April 2010 mama´s deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

We willen graag dezelfde als de vorige keer :D was van onze leeftijd, heel relaxed, heel gezellig en heeft me met engelengeduld geholpen met de bv... En toen was ze vrijgezel en kwam telkens met vrijgezellen-verhalen aan.. nu heeft ze een leuke vent aan de haak geslagen dus ben benieuwd naar haar verhaal ;)

Janne: Nou na school maar weer even terug naar bed dan hoor !! rustig aan...

2. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Wat superleuk zeg!! Waar heb je dat besteld? Zoiets lijkt me ook leuk om te geven ;) In elk geval iets papa-is-lief-achtigs, maar weet niet waar ik moet zoeken.

Mirjam, na school moeten we eten en dan naar die cverjaardag, dus mijn bedje zie ik denk ik om 2200 op z'n vroegst weer....

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ja, vond die foto zo leuk, dus dacht ga er iets mee doen, dank je.
    MOK MET FOTO - De leukste MOK met je eigen FOTO en TEKST vind je zeker bij YourSurprise.nl!

Ze hebben heeeeel veel, dit is de directe link naar de mok

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

janne
    ik weet nog niks van me vriendin behalve dat ze moest blijven vanacht en dat ze niet weten hoelang
    ik heb aan hem gevraagd of hij wil zeggen als ze het weekend moet blijven dan wil ik even langs gaan

5. mirjam2112

LadyZorra: aaaa geweldig, ik zie hem nu pas haha echt supertof !!

janne: oh das balen... nou rustig aan dan maar... en succes met wakker blijven.. ;)

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Pfff, ik moet even klagen hoor:

Die kleine mups in mijn buik zit me heel de dag al te schoppen. En niet een beetje...welnee....keihard! En dan het liefste lekker naar boven. De bovenkant van mijn buik voelt er helemaal beurs van. En mijn middel/taille voelt ook niet echt prettig. Gelukkig nog maar 2 uur en een kwartier werken en dan mag ik naar huis. Lekker op de bank liggen. Ik zal Arco eens even lief aankijken of hij wil koken. Want daar heb ik straks denk ik echt geen puf meer voor.

*einde klaagzang*

7. mirjam2112

hihi bij jou ook al... lekker gaan liggen dan hoor.. kan Arco een beetje koken ??

Ik ga even een verzoekje indienen om voortaan elke vrijdag een uur eerder naar huis te gaan.. Demi gaat op vrijdag naar de opvang en het scheelt écht of ik haar om 16.15 ophaal of 17.15..
    Als ik tot 5 werk en haar daarna op ga halen zijn de meeste ouders al geweest en elke keer als de deur opengaat en mama komt niet binnen is ze teleurgesteld met als gevolg dat als ik wel binnenkom ze overstuur is totdat ze naar bed gaat ongeveer..
    Als ik haar even na 4en ophaal is ze een van de eerste en is ze de rest van de avond aardig gezellig ;)

wish me luck... :D

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mermaid: ze is aan het oefenen hoe ze straks die rotkat kan wegschoppen hahahaha

Mirjam: succes!!!!

Er zijn al oktobermama's!!! WOW wat gaat dat snel

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mirjam: Ja hoor, Arco kan wel goed koken. Het is altijd alleen zo'n slagveld in de keuken als hij heeft gekookt. Ik ben een nette koker en gooi al het afval direct in de prullenbak enzo (ik kan niet werken als het rommelig is), maar Arco laat alles gewoon liggen.... Oh, en suc6 met je aanvraag.

@ LadyZ: haha, ja idd, maar ik heb liever dat ze nog even wacht met het oefenen op rot-kat-schoppen.

@ oktober mama's: Zo hey, dat gaat idd snel!

10. mirjam2112

hahahahahaha ja ik zie het al voor me, straks met 'n speen in d'r mond, fles onder d'r arm als die karatekatten staat ze in de tuin die beesten weg te schoppen hahahaha

oktobermama's.... en ik voel me nog steeds een groentje hier... terwijl we al ruim RUIM over de helft zijn :D

Januari zit er al weer bijna op... dan even februari doorpoetsen.. Maart wordt al spannend voor sommigen natuurlijk en dan mogen we LOS !!

