April 2010 mama´s deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

wendy
    ik geniet ook echt van der
    wil ook eigenlijk alles afhebben voor onze vakantie !
    en dat ik na onze vakantie in feb
    de laatste weken echt kan genieten van me dochter en het alleen zijn met haar

2. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    gelijk heb je trotse mama.....

ik heb wel zin in mijn verlof hoor... nog even een paar weekjes doorgaan....

merk wel dat we wat zuiniger aan moeten doen... en verbouwen waar veel geld in gaat zitten en minder werk.... en zwanger.,.... tja...
    let dus wel goed op nu en koop alleen wat nodig is

3. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    meiden ga ervandoor... lekker plat liggen.... maandag gaat onze douche eruit... moeten het dan een klein weekje zonder doen en dus naar de ouders om te douchen... en het weekend is de badkamer klaar!!!! heerlijk een warm badje (goed voor de rug ook)

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo!!!

Doe even snel reageren want moeten nog naar de winkel en Julian is niet zo vrolijk meer dus moe aan het worden.

Ikheid!!!!! Gefeliciteerd meis en wat fijn dat de dag precies zo is gegaan als jullie hadden gepland!!

TM, inderdaad wel even melden bij het uwv dat je weg gaat want dat moet je doorgeven, doe je het niet en ze komen erachter dat je niet op je huis/verpleegadres bent heb je kans dat ze je korten op je uitkering of alles stilleggen omdat je je niet aan de afspraken hebt gehouden.

Stoere karate katten hoor hahahaa Mermaid, heb nog wel een hond te leen weet ik zeker dat die gemene kat niet meer bij ze in de buurt komt.

Beschuit met muisjes, doen wij niet aan. Bij Julian hebben we de visite een plakje cake met slagroom en daarover muisjes gegeven en dat gaan we nu weer doen. Ik lust zelf geen muisjes dus nam altijd gewoon een plakje cake zonder slagroom enzo.

Nu moet ik gaan want Julian heeft echt geen zin meer!

Tot later!!

5. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ja ikheid.... helemaal vergeten jullie te feliciteren....

dus bij deze

gefeliciteerd!!!!!!

6. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Bah wat een schrik :( Waarom heb je eigenlijk niet preventief een cerclage gekregen? Mijn cervix is trouwens maar een cm en staat een beetje open, das niet erg zeiden ze en vrij normaal als je al kinderen hebt gehad.

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    officieel moet je idd toestemming vragen voor een vakantie, bij uwv deden ze bij mij daar toen absoluut niet moeilijk over ;) wij gingen toen een week naar kreta.

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Zooo ben ik weer maar heb niet veel meer onthouden.

Caromama, dus toch waar je al zo bang voor was vanaf het begin is weer gebeurd. Gelukkig dat ze je goed in de gaten hebben gehouden en nog steeds houden en nu écht rustig aandoen!!

9. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    yeah, straks de finale van popstars :D:D:D zometeen om 8 uur even chips en drinken met de kids.
    Vandaag met kids naar het zh geweest, meike was niet te genieten :S zucht... thuis kon ze ook alleen maar jengelen dus die lag er na het eten meteen in...
    Gisteren was beebje erg druk, vandaag rust ze uit ;)
    Heb trouwens alle meubeltjes van de babykamer geschuurd en het behang van de commode gekrabt, morgen alles schoonmaken en dan verven.

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Jaaaa finale!!!!! Ben benieuwd wie er wint. Vind Wesley wel erg goed trouwens.

Druk bezig geweest dus Napoleon! Lekker is dat he als je al snel resultaat ziet?!

Hier morgen weer verder met de babykamer, de blauwe strepen zetten en het rolgordijn ophangen en schoonmaken en dan is het klaar voor de meubels en de gordijnen die ik nog steeds moet bestellen.

11. Trotsemama1

ik ga ondertussen goede tijden even nog snel dew laatste dingen opruimen

12. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

nou valt eigenlijk wel mee.. hij werkt wel op een aluminium oven maar meestal als kraanmachinist dus dan wordt je niet zo vies (alleen moe / zere rug omdat hij de hele tijd naar beneden zit te staren) maar soms moet hij op de oven zelf zijn en daar is het 40 graden dus ga je van zweten en het is allemaal zwart dus als je je hoofd afveegt....... Zwarte piet !!!!

Napoleon: hihi volgens mij zijn onze baby's ook buddy's want hier rust 'ie ook uit vandaag... ;) voel 'm wel regelmatig maar niet zo aanwezig in m'n ribben al gisteren haha

Ikheid: Hoe heeft je schoonpa zich eigenlijk gedragen op jullie bruiloft ??

Nou zeg, tijdens dit berichtje typen (en dat doe ik snel..) wel 5 keer geniest al....... oh nee daar komt nummer 6... kriebel

Had bij Esprit kleren voor m'n ventje besteld, is allemaal korting nu... en was bang dat hij het niks zou vinden maar het is allemaal goedgekeurd !!!! JEEEUUHHH en waar ik al bang voor was gebeurde.... wat ik voor mezelf had gekocht was 'niet zo' ... past wel en is wel leuk maar de stof is veel dunner (doorschijnstof) ... ach voorlopig is het toch nog vesten weer dus doen we er wel weer een vestje overheen :D
    Mag nu nog een broek voor 'm gaan uitzoeken, zo veel vertouwen heeft hij in me hahahah normaal liggen onze kleding-smaken echt vér uit elkaar....

13. mirjam2112

hihi had ik al gedaan... Demi was nog lekker aan het rondkeutelen dus ging even snel afwassen enzo... dus nu ligt zij op bed en kan ik lekker chillen....

14. Trotsemama1

ik kan nu ook onderuit zakken :p
    morgen de laatste dingen doen
    nu lekker bankhangen

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hier moet ik altijd al Roeland zijn kleren uitzoeken, inmiddels liggen we ook wel op dezelfde lijn qua kleren maar toen we bijelkaar kwamen was hij van de sportschoenen en sportshirtjes/truien en als ik iets niet mooi vind (sorry als ik nu mensen beledig) is het wel sportschoenen en sportshirtjes/truien en nu loopt hij er gewoon netjes maar sportief bij.

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ooooowwwww ik word zoooo sjaggie vandaag van Roeland. Moest hij met alle geweld de xbox hebben liggen in het tv meubel doet dat domme ding het niet meer dus moest ie weer naast het tv meubel staan heeft hij het tv meubel verschoven en nu stoort onze tv weer...... soms!!!!

17. mirjam2112

hahah goed gedaan Ingrid !!

Mijn vriend heeft hele foute shirts... van die gladde stof nog.... met draken erop enzo..... hij draagt ze nooit maar IEEEEE wat afschuwelijk... ze mogen ook niet weg helaas (jeugdsentiment ofzo)

Ik had een nette streepjestrui voor 'm gekocht, grijs met dunne streepjes en toen zei hij: Hee wat een nerd-trui.. maar toen hij hem aanhad en ik heeeeeel enthousiast was vond hij 'm toch wel leuk hihi :D

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahahaha dat zijn inderdaad hele foute shirts maar ja als hij ze niet aandoet en in de kast laat liggen dan is het goed. Heel enthousiast doen als ze iets aanhebben wat jij wel leuk vindt en zij niet helpt inderdaad altijd goed hahaha

19. Trotsemama1

leuk he manne :p

20. mirjam2112

oooohhhh mannen !!!! :x

Deel Deze Pagina