@ Ingrid: Mjammie, pannekoeken. Bij ons thuis is pannekoeken bakken ook Arco's afdeling. Hij kan het goed en bovendien heb ik er een hekel aan om het te doen omdat het zo'n eeuwigheid duurt. Wij hebben afbakbroodjes gegeten met een gekookt eitje. We eten altijd afbakbroodjes op zaterdag. Lekker makkelijk.
Wij moeten van de week ook maar weer eens pannekoeken eten. Dat wil Arco vast wel. Morgen ga ik niet sporten, dus dan ontbijten we morgen gezellig aan tafel met wederom afbakbroodjes. Lekker en gezellig.
wij eten elke zondag afbakbroodjes en croissantjes, manlief gaat speciaal eerder ze bed uit zodat we voordat we naar de kerk gaan dat we gegeten hebben
Arco zorgt ook altijd voor het ontbijt op zondag. Dan blijf ik nog lekker liggen en roept ie me als ik aan kan schuiven. Dan staat alles al op tafel en heeft ie ook nog lekker een kopje thee voor me gezet. Voorheen deden we het altijd zo, maar nu ga ik vaak (nou ja...vaak...sinds ik zwanger ben schiet het er regelmatig bij in ) sporten op zondagochten en dan eet ik gewoon even snel wat.
Damn! Ik heb me toch een last van "algehele kringspierverslapping" . Die scheetjes blijven maar komen. Heeeeeel irritant en het werkt Arco op zijn lachspieren .
hahahaa nou als hij straks dan ineens niet meer lacht maar bewusteloos op de bank ligt weet je waar het door komt
Hier is het zaterdag en zondag echt ontbijtdag. Dan gaan we aan tafel eten met van alles erbij op tafel. Doordeweeks proppen we alledrie gewoon snel een broodje naar binnen en dan snel weg.
Mijn ouders zijn vandaag bij de ikea geweest en daar hebben ze dus een andere babykamer gezien, wel wit maar mooier dan die we hadden bedacht met een hang/legkast erbij en een dichte comode dus vrijdag gaan we vanuit mijn werk erheen om te kijken wat het is en of het inderdaad leuker is.
Nu ben ik dus wéér aan het twijfelen, mijn ouders hebben namelijk gezegd hoe duur de babykamer ongeveer was en ik zat op de site van babypark te kijken en daar hebben ze dus een showroom model babykamer staan die ik heel mooi vind en is goedkoper dan die mijn ouders hadden gezien. Vind het alleen zo lullig om tegen mijn ouders te zeggen maar ja scheelt voor hun natuurlijk ook weer geld dus denk dat ik morgen mijn moeder maar eens ga bellen zodat ze daar zelf kunnen kijken wat hun ervan vinden.
Ingrid: dat zullen je ouders toch niet erg vinden dan? Denk dat ze het liever weten dat je een kamer naar je zin heb! Hier: allebei snipverkouden en een nare hoest, papa is werken dus denk dat Demi en mama pyama dag houden
Goedemorgen! Hoeveel snot kan een mens produceren (sorry)??? Ik ga ook even broodjes maken!! tot zo En Ingrid: foto's van de muur he!!!!
Goedemorgen!! Hier al lekker ontbeten met z'n allen en nu gaat Roeland zo weg naar de voetbal en ga ik even stofzuigen, afstoffen en met de stoomreiniger over de vloer dan is dat ook weer klaar en als Roeland terug is gaan we naar de verjaardag van zijn nichtje.
Iemand enig idee hoe het begin van waterpokken eruit ziet?? Julian heeft namelijk drie rode vlekjes met daarin rode bultjes. De vlekjes zijn wel klein en verder heeft hij geen koorts maar hij heeft 1 vlekje op zijn hoofd, 1 in zijn nek en 1 op zijn rug.
Morning ladies. Ook hier zijn de ontbijt-voorbereidingen in volle gang . Toen we vanmorgen wakker werden deed de ketel het niet. Bbbrrrr, koud!!! Uiteindelijk kwamen we erachter dat de aardlekschakelaar eruit lag. Vreemd! Na dat gefixd te hebben en nog even aan de thermostaat gekloot te hebben doet ie 't nu gelukkig weer.
Net mijn moeder gebeld en toen ik de prijs zei van het kamertje was de eerste reactie meteen: met alles erbij??? Nu moet mijn vader dinsdag, dan is hij vrij, verplicht naar de babypark om te kijken of het kamertje wat is en zo ja kopen hahaha
Foto's van de kamer komen trouwens nog maar moet eerst nog ff opruimen en schoonmaken zodat het er natuurlijk wel netjes uitziet.
Er komen blaasjes in. Oh, spannend van de babykamer! Ik vond babypark echt ontzettend leuk, alleen het winkelagentje was voor ons te klein Welke kamer is het?? Ben nogal nieuwsgierig he
Hahaha, dus opa wordt er weer verplicht vrijwillig op uitgestuurd. LOL . @ hier: Ik heb net op Marktplaats een bod gedaan op een Lodger Shelter. Eerst wilde ik er geen, maar het ziet er toch wel handig uit en lijkt me veel handiger dan een dekentje gebruiken in de maxi-cosi.