Hier ook popstars aan ! Vriendlief is met mijn neef naar de bios. Ik had er geen zin meer in... Dus lekker thuis op de bank Van mij mag Wesley winnen !
Vind dit toch wel erg vaag, zij zingt nu dat nummer en je ziet hem gewoon toekijken en straks mag hij precies hetzelfde nummer zingen. Is natuurlijk wel zo eerlijk maar zo vlak achter elkaar hetzelfde nummer vink niet zo leuk.
ach even egoo hoor net op msn aan het kletsen met onze vriendje (man van mijn vriendin) hij bood zijn excuses aan dat ze het vergeten hoe het met ons gaat, want vertelde dat ik voor hem kippen kluifjes had liggen (mijn man lust ze niet en mijn vriendin ook niet )en hij en ik wel (snap je het nog) dus ik had nog over en wou ze meegeven gister maarja toen zat ie ineens in het ziekenhuis met me vriendin werd ie gewoon sprakenloos dat ik aan hem dacht met de kippenkluiven (vind het van zelf sprekend) en net zei ik dat de deur open blijft staan ookal is het nu iets minder en dat we altijd om ze blijven geven en toen zei die dat ie die woorden niet zal vergeten ben blij om z'n gesprek even gevoerd te hebben weet ie teminste hoe wij er over denken
Ik denk ook dat dat iets is wat echte vrienden maakt, er ook zijn en de deur open houden in moeilijke tijden en niet alleen maar als het goed gaat. Als het goed gaat is het makkelijk om er te zijn voor die persoon maar als het moeilijk gaat hebben mensen het echt nodig en dat is ook de tijd dat je leert wie je echte vrienden zijn.
ook dom want een paar weken geleden werd er nog door ze gezegd dat er een nummer zou worden geschreven voor de winnaar en dat zou dan de singel worden Nou ja wel een mooi nummer in ieder geval.
dat is ook zo en heb het soms ook moeilijk hoor maar ik probeer elke week te bellen en te vragen hoe het gaat (me vriendin vind het te confronterend om me met een dikke buik te zien) en ik begrijp dat ook,, maarr ik blijf bellen zo makkelijk komen ze niet van ons af haha (willen ze ook niet )
dat vind ik dan ook iets wat niet nodig is, dankbaar zijn. Je moet het waarderen en koesteren zoals elke vriendschap en natuurlijk niet vanzelfsprekend nemen maar als het beter met ze gaat zullen ze jullie vast wel uitgebreid laten merken dat ze het gewaardeerd hebben!