jaaa dat klopt eerst zou ik 2 weken vakantie opnemen wan ik ga met de hele fam 22 feb op vakantie en dan zou ik terug komen en moest ik 1 week werken en dan zou ik met verlof gaan dus zou ik 2 weken vakantie opnemen maarja heb een officiele brief gehad dat me contract niet is verlengd
@ Ikheid: Wat fijn dat jullie zo'n geweldige dag hebben gehad. Toch best spannend hè dat trouwen . @ Caro: Jeetje wat schrikken! Moet je nu extra rust houden ofzo? En kunnen ze er iets aan doen om te zorgen dat ie niet nog korter wordt? Domme vraag misschien, maar je cervix is toch je baarmoedermond? @ TM: AH! Wat leuk dat Leeuwtje weer zwanger is. Ze heeft al 2x een mk gehad dus hopen dat de frummel zich nu goed vasthoudt. Ik ga haar even feliciteren!
Meisje, ik zeg: Geniet ervan! Een andere baan vind je echt wel weer. Ik heb me voorgenomen dat dit ook mijn nieuwe instelling gaat zijn.
@ mermaid Hahahaha !!! Die foto van jou ! Wat een superkat ! @ Ikheid Welkom terug !!! Wat super dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad, en dat je hebt genoten ! Hier zijn de nachten nog steeds beroerd, maar ga in de middag gewoon even op bed liggen @ caromama Jeetje dat is schrikken zeg !! Moet je nu rust houden ? @ all Die filet american ziet er idd nog lekkerder uit dan normaal Vorige week voor mezelf een warm pistoletje met ei gemaakt, en voor vriendlief met filet. Begon ie te mopperen dat ie daar geen trek in had, want hij at het teveel de laatste tijd !! Grrr..:x Onze kleine man is niet groot (net als zijn mama) maar wel grof. (net als zijn papa) Hihi Hier trouwens geen sneeuw ! En ook geen regen !
ikheid jij bent toch ook ziek uit dienst gegaan ik ben nou aan het stressen of ik dat niet had moeten melden maar kan me heugen dat me huidige werk me gewoon ziek uit dienst moet melden en dat ik het uwv daar bericht over krijg
Caromama: jeetje dat is schrikken zeg !!!! en nu ?? bedrust weer ?? enne... hoe komt dat dan ?? (stomme vraag misschien... sorry) Leeuwtje... haahahahha wat een toeval.. ik wilde het net komen melden hier Blackeyedgirl ook voor trouwens !! Ikheid: We hebben je gemist !!!!!!!!!!!!!!!!!!! dikke knuf !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd en wat fijn dat het een mooie dag was... kan me voorstellen dat je moet lachen en huilen tegelijk.... mag als je zwanger bent Ego: Mailtje gehad van kraamzorg... voorkeur staat in de memo én ik mag voortaan elke vrijdag 1 uur eerder naar huis.... JEEEEEEE !!!!
@ Kleintje: Haha, ja grappige foto hè, maar da's niet mijn kat hoor. Ik had even gegoogled op "karate kat" . En geen zin in filet!!!!!!! OMG, dat moet Arco ook echt niet zeggen. Ik zou een moord doen (nou ja, bijna dan ) voor een broodje filet. En voor een wijntje (of 2, 3, 4 ).
Jouw werkgever moet jou ziek uit dienst melden bij het uwv.. dan neemt het uwv daarna contact met je op. Dus als je er over twijfelt zou ik ff met j werk bellen om na te gaan of ze je ook echt ziek uit dienst hebben gemeld.
Dat was het eerste dat ik zei 'sorry mensen, maar die hormonen ook hè!' Hahahaha! Oooh beter van die vrijdag!
@ Mirjam: Echt lekker dat je voortaan op vrijdag een uur eerder weg kan. Van BEG had ik ook vernomen ja dat ze zwanger is. Ik zit nog steeds op een positieve test van Heitjekarweitje te wachten. Kennen jullie die ook? En van nog veel meer trouwens: Ninoshka, Nana33, Laura28, Kubus, Ricmar94, BB10....allemaal meiden van de NOD-topics...
