmiddag intake kraamzorg en daarna zoonlief ophalen.

Deel Deze Pagina