April 2010 mama´s deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rosado, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ben ook wel benieuwd om welk babykamertje het gaat. Babypark hebben ze wel leuke dingen, maar over het algemeen vind ik ze wel heel duur. En weet je dat je daar op zondag niet op de website kunt kijken? Babypark is nogal van de zwarte kousen...(niet dat dat wat uitmaakt natuurlijk, maar meer om aan te geven hoe "streng" ze zijn).

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha ja opa die heeft wat te verduren tijdens de zwangerschappen elke keer hahaha

Foto, site is dicht maar heb de afbeelding wel op mijn computer gezet dus ff zoeken

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Leuk kamertje Ingrid!!

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dank je wel!!! Hoop ook dat ie er in het echt nog goed uitziet want het is wel een showroommodel dus hoop dat er geen schade aanzit enzo.

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Die is leuk!!! Ja, weet het, dacht vorige keer op zondag: even neuzen....NOT
    Morgen komen ze van babypark onze kamer brengen!!!
    Zal ik mn lange rok maar aan doen hahahahaha

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Zit nu toch te denken dat het wel waterpokken zijn, lijkt alsof de bultjes wel blaasjes zijn geweest maar dan al open zijn geraakt ofzo.

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, ja en je haar netjes in een knot enzo :p. Hadden jullie nou een kamertje in het antraciet?

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahahaha wel een goed idee. Vind het wel vreemd hoor een webshop die niet op zondag open is. Ik ga eens even kijken wat Julian allemaal in de prullenbak aan het gooien is, laatst lag zijn flesje er al in;)

9. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ja klopt, wij hebben een kamertje in het antraciet.
    Zal lachen worden morgen met die honden van mij...
    2 staffords, zijn wij vast van die tokkies met pitbulls...:p

10. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahahaha beter!!

Laatst was hier 1 of andere collecte aan de deur en de honden gingen in de kamer te keer als een gek dus die jongen dacht dat we waakhonden hadden, heb hem maar in de waan gelaten:D8)

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahaha LOL :D. Stelletje aso's daar in 't Gooi ;).

Wat voor kleuren hebben jullie verder in de babykamer?

Dit Marktplaats - De plek om Nieuwe en Tweedehands spullen te kopen en verkopen is trouwens de lodger waar ik een bod op heb gedaan. CRAP!!! Die link doet 't niet zie ik...Nou ja, het is een hazelnootkleurige met roze bloemetjes aan de binnenkant.

EDIT: Oh kijk, deze is het Bekijk bijlage 47964

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Als ie je sleutels er maar niet ingooid hahaha
    Heeft ie er ook jeuk aan gehad?? En 3 plekjes is wel heel erg weinig..
    Kan ook de 6e ziekte zijn, alleen worden dat ook meer plekjes..
    Waterpokken is voor zwangere niet echt top (niet gelijk schrikken, is meer ook in de 1e weken van je zwangerschap) maar zou het wel even in de gaten houden. Je mag bijv niet vliegen met een kind met waterpokken. Ik heb in de zomer dus ook vaak de beslissing moeten nemen om hele families niet me te nemen aan boord omdat het kind waterpokken had:(

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ik krijg alleen de startpagina en niet de advertentie zelf.

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, ik zag het ;). Ik heb inmiddels een plaatje erbij gezet.

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    :D:D:D:D;)

Verder babyblauw (dat zachte blauw) met wit en zilver/ licht grijs.
    En eikenhouten gewhite washed vloer (raar woord haha)

Lief zo'n lodger he, klinkt ook wel heel schattig met roze bloemetjes

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mermaid: schattig!!!
    Zitten er aan deze ook langere banden zodat je 'm in de box als hangmatje kan gebruiken, of is dat weer een andere?

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

Klinkt leuk die kleuren combi + de vloer. Ik zei net nog tegen Arco, ik hoop wel echt dat het een meisje is, anders zou een jochie eerst alleen maar roze kleding moeten dragen, hahaha.

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh, dat weet ik eigenlijk niet, maar je kan 'm wel ook als drager gebruiken. Alhoewel we dat niet echt van plan zijn, want volgens mij draagt dat nooit comfortabel omdat al het gewicht op 1 schouder rust. Ik wil wel graag een geweven draagdoek aan gaan schaffen.

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Weet dat het nu geen kwaad meer kan, is inderdaad aan het begin van de zwangerschap en als je net bevallen bent voor de baby maar verder niet;) Ik heb geen idee, 5e en 6e ziekte lijkt het totaal niet op eigenlijk op maar ja wat het dan wel is:( Morgen gaat Roeland maar even met hem naar de huisarts, voor hij bij het kdv is en naar huis wordt gestuurd omdat het iets is waarmee hij daar niet mag komen.

20. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mermaid, leuk!!!!

Deel Deze Pagina