Het was idd erg spannend.. ook al hebben we het klein gevierd, je trouwt toch, en dat was erg leuk en emotioneel tegelijk.
Ik snap je bericht niet helemaal ?? maar als je 'ziek' bent kan je ook niet op vakantie... dus kan je beter niet melden op je werk.... of je moet toestemming vragen voor een zogenaamd 'ambulant verpleegadres' dat je ergens anders dan thuis mag verblijven tijdens je ziekte.. Kijk maar uit dat het uwv daar niet achter komt, via je werk ofzo want anders ga je dalijk niet ziek uit dienst... Alhoewel... jij ben natuurlijk langdurig ziek ivm bloedverlies.. dan ligt het misschien weer wat anders....... ik zou het voor de zekerheid stilhouden hoor..
toch he had ik het toch goed bij me vorige werk hadden ze het dus niet gedaan en moest ik zelf alles doen heb er nu wel vertrouwen in dat de bedrijfarts het gaat doen maar hou het wel even in de gate dankje voor je antwoorrd owjaa ik heb je mist op het forum hahah en fijn dat het z'n mooie dag is geweest!! kan me goed voorstellen dat je emo momentjes had moest net ook bijna een traantje wegpinken over het stukje dat jullie straks als papa en mama door het leven gaan hihi
Ja maar als je ziek uit dienst gaat mag je niet zomaar op vakantie hè.. Toen ik nog in dienst was maar ziek thuis zat ben ik wel een weekje weggeweest, toen heb ik dat door moeten geven aan uwv, zij willen dan weten waar je bent.. Ik heb jullie ook allemaal gemist! Het waren alleen erg hectische dagen.. Ben bliij dat ik weer mee kan beppen! Zo onwerkelijk! Nu getrouwd, zijn we man en vrouw, en nog een paar weken en we zijn papa en mama.. Leuk!!!
Meiden.. het was van korte duur! Ik ben de honden uitlaten, ff wat kaarten op de post doen, boodschapjes halen en dan naar Tilburg. Vanavond eten we bij mijn ouders zuurkool met spek! Mijn lieverlingskorstje.. Maar ik moet nu dus echt ff actie ondernemen! Ik moet om 4 uur in de auto zitten richting Tilburg. Ik ben er morgen weer! Allemaal een fijne avond meissies! Jullie zijn echt schatjes! Dikke koes koes
haha Ikheid, eet smakelijk alvast !!! Ziek uit dienst.... nu ga ik waarschijnlijk mijn contract hier niet uitzitten .. dus ook de laatste week ziek .. als het tegenzit nog zelfs wat eerder.. moet ik dan mijn werkgever even checken/laten weten dat hij mij ziek uit dienst moet melden ?? En wat als hij dit niet doet ?? (Of vergeet of express niet doet..?)
Ja!!!!! De spoorloze getrouwde vrouw is weer terug!!!!!! Wat super dat je een te gekke dag hebt gehad. En schiet op met die foto's!!!!!! (ik heb het adres van die mokken in een berichtje eronder gezet) Caro: wat schrikken. Gelukkig is het nu stabiel. Hou het goed in de gaten! sterkte!
@ Mermaid en Kleintje, cervix is de baarmoederhals. Ik moet zoveel mogelijk rust houden, dat is het enige wat je kunt doen om het te voorkomen dat hij nog korter wordt. OF eventueel weeënremmers. Die heb ik bij LUkas toen ook gehad. Donderdag moet ik weer op controle. @ Mirjam, dat die baarmoederhals korter wordt is aan lichamelijke afwijking. Dus ik wist van te voren al dat die mogelijkheid erin zat, omdat ik het bij Lukas ook had. Alleen omdat ik nu al eerder rust heb genomen is het minder ernstig als bij Lukas. Toen moest ik met 27 weken gelijk helemaal plat in het ziekenhuis 3 weken en daarna thuis tot ca. 35 weken. IN het ziekenhuis kreeg ik toen weeënremmers, prikken voor longrijping en prikken tegen trombose. Dat is nu gelukkig (nog) niet van toepassing. @ Ikheid, heb je een mooie dag gehad? Je zult het wel al uitgebreid hebben verteld, maar heb nog niet teruggelezen.