Nou het leukste komt nog, nu gaat ie het kastje van de digitale tv ook nog de schuld geven Alsof dat ding bedacht heeft dat de xbox ergens anders moest staan.
en nu moet er weer een nieuwe kabel tussen komen want daar ligt het aan want het kan niet komen omdat hij iets heeft gedaan.
hahaha ja dat zal vandaag nog wel vaker zijn als anders Vind de reclame nu even niet zo erg, mis ik tenminste niks leuks hahaha
Hahaha, hebben we een mannen-klaaguurtje gehad? Ik doe niet mee vandaag. Heb niets te klagen over Arco . Mjammie, lekker, bugles met smeerkaas. Wij deden bij de bugles vaak boursin. Ik maak tegenwoordig ook wel eens tortilla's met kruiden-roomkaas en ham. Ook errug lekker. Nu ben ik nog aan de thee. Chips enzo eet ik vaak pas rond 10/half 11.
Oh, het is trouwens net of ik een chineesje op mijn buik heb. Mijn navel is precies een spleetoogje .
hier is het heel verschillend hoe laat we chips enzo eten maar sowieso pas na de koffie en thee hahaha
Ik ben vooral in het weekend een late naar bed ganger. Meestal pas na middernacht, soms rond 01.00 uur en soms pas rond half 3. En chips eet ik alleen in het weekend.
oke nu ben ik niet meer sjaggie nu ben ik gewoon pissed off!!! Heeft ie de kabel eruit getrokken omdat er volgens hem een nieuwe in moet komen en hij weet niet meer hoe we annaloog ofzo kunnen kijken dus nu moet ik wachten tot hij een nieuwe kabel heeft aangesloten en mis ik dus zeker 1 optreden en waarschijnlijk wel meer!!!
Hier ook, voor 12uur lig ik er zeker niet in en voor 1uur is eigenlijk ook best wel een uitzondering en chips inderdaad voor in het weekend of ik moet ineens heeeeeel veel zin hebben maar dat is dan ook alleen maar als ik zwanger ben, hebben ook niet standaard chips enzo in huis.
Doordeweeks ga ik wel redelijk op tijd naar bed. Meestal liggen we er dan rond 23.00 uur in. Mijn wekker gaat ook elke morgen om 06.00 uur, dus als ik later naar bed ga dan trek ik het niet een hele week. @ Ingrid: Ggggrrrrr :x. Dit is zo'n achter-het-behang-plak-momentje...
Hier is het door de weeks ook altijd veels te laat, ben al blij als we om twaalf uur in bed liggen. Hij heeft geluk dat de winkels dicht zijn anders had ik hem er al twintig keer achter geplakt al dan niet vaker:x:x
ik zie al dat ik dan altijd erg optijd op bed lig doordeweeks liggen we er zeker om 10 uur inhaha maar mermaid denk dat het bij jullie ook wel gaat veranderen met een kleine erbij straks hahah