April 2010 mama´s deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hahah dat heb ik weer niet
    ik heb z'n nesteldrang wordt gewoon gek vanmezelf
    heb dit echt niet zo erg gehad in me vorige zwangerschap
    manlief wordt ook erg gek van me :p:p
    maar ik verzet met tegen de moeheid en lig savonds dat voor pampus op de bank:p

2. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, idioot he moet er nu weer om lachen...Zo worstel ik me hele nachten door...

Als ik Vin moet geloven lever ik hele veldslagen en is hij zn leven niet zeker hoe ik de dekens heen en weer gooi...:D

3. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja die nesteldrang had ik pas heel erg maar die heeft nu dus hier plaats voorgemaakt...Mhm.
    Wel beter om overdag er niet aan toe te geven ben je inderdaad tenminste lekker moe s'avonds...Zoals het hoogst waarschijnlijk hoort ;)

Die mannen zijn lachen he hebben echt veel te doorstaan wat je allemaal leest hahahaha!

4. Trotsemama1

jaa ik doe het nu express want bij noa kon ik rond deze periode niet meer slapen snachts :$
    ik ging pas naar bed als manlief sochtends ze bed uit ging voor naar ze werk te gaan
    dus nu zorg ik dat ik overdag actief ben en savonds lekker kan slapen
    heb daarom nu nog steeds geen last van slapeloosheid
    heel afentoe dat ik rond 4 uur wakker word en even klaar wakker ben
    maar dan draai ik me gauw om en slaap ik lekker verder

bij noa sliep ik ook vaak overdag en dat doe ik nu niet :p
    heel afentoe dan als ik echt beroerd ben

5. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, beter en je kan ook niet echt met die kleine erbij natuurlijk.... Ik sleep mezelf ook nog ff door vandaag...Zoek zo wel wat luciferstokjes voor tussen mn ogen ;)

6. Trotsemama1

hahaha goed plan of lekker naar buiten gaan de kou in:p

en met noa gaat wel alleen moet dan echt gaan als zei ook naar bed gaat,
    maarja dan kan ik juist even opruimen :p

7. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Brrr ja denk dat ik gewoon alsnog tegen een muur in slaap val hahahaha
    Nou ik ga ff proberen wat te ondernemen. Fijne zaterdag. Bye bye!

P.s. prachtige naam Noa hebben we ook nog over nagedacht (is wat anders geworden) klinkt heel mooi/zacht!

8. Trotsemama1

jaaa ik was ook meteen verkocht
    manlief wou eerst dat het marousja werd maar achteraf is Noa helemaal geen maroesja kind maar een echte noa hahah :p

9. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Grappig mijn zusje heet marro die noemen we voor de grap altijd marous...Ook opzich mooi Marousja maar vind Noa wel leuker/mooier

10. Trotsemama1

noa vond ik ook idd mooier en gelukkig manlief ook :D

11. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ja noa is een mooie naam!!

12. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    meiden... ben op zoek naar leuke piraten muurstickers....
    niet te eng... voor op de kamer van dave (2 jaar)

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Wat erg joh.....einde is einde toch?! Asociaal hoor!

En ja we hebben een onsmakelijke voorstelling gehad....en dat tijdens het eten!! grrrr

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    ik ga zo ook ff de sneeuw in....zonnetje schijnt dus het is volgens mij heerlijk buiten!

15. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ja mooi weer he

ik ga even slapen.... heeeeeeel moe

hebben jullie dat ook?

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
  17. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hoi meiden!

Hm, heb bijgelezen maar niet veel blijven hangen geloof ik.

Finale van popstars niet gezien (geen tv).

Vroeg of laat naar bed: oke, als ik mezelf vergelijk met bijvoorbeeld mermaid of ingrid ga ik écht vroeg naar bed. Als ik 2100 in bed lig en opsta tegelijk met mijn man (half 7) red ik het niet tot het eind van de dag :$ Normaal wel hoor, maar nu is het echt erg. Tegenwoordig ga ik dus als ik hem heb uitgezwaaid weer in bed ;)

Man achter het behang plakken: herkenbaar, maar ik moet ook tegen hem zeggen als ik dingen van hem verwacht want anders weet ie het echt niet. En dat vergeet ik wel eens en dan ben ik helemaal gefrustreerd en heeft hij geen idee wat er aan de hand is. Maar met schuren en dat soort afspraken is het wel balen. Mermaid, weer een beetje bijgekomen ervan?

Misselijk: ik heb de laatste dagen ook steeds van die vlagen, maar mijn kindje ligt niet echt hoog ofzo. Vreemd...

Vraagje: ik heb vandaag ineens zó'n pijn aan mijn bekken, maar ik heb helemaal niks gedaan. Weet iemand waar dat zo ineens vandaan kan komen?

