Hallo dames! een nieuw topic, ook goed hier gaat alles goed, een hoogzwangere kat, en vandaag heerlijk over utrecht gelopen en nieuwegein met mn vent, maar een nieuwe broek gekocht was echt nodig en voor de rest lekker gesnuffeld. hoe gaat het hier voor de rest? groetjes laura
leuk hoor laura.. lekker shoppen!!! hier morgen zoolief naar kdv en ikke.... fysio, daarna de vk en dan nog ww aanvragen (tot dec werkte ik 3 dgn en nu heb ik nog 1,5 dag... collega is terug van verlof) heb dus recht op ww kwam ik achter... gedoe om aan te vragen... maarja als je zo weer wat geld kan krijgen... morgen middag komt een vriendin en 's avonds heel veel vrienden nog voor onze verjaardagen.... en dan... heeeerlijk slapen
ja ze zijn sinds woensdag bezig met een complete cv installatie dus leidingen en radiotoren alles dus ze moesten boren boren en boren en nou hebben ze morgen nog een half dagje nodig
en dan zijn ze klaar? ach.... wel fijn hoor dan ben je ervanaf.... hier over een paar weken de badkamer klaar!!!! jippie.... heerlijk badderen. de oude badkamer zal overloop worden.... er moet dus nog wel wat gebeuren. meiden ik ga zo bankhangen... erg moe
zoo grote verbouwing haha nou ja succes en beter nu dan in april toch hier gaan ze vanaf mei en 29 april boren en verbouwen lekker he worden wij ons huis uit gezet voor tijdelijk..lekker met net een kleintje maar ja komt ook wel goed
tuurlijk komt goed ik ben ook blij dat die gasten zo snel konden komen alleen ik heb ontzettende nesteldrang dus ik irriteer me matenloos aan de rommel
laura: kunnen ze niet eerder beginnen? dan ben je er dan misschien vanaf?? hier doel: voor april: nieuwe kamer voor dave, onze kamer stucken, schilderen, inbouwkast, nieuw laminaat, badkamer slopen, en overloop van maken met nieuwe muren, schilderen, laminaat, etc daarna.... dus na april denk ik van woonkamer woonkeuken maken van nieuwe aanbouw woonkamer maken met en suite deuren van keuken bijkeuken maken garage betegelen, etc etc
ja die nestdrang... erg he met ene verbouwing... maar genoeg schoon te maken... alleen met weinig effect... tenminste hier is alles zo weer stoffig
He nieuwe topic.. ik dacht al waarom zit er een slotje op.. Hoe gