mermaid, wat vervelend zeg! Snap dat je dan wel even klaagt Matthijs is ook heel goed in dingen beginnen maar niet afmaken... zo staan er inmiddels 4 wasmanden klaar om opgevouwen te worden, en wat ik ook vreselijk irritant vind is dat in de keuken vanalles op de grond zet... zoals de wok... die past gewoon in de kast maar ja, dan moet even 2 pannen optillen :S
Haha, ja stel je voor dat ie moe wordt van het optillen van die 2 pannen. Tja, weet je, Arco is altijd zo geweest dat ie zich makkelijk van werkjes af maakt als ie er een hekel aan heeft. Ik kan daar slecht tegen en normaal doe ik dus alles wat met verven te maken heeft. Dus ook het schuren enzo, dan weet ik zeker dat het goed gebeurt. Maar dat schuren vind ik nu gewoon te zwaar, ik krijg er pijn aan mijn buik van. Hij zou het dan dus voor me doen, zodat ik alleen het lichte werk hoef te doen, het verven dus. En als het dan zo met de franse slag gebeurt, ja, dan ga ik niet verven, want dat blijf je altijd zien. Da's toch zonde!! Hij wil toch ook het allermooiste kamertje ooit maken denk ik dan??? Ik snap dat gewoon niet. Dienstplicht was voor hem volgens mij niet verkeerd geweest, dan hadden ze 'm misschien wat discipline bij kunnen brengen, want daar ontbreekt het regelmatig aan .
Goeiemorgen bijna middag! @Caromama: wat krijg jij ook een hoop voor de kiezen zeg....pfff rustig aan doen dus! @Mermaid: snap je frustraties helemaal! Gooi het er maar lekker uit! @Ladyzorra: wat balen van je leidingen.... @hier: gister bij de vk geweest...alles goed alleen ligt de kleine meide nog wel in stuit. Moet over twee weken weer terugkomen voor een echo etc....maak me er zelf niet zo druk om, maar hubbie wel. Aaaaaaaaaaaahhhhhh.....haha. Ook gister die bruiloft gehad en het was een apart sfeertje met vooral heeeeeeeeel veel dronken mensen
Oh ja: had gister op die bruiloft om de paar minuten harde buiken vanwege de harde muziek.....Wist niet dat je lichaam daar zo extreem op kon reageren....apartttt....vond het ook heel naar....
Mermaid: gooi het er maar uit, het is ook zwaar vervelend (netjes he hihi) als je er achter komt wanneer je wilt beginnen en dus niet verder kan.... Wonder: raar zijn dronken mensen als je zelf nuchter bent he!!
Ja niet te geloven, maar nu heb ik het sowieso niet zo op mensen die zich compleet lam zuipen dussss hahahah....maar als je zelf helemaal niks drinkt is het helemaal erg!!!
Ik normaal ook hoor , maar ik dacht: laat ik eens beschaafd blijven whahahahahahaha Wonder: ik ook, maar nu kan je er helemaal sjaggie van worden. Echt van rot op!! Mn beker is binnen!!!!!! Gister besteld, nu al in huis!!! Hij is schattig!!!
mermaid hier ook hoor begint manlief ergens aan maakt ie het ook niet af ik had schuif dingetjes gehaald voor de meterkast die blijft openstaan nou die moeten er nog steeds op gemaakt worden enzz... zo net even gelopen maar ik merk toch dat er meer druk staat op me bekken heb de laatste week weer veel last terwijl ik niet veel doe volgens mij is dus de kleine hier ook al aan het indalen voel ook alleen nog maar geschop aan de boven kant en onder voel ik net of er geaaid word met zijn vingertjes en voor rest beweegt ie alleen nog maar naar links of naar rechts we zien het wel volgende week zo dochterlief zo naar bed en ik ga even lekker op de bank hangen
Ja, en het werd nog erger, want tijdens het eten zat een stel (midden dertig!!) elkaar helemaal af te lebberen....nou ik vraag je?!?!?!?! DAT DOET JE TOCH NIET?!
Wat een voorstelling!!! Ik heb op de bruiloft van mn vriendin gehad dat iemand tegen de bediening begon te zeiken dat ie nog een drankje wilde, maar bar was dicht> einde bruiloft. Ging ie daar een partijtje staan schelden...... Sommige mensen.... maar dat van jou is gewoon ook erg onsmakelijk, vooral tijdens het eten....
Ow dat is wel een soort van geruststelling! Ik heb nog genoeg Emasafene liggen... Hier ligt ze ook heel erg hoog. Koppie boven mn navel 8) Hou me vast aan het idee dat het bij jou weer afgezakt is klinkt wel aannemelijk. Heb al aan dr uitgelegd dat ze beetje meer moet zakken maar ze luisterd nog niet echt...
Nee haha ...Is toch ongelooflijk Ben ook zo verschrikkelijk moe, jullie? Denk gewoon dat ik zo weer terug naar bed ga. Heel veel gedroomd vannacht en praat heel veel in mn slaap volgens mn vriend
Ann vertel je spannende verhalen hahahaha Ik ook even klagen hoor.... Mn neus zit zo verstopt dat ik bijna geen adem kan halen, en nu hebben wij het toch al sneller benauwd, dus heb nu echt een beklemmend gevoel..... en van dat niezen heb ik een spiertje verrekt onderin mn buik BLEHHHHHHHH
Owwww ellendig he wel ff heerlijk hoor zo klagen...Hahaha. Nou ik heb echt de meest belachelijke droom gehad LOL Ik droomde dat ik wakker werd en tegen Vin (mn vriend) zei "nou je oma was best knap toen ze zwanger was" waarop hij dus keihard begon te lachen en zei "hahahahaah je kan veel zeggen maar mn oma knap tijdens dr zwangerschap echt niet" en zo zaten we dus over en weer te praten en als laatste zei ik heel betweterig "nou knap kan ook slim zijn, weltrusten" en toen werd ik dus echt wakker en keek naast me en zei ineens zo uit het niks "hoezo vind jij je oma niet knap" Hahahahaha Vin deed ze ogen open en keek me echt aan zo van dit gaat dus ECHT niet goed
Ow man als ik me al aangekleed heb denk ik leg me maar weer ergens neer...Ook zo weinig zin om echt wat te ondernemen...Voel me een bejaarde...