Sneeuw: zijn jullie het ook zo ontzettend zat? Gelukkig dooit het hier wel en schijnt de zon, want als het nu ook weer grijs was buiten was ik niet echt blij geweest denk ik.

Nou ja, de rest weet ik echt niet meer, helaas.

Doen jullie nog wat leuks dit weekend? Wij zijn vandaag even echt bezig met geboortekaartje kiezen/ontwerpen (mijn man kreeg ineens de geest), verder doe ik erg weinig want ik voel me echt niet lekker.
    Morgen gaan we naar vrienden toe maar ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is met mijn huidige energieniveau :( Even afwachten nog dus!

18. Trotsemama1

meiden even ego:(
    ik heb me toen straks even een partij lopen janken :(
    manlief belt op naar zijn baas wat voor dienst die de aankomende week heeft zit hij #$^#%$^%$% weer in de avond
    als ik niet zwanger was geweest dan was het ook niet leuk maar dan voelt het anders
    ik ben zoooo gesloopt aan het einde van de dag, en dan moet ik ook nog is zelf het eten doen en douche met me dochter en haar op bed leggen
    het is voor mij nu een hele opgave omdat te doen gister was het ook pas half 6 voor dat ik het eten ging doen veels te laat voor me dochter ze wordt dan namelijk al weer zo moe dat ze bijna niks eet
    we moeten hier ook echt rond die tijd gaan eten met haar anders trek ze het gewoon niet
    pfff hoop dat het niet lang gaat duren met die rot diensten
    ik trek het echt niet
    als het zo doorgaat, heb ik echt de neiging om de hele week bij me moeder te gaan zitten en dan vrijdags naar huis en dan het weekend thuis en doordeweeks weer naar me moeder

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Janne: Ja, ben gelukkig weer helemaal bijgekomen. Ik heb inmiddels ook geverfd wat ik wilde verven vandaag. Ben nog even bokkig geweest nadat Arco thuis kwam, maar nu is mijn humeur weer op peil. Ik ben het wel echt spuugzat nu, dus ik zit al lekker in mijn pyamabroek en een lekkere trui onder een dekentje op de bank. Wat vervelend dat je nu ineens zo'n last van je bekken hebt. Ik heb verder geen idee waarvan het zou kunnen komen.

@ TM: Hè wat klote dat ie nou wéér avonddienst heeft. Kan ie dat niet eens aankaarten bij zijn baas? En is het misschien een idee om overdag bijvoorbeel een ovenschotel ofzo te maken die je dan alleen nog maar in de oven hoeft te zetten. Dan kan je misschien op tijd eten en van een ovenschotel kan je vaak wel meerdere avonden eten, dan hoef je ook niet elke avond te koken.

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo allemaal!!!!!

De strepen staan op de muur, morgen ofzo rolgordijntje ophangen en dan volgende week met mijn moeder de ikea in voor de meubels!! Ben helemaal blij!!

Misselijk, geen last meer van gelukkig. Baby ligt hier nog wel hoog maar ondanks dat gaat het goed met de misselijkheid en ook het brandend maagzuur valt de laatste tijd ontzettend mee gelukkig.

Sneeuw, ben het inmiddels ook wel zat. Ben toe aan de lente!!!

Slapen, hier wel moe maar ook veel energie en slapen doe ik al een paar weken niet tot weinig dus misschien daarom ook wel dat ik nu niet eerder naar bed ga als anders. Wel elke dag netjes er om half zeven uit anders red ik het niet om optijd op het werk te komen en Julian naar het kdv te brengen.

TM, balen voor je dat ie weer de avonddienst heeft. Misschien inderdaad een idee wat Mermaid zei, ovenschotel enzo maken waardoor je én op tijd kunt eten én niet elke avond hoeft te koken.

Moet wel eerlijk bekennen dat ik er hier niet zoveel last van heb om alles nog zelf te doen maar heb ook nog geen last van moeheid dus dat scheelt wel heel veel. Kook elke avond, tenminste als ik moet werken dan zet Roeland het op als hij thuis komt en ik maak het af en doe ook Julian in bad en het huishouden enz. De honden doen we wel samen maar ja als ik ook nog eens drie honden alleen moest doen lag ik nog later in mijn bed hahaha. Daarnaast moet ik ook zeggen dat ik er niet tegen kan om iemand anders aan het werk te zien terwijl ik hetzelf ook kan en doe het dan dus ook liever zelf terwijl de ander niks doet, alleen soms wat hulp is dan wel weer handig hahaha

Janne, geen idee hoe het kan dat je ineens zo last van je bekken hebt. Misschien zijn ze wat verweekter dan eerst en ligt de baby lager waardoor er meer druk op is gekomen...

Wat eten jullie vanavond?? Wij eten pannekoeken!!!! Das nou het enige waar ik niks voor hoef te doen want die doet Roeland altijd omdat hij die van hem lekkerder vindt dan die van mij hahaha

Deel Deze Pagina