April 2010 mama´s deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh nee :$, de Oilily-verzorgingstas staat niet meer op de site van de Babydump. Ik had me net voorgenomen om 'm van 't weekend waarschijnlijk te gaan bestellen :(.

2. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    hier ook geen regen... vanmorgen spekglad

napoleon: heb je een foto?

ben wel benieuwd

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Daarom is het voorjaar ook zo'n mooi jaargetijde!!!

11 stedentocht, ik weet het niet..nu smelt er denk ik teveel met die regen

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh nou mij niet hoor. Ik heb liever kou dan regen. Ruilen????

5. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    balen en in de winkel zelf of een andere site?

6. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    tja... dat is zo... maar als het dan weer gaat vriezen.... tja... heb je een extra laag haha

hoop het zo!!!

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    hehe ik rij elke dag langs het vliegveld eelde ;) oh en dan land er weer een vliegtuig als ik op de weg rij en dan denk ik, neem me meeeee! toe! ;) Maar goed, we hadden toen last minute geboekt en daar konden we niet vanaf eelde in de herfstvakantie. Maar eelde is voor ons wel ideaal hoor! Maar snachts was absoluut geen probleem. Meike sliep de hele autorit en werd pas wakker toen we het vliegtuig inmoesten om 5 uur (ze moest toen uit de cosi) tijdens het opstijgen de borst gegeven (ook tegen evt oorpijn).

Dit jaar gaan we niet vliegen, matthijs is 2m en zit dus al krap en hij ziet het niet zo zitten om dan met meike te vliegen (energieke peuter ;))

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    De honden vinden sneeuw ook leuker dan regen hahaha

Mermaid: bel anders even naar de babydump, misschien hebben ze er ergens nog 1. anders is het zeker balen.....

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Misschien hebben ze 'm in de winkel nog wel inderdaad. Op andere sites is ie waarschijnlijk nog wel te krijgen, maar daar is ie veel duurder, ruim € 100,--.

10. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    van de sneeuw? zal even kijken of ik het toestel kan vinden :D

11. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
  12. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    nee van de nieuwe aankomen op mp... maar sneeuwfoto's zijn ook leuk hoor

meiden ik ben zo weg.....

13. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    En nu ga ik verven!

14. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    zo dat is wit zeg... waar woon je eigenlijk

hier vamorgen een beetje sneeuw

en wat een mooie mega auto!!!

15. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    :) doei

verslavend he deze site... ik ben ook weg doei!!!!

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
  17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    woon in bedum net boven groningen

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ben vanavond alleen thuis, dus ga dan maar eens op internet-jacht naar een leuke luiertas.

19. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Goeiemorgen!

Hmm, dat worden veel apgina's bijlezen, ik ga een poging doen:

Kris, wat een bericht zeg, let maar goed op jezelf! Wel even schrikken, maarj e weet nu waar je op moet letten, da's wel fijn denk ik.

TM, het zit nietm ee voor je vriendin he. Weet je al hoe het nu met haar is?
    Leuk om de foto's te zien, kan me voorstellen dat het niet werkt als je nesteldrang hebt :D
    Leuke foto van die meissies zeg.

Was sorteren doe ik ook altijd ;)
    Maar we hebben gewoon 1 wasmand en ik sorteer het per keer dat ik ga wassen. Ik doe het wel hetl iefst zelf, hoewel mijn mannetje wel weet inmiddels hoe je sorteert (deed hij nooit namelijk). Nu bklijven zijn shirts tenminste wit ;)

Minny, grappig, ik heb zelf ook aan die cupcakejes zitten denken! Vind zelf beschuit met muisjes helemaal niet lekker, doe mij maar hagelslag erop haha.

Napoleon, HAHAHA die filet americain, ik had diezelfde ervaring met dat STOMME reclamekrantje!
    En handige tip van die hotelcake, dat kun je ook gewoon nog makkelijk kopen (als ik geen zin heb in baktaferelen...). En poedersuiker met water, wat zijn dan ongeveer de verhoudingen? Ik doe het altijd met eiwit, maar dat mag nu natuurlijk niet (rauw).

Intake kraam: komt in februari ergens. Heb er nog weinig idee van. Ik hoop dat het indruk maakt als ik vertel dat mijn moeder kraamverzorgsters opleidt en komt logeren, dan krijg ik hopelijk een goeie :p

Ann, ik heb er ook ZOOOO'n zin in om ons kindje te knuffelen, aaien, aan te raken, bekijken etc ;)

September griekenland; kan volgens mij best hoor! Ik zag gister in het babyalbum van mijn man dat zij op vakantie gingen toen hij 4 weken was!! Dat vond ik wel snel. was wel in NL trouwens, dus dat scheelt wel.
    leuk, al die vakantiefoto's!
    Wij blijven gewoon in NL, ik vind vliegen eng en onze portemonnee is niet zwaar genoeg ;)

Als het klopt van man en vrouw en invloed op lengte en gewicht krijgen we een lang kind, niet mager maar ook niet dik. We gaan het merken. Als baby was ik 'normaal' zegt mijn moeder altijd, maar ik vergeet altijd wat dat dan is haha.
    Op de echo vond ik de armen en benen wel lang van ons kindje, dus die lengte zou alvast kunnen kloppen...

Ok, verder katten die aangevallen worden (zielig, hadden wij vroeger bij mijn ouders ook bij onze kat), een jochie dat maar gemeld moet worden bij het AMK :)() en verder weet ik het niet meer.

Oh ja het weer, wat heb ik daar de balen van zeg! Ik heb echt zó'n zin in het voorjaar! Of gewoon lekker koud maar dan met blauwe lucht en zon, maar dat hebben we dit jaar paar een paar dagen gehad.
    Nou ja, gelukkig is er hier geen sneeuw maar regen en ook niet glad.

Ik heb vannacht echt brak geslapen, mijn man had iets verrekt in zijn rug en lag bij elke draai te zuchten en te steunen, best rot voor hem maar na een tijdje werd ik het zat om steeds wakker te worden :( Vanochtend geslapen tot half 11, maar ben echt zoooo moe.
    Moet straks 3 uurtjes naar school, zie er echt tegenop.
    Vanavond een verjaardag, ik weet echt niet hoe ik het ga doen, ik zit nu alweer half te slapen....
    En mijn darmen waren weer net een beetje normaal geworden, is het ineens weer hélemaal mis :x
    Oke, einde klaagzang, fijn he, zwanger zijn!!! :)

x

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Meiden even spammen, heb ik besteld voor mn vriend voor valentijnsdag hihi

Deel Deze Pagina