11. Trotsemama1

zoo volgens mij heb ik of oefenweeen of indalingsweeen heb echt even vervelende pijnlijke krampen +harde buiken

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    en februari heeft maar 28 dagen!!!!

13. Trotsemama1

jaa februari is zo voor bij:p

14. mirjam2112

Jahoeeeeeeeeeee

m.a.w.: we zijn er bijna :D :D :D .

ach aan de ene kant kan ik niet wachten en aan de andere kant geniet ik nu extra van de 'rust' die je hebt.. de eerste 6-8 weken bij Dtje vond ik best pittig omdat ze voornamelijk 's avonds tot 0200 wakker was...
    Daarom geniet ik nu extra van een avondje rust op de bank omdat je weet dat je het gaat missen hahahah

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hoi meiden!

Ik heb jullie gemist.. hahahah! Maar ik ben er weer!
    Hoe is het hier allemaal! Ik ga ff proberen bij te lezen en te reageren.

OMG! Ik heb wel 60 pagina's moeten doorspitten! Sorry als ik niet op alles en iedereen reageer hoor.. ik heb m'n best gedaan, kijk maar 's!

Trouwen: het was in 1 woord: geweldig! Het was koud, maar de zon scheen.. De dag is precies verlopen zoals we hadden gehoopt! Foto's volgen nog..
    Vanaf het moment dat we mochten gaan staan en elkaar de rechterhand moesten geven tot aan het uitwisselen van de ringen heb ik staan brullen en lachen tegelijk!
    Alle spanning kwam eruit en ik vond het trouwen toch wel spannender dan ik had verwacht, zo speciaal dat moment.
    En ook wetende in je achterhoofd dat de volgende stap is dat je gaat bevallen en dat je samen als papa en mama door het leven gaat! Heel bijzonder allemaal..
    Na het trouwen hebben we hier gebal gegeten met koffie en thee.
    Rond 12 uur zijn we naar het restaurant gereden en hebben daar heerlijk uitgebreid zitten lunchen tot ongeveer 4 uur.
    Wij hebben er echt van genoten en kijken er met een heel fijn gevoel op terug!

Zo nu ga ik ff een poging doen om op iedereen te reageren..

Caromama: hoe is het nu met Lukas? Nog steeds zo verkouden en veel hoesten?
    En hoe is het met jou en je hoofdpijn?
    En hoe was het werken? Viel het mee?
    Gave lamp van Pip!
    Wat goed van je bloeddruk! Heb je die medicijnen nu wel genomen of niet?
    En heeft Lukas zijn piratenpak al aangehad?

Wonder: wat moeilijk moet het voor je zijn om de katten weg te doen! Maar ik las wel dat je er goede adresjes voor hebt kunnen vinden.. op termijn verzacht dat wel de pijn.
    Je bent nu weer in NL hè?
    Whahahah die mail naar SBS! Heb je al reactie gehad? Ik erger me er ook groen en geel aan!

Kraamhulp intake: hier komen ze maandag.. Ik ben benieuwd!

Ann: wat vervelend dat je je nu weer zo voelt als in het begin! Ik hoop echt niet dat het nu weer zo lang aanhoudt hoor! (duim duim duim)
    Wauw Ann! Dat kamertje! Heeel erg mooi hoor! Leuke lamp!
    Wat fijn dat alles goed was bij de vk en dat je nu wel een leuke vk hebt! Ik kan ook niet w8en tot april! Ik heb er zoveel zin in.. ik vergeet zelfs de hele bevalling, hahah!
    Als alles goed gaat dan gaan wij op vakantie in september, maar dan niet naar het buitenland, dat vind ik net weer iets te ver. Wij blijven dan gewoon in NL.

Wassen: ik heb nu alleen de witte was gedaan, de rest was ik wel als het kamertje er is, dan kan ik het meteen opbergen in de kast en commode. Ik heb alles gewassen op 30 graden en gewoon in de droger gedaan. Alles is nog zoals het was..
    De dekens voor op het bedje was ik niet, daar gaat toch een lakentje onder en anders worden die dekens erg snel lelijk..

