even voor de zomer 08 mama's.. Hoe groot zijn jullie kids?? Demi is 81 cm en 10,3 kg.. 18 mnd trouwens vind d'r soms zo'n ukkie vergeleken bij anderen.. ik ga meestal rond 22 naar bed, maar moet er ook 365 dgn per jaar voor 7en uit.. Vriend gaat vaak pas na middernacht.. Soms rond 3/4 pas maar die werkt in ploegen dus heeft geen ritme meer..
Joepie, ik heb een leuke site gevonden met luiertassen. Het zijn luiertassen van Kitsch Kitchen, dus gemaakt van dat soort tafelzeil wat dus ook lekker makkelijk schoon te houden is. En...nog goed geprijsd ook. Ja, ik denk dat ik er zo 1 ga bestellen. Nu nog even een leuke uitzoeken. Luiertassen - Presents@home @ bedtijd: Wie weet verandert het wel als de beeb straks geboren is. Aan de andere kant...mijn ouders zijn ook van die nachtbrakers, en volgens mij zit het behoorlijk in mijn genen .
de laatste keer was noa (1 jaar en 2 maanden ) was ze 77 cm en 10.6 kilo dus ben benieuwd moet 16 februari moet ik weer
Julian is de laatste keer op 14 oktober en toen was hij 74,4cm en 9850gram. Hij is nog niet veel gegroeid denk ik sinds de laatste keer maar we moeten nu pas weer in augustus 2010 heen.
jeetje jeetje de doktoren denken dat me vriendin nierbekkenonstekking heeft ze weten het alleen niet zeker uit haar bloed is wel gekomen dat ze ergens een infectie heeft
hahaha ondanks dat ik hem soms achter het behang kan plakken blijven we vriendjes Ik kan trouwens wel zonder tv maar als ik eenmaal een programma wil zien dan moet ik het ook kunnen zien!
Nee, hier geen Popstars. Al die talentenshows kunnen me gestolen worden. Ik heb eerst Law & Order gekeken, daarna The Good Wife en nu is Disturbia op, maar die heb ik al gezien, dus kijk ik met een half oog.