April 2010 mama´s deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh, hahaha, je was me net voor! :D

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

bij mijn vorige zwangerschap had ik dit ook !
    met 32 weken was de kleine ingedaald dus mssn dat ik daardoor die harde buiken heb

3. Trotsemama1

nee gewoon wegwerpluiers hahah
    er zit een proefluier bij
    kan ik kijken of ik er blij mee ben :p

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Whihi! :D

5. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Handig!

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ben ff rondje doen met de honden en daarna maar ff aan het eten een begin maken, zuurkool met worst! Mjam!

7. Trotsemama1

wij eten bonen
    heb ik geen zin in :p

8. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

BTW... al een tijdje geen verzonnen topic's gehad he... of heb ik nog wat sensatie gemist :p

Hahahha over die netbroekjes... ik na de bevalling van Demi zo'n matrasje downunder.. netbroekje eroverheen en daar deed ik m'n gewone onderbroek overheen... hoefde dus niet zei de zuster, dat netbroekje was genoeg hahaha
    wist ik veel.. trouwens die onderbroek kon ik dezelfd enacht nog weggooien vanwegen het doorlekken hahaha

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahaha, sensatiezoeker :p. Nee al ff geen verzonnen topics meer geweest, maar wel deze http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/186482-ben-beu.html. Is inmiddels gesloten, maar deze TS heeft echt dringend hulp nodig (zowel figuurlijk áls letterlijk...)

10. Trotsemama1

hahah dat klopt die netbroekjes dienen al voor onderbroek
    ik gebruik ze ook op me werk voor die ouwe menssies :p
    kan je nagaan hoe hard ik moest lachen toen ik me kraampakket open maakte
    ik had dit namelijk niet in me vorige pakket
    was toen nog ergens anders verzekerd
    ben ook zo blij met me tummytub die ik er bij heb gekregen:D

11. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    @ Marijke B
    Wat fijn dat jullie kleintje het goed doet !
    En dat het voor jou ook wat meevalt.
    Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd
    maar bovenal heel veel gezondheid en geluk met je kleintje.

12. Trotsemama1

iedereen eetsmakelijk

13. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ha meiden!

Hahaha, dat duurde lang tot het doordrong waarom het laatste berichtje vanochtend rond 9 uur was :D Nieuw topic!

ik ben veel alweer kwijt.

Napoleon, ik las jouw verslag van het gesprek met de dokter over je moeder. Veel sterkte meid!!

Marijke, ook jij veel sterkte!

De rest ben ik dus vergeten dus ik ga nu mijn man overhalen dat we patat gaan eten. Ik MOET echt patat :D

Ben erg blij dat mijn schooldagen voorbij zijn en ik lekker uit kan gaan rusten.
    Vanochtend was ik trouwens bij de vk, alles was goed maar ik moet mezelf een beetje in de gaten houden. Mijn bloeddruk blijft laag maar ik heb wel een paar andere kenmerken dei bij pre-eclampsie kunnen horen (ineens vocht vasthouden, sterretjes, etc). Moet dus goed opletten, maar mijn bloeddruk was nu gewoon laag dus niks aan de hand. Schrok er wel van, bah, maar weet dat ik me geen zorgen hoef te maken nu.

14. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Hier ook winderigheid haha! Ik heb er altijd zo'n hekel aan als mijn man een scheet laat. Net zo'n lompe boer dan haha. Dan zeg ik er altijd wat van. En nu doe ik het en lig ik helemaal in een deuk. Hoezo oneerlijk :p
    Marijn wat moest ik lachen om jou stukje kringspierdansen!!

Marijke, wat fijn dat je niet zo'n last van de chemo hebt en helemaal goed om te horen dat de kleine het goed maakt! Lijkt me een hele moeilijke en dubbele tijd. Heel erg veel sterkte toegewenst!!

Al een aantal van jullie hebben het kraampakket binnen. Wanneer krijg je dat? Ik heb dit jaar mijn verzekering verhoogd en zou hem ook moeten krijgen. Wil niet weten wat er allemaal in zit haha.
    Kraamverband vanaf je navel tot je rug haha!!
    Ik las dat ergens in de 30% van de vrouwen niet inscheurd tijdens een bevalling. Ik wist niet dat dat zo weinig was.

Mirjam rustig aan hoor! Als het niet gaat dan gaat het niet. Dan moet je je echt ziek melden!

En nog even over die lodger. Je hebt ook zoiets van prenatal eigenmerk. Zou dat een goede zijn? Zie hem niet op de site staan dus kan niet even een voorbeeld laten zien.

Ikheid, lekker zuurkool met worst! Mijn lievelingseten. Ik had vandaag stampot hutspot, daaroverheen worst en daaroverheen aardappel anders bacon uit en dat in de oven. Was ook erg lekker!

En nu ga ik eens even kijken op de liefsite en die van de h&m. Misschien kom ik nog wat leuks tegen :)

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo, vanaf nu kan ik lekker op de bank blijven zitten. Ben net bij de dierenarts geweest en ze hebben het abces nog een keer schoongemaakt en ik heb een verlenging van de antibioticakuur van 5 dagen gekregen. Dan nog met ontworming erbij voor alle3 de katten en je bent zo weer € 65,-- lichter ;)....

16. mirjam2112

Jaaa kraampakket binnen en er zit weer geen klote bij haha alleen ds het noodzakelijke verband enzo en die versheikkelijke zeiltjes die lekker aan je billen gingen plakken :D (sliep naakt op advies kraamverzorgster/vriend om de knip goed te laten helen, was hoogzomer.)
    er zit alleen een soort hondje bij net zoals bij demi.. Een soort spuugdoekje ofzo?? Weet niet zo goed wat het nou is haha
    iig geen tummy tub zoals bij jou TM!! Ben jaloers :)

mermaid: ja duur hè katten.. Gaat het nu wel wat beter?
    Onze kat had rond de uitgerekende datum van Demi een blaasontsteking, heel fijn die druppels urine overal als je op het eind loopt. Gelukkig ging het over in de dagen dat ik in het ziekenhus lag :)

oh ja, kleertjes wassen: mag dat ook met gewoon wasmiddel en hypo allergeen verzachter?? Heb geen neutral in huis maar wil de kleertjes gaan wassen :D

17. Trotsemama1

je kleertjes mag je ook gewoon met wasmiddel wassen alleen zonder was verzachter

18. mirjam2112

Maar hypo allergeen wasverzachter mag toch wel??

19. Trotsemama1

dat weet ik niet :p

weet dat je geen wasverzachter mag gebruiken haha:p

20. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ik heb het de vorige keer wel gedaan... neutral... beetje erdoor....

maar ze raden het af... maar d8 dat neutral wel kan

heb trouwens bij gratis een berichtje geplaatst van neutral proefmonster.... kijk maar ff

Deel Deze Pagina