LadyZorra: fijn dat jullie eruit zijn hoe jullie manneke gaat heten!
    Ook meteen al een mutsje gescoord! Hahaha! Leuk!
    Wauw! Die muurschildering! Ik ben er helemaal stil van... Dat is ècht supermooi!
    Ja dat vroeg ik me ook af van die hartslag in mijn buik! Maar dat is dus de hik heb ik begrepen?
    Wij hadden dat ook met de Babydump! Ze zouden eerst in december komen, toen januari en nu komen ze volgende week.. ik heb er een zwaar hoofd in!
    Die mokken zijn gaaf! Waar heb je die besteld?

Mermaid: ik zou die 2,5 dag ook gewoon eraf laten trekken..
    Je hebt nu al zo uitgekeken naar die datum! Dat dit wel echt tegenvalt..
    Wat fijn dat alles goed was bij de VK zeg!!! Mooie buikfoto!
    Jeetje, wat vervelend voor je katten! Whahahah die foto!
    Wat heftig van dat jochie!

Ingrid: fijn dat alles goed was bij de VK!!! Zeker ook je bloeddruk.. weer een hele geruststelling.
    Klinkt leuk die banen op de muur! Ben je er al uit?

Kleintje: wat balen van je beroerde nachten zeg! Gaat het inmiddels al wat beter met slapen? Ik heb ook veel steken de laatste tijd, ik weet ook niet zo goed wat het is.
    Wauw check die buik! Mooi hoor meis!

Surf: leuk die muurstickers! Is dat moeilijk om te plakken?
    Wat gaaf ook die blauwe vlakken! Hoe kom je erop zeg?

TM: oooh meis.. baal je er zo van om alleen te zijn?
    Ik kan er gelukkig nog steeds van genieten, maar als 'mijn man' (dat klinkt raar!) thuiskomt vlieg ik hem om zijn nek.. Hahaha!
    Wat goed dat de muur is gestuced en dat jullie een bezichtiging hebben! Ik ga duimen!
    Huh? Zou je vriendin weer zwanger zijn? Het zou zo maar kunnen toch?
    Leuke foto van die 2 meiden!
    Oooh help die foto's van dat sloopwerk, wat een puinzooi! Gelukkig is het allemaal 8er de rug!
    Mooie buiikfoto!

Ka: wat gaaf dat je zo goed hebt kunnen shoppen! En ook nog
    3 halen en 1 betalen, beter! Lekker idee hè dat je nu alles in huis hebt?
    Ik heb dat ook; dat als ik buk dat de baby dan klem lijkt te zitten! Maar wat ik eraan kan doen weet ik niet..

Janne: wat goed van je 7!!! En gefeliciteerd met je stage!!! Woehaaa!
    En meis.. juist heel erg goed dat je de VK hebt gebeld! Daar zijn ze voor.. Wat fijn dat alles goed was bij de VK! Gaaf hè om je kindje zo te kunnen voelen? Ik vind het nog steeds zooo onwerkelijk!

Arka: denk je aan jezelf meis en loop je jezelf niet voorbij! Werk is maar werk hoor! Jij hoort nu aan jezelf te denken.

Alre: wat fijn dat je een fijne nieuwe VK hebt! En ook goed dat ze je serieus neemt, dat geeft jou ook weer een geruster idee!

Smile: ja ja het verlof gaat eraan komen meis! Nog heel even..
    De weken vliegen hier echt voorbij!

Mirjam: wat fijn dat jij, de baby en Demi weer zijn goedgekeurd!
    Dus je hebt weer ff mogen spieken naar je manneke! Leuk!
    Wat balen van die zware boodschappen zeg en die rotlift! Gaat ie nu weer wat beter?

Napoleon: hoe is het met jou, hoe voel je je? En hoe is het met je moeder?
    Wat fijn dat alles goed was bij de VK! En ze is ook al een beetje ingedaald! Wat goed!
    Wauw! leuke foto's van Meike op vakantie!

Elegance: ik heb ook niet zoveel last van mijn borsten hoor,
    dat verschilt toch per persoon denk ik..
    Mijn moeder begon gisteren over de geboortebedankjes. Misschien dat we dat toch wel doen, maar dat moet ik eerst maar 's ff uitzoeken.

Baby: die van ons is erg bewegelijk en kan nog erg hard trappen ook! De hik heeft ie best vaak en hij houdt ervan om tegen onze handen aan te komen liggen.
    Zoooo schattig! Ik kan hem nu ook wiegen, want ik weet precies waar z'n hoofdje en kontje zitten..

Minny: welkom! Gaat snel hè die weken!

Lautjuh: gefeli met je kittens! en wat een leuke foto van ze!

Bevalling: ik zie er niet tegenop, ik laat het allemaal wel over me heen komen (zeg ik nu!).

Marijn: wat lief van je vriend! dat ie je helpt om uit bed te komen terwijl ie zelf nog half in coma ligt! Schattig! leuk dat je pa mee is geweest naar de gyn!

Kris: mooie buik zeg!!! En wat leuk dat je het geboortekaartje zelf ik elkaar hebt geflanst!
    Brr het Hellp Syndroom. Wat is dat precies? Let goed op jezelf meis!

Gewicht: ik begon op 57 en weeg nu 70. Help!!! En dat is weer bijna 3 weken geleden, ben benieuwd wat de weegschaal volgende week aangeeft!

Wendysunny: leuke foto zeg van je zoontje!

Iedereen: nogmaals jullie allemaal bedankt voor de interesse in mij, de felicitaties en krabbels! Echt superlief zeg!!! Dat doet me echt goed!

XxX

16. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Goedemiddag meiden!

Even een ego berichtje:

Ik heb een flinke schrik gehad. Heb net twee nachtjes in het ziekenhuis mogen logeren. Had woensdagavond bij het naar bed gaan een beetje vreemde afscheiding, beetje rozig. En mijn buik was ook heel de avond al onrustig en kramperig. Voor de zekerheid ff ziekenhuis gebeld om half 12 en ik mocht gelijk langskomen voor CTG en echo. CTG was goed, maar op de echo was helaas te zien dat de cervix in drie weken tijd van ruim 4,5 cm naar 2,8 cm was gegaan. Bijna twee centimeter korter dus! Dus mocht gelijk blijven slapen. Mijn buik goed in de gaten gehouden 's nachts en gistermiddag weer echo. Gelukkig was de cervix toen niet nog korter geworden. Wel gistermiddag weer wat harde buiken, dus toch nog een nachtje moeten blijven, maar omdat hij vannacht wel rustig was, mocht in vanmiddag naar huis. Veel rusten dus thuis en donderdag heb ik een afspraak waarbij ze weer de cervix gaan meten. Hopelijk is die dan niet nog korter geworden.

Dus het was wel even flink schrikken weer! Er zijn wel positieve punten. Ten eerste was bij Lukas de cervix nog korter toen ik werd opgenomen met 27 weken. Ik ben nu ruim 2 weken verder dan toen en bovendien was toen de vruchtwaterzak ook al in de cervix gezakt en dat is nu ook niet het geval. Maar het blijft toch spannend. Dit is dus waar ik al die tijd zo bang voor ben geweest.

IK heb nog niet teruggelezen en weet ook niet of ik dat allemaal ga redden, want jullie hebben weer flink zitten klessebessen!!! ZIjn er nog schokkende, bijzonder leuke of spannende dingen gebeurt die ik heb gemist???

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Groei-echo: die hebben we woensdag gehad, alles was goed, ons manneke ligt zelfs 5 dagen voor in zijn groei! Dus of hij komt iets eerder, of we krijgen een boom van een vent! Hahaha! Verder is alles weer nagekeken en alles zag er perfect uit.. niets om ons zorgen om te maken!
    We hoeven nu ook niet meer terug naar het ziekenhuis.

Weer een hele geruststelling en opluchting zeg!

XxX

18. Trotsemama1

oww meiden
    voor diegene die Leeuwtje wel kennen :p
    ze was ook uitgerekend in aprilm maar had een miskraam gehad :(
    maar ze is nu weer in verwachting :D
    wou ik even melden :p

19. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Gossie meis! Dat is schrikken zeg! Jeetje.. dus nu veel bedrust en niks doen? En wanneer moet je nu weer terug op controle? Ooh ik lees het al, donderdag weer..
    Mijn vriendin heeft hetzelfde.. zij zit nu op 3,4 cm en bij 2,8 cm houden ze haar! Maandag heeft ze weer controle. Ik ben erg benieuwd!

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ooooh wat leuk voor d'r!

22-02 heb je al verlof/vakantie!!! :$:D

Deel Deze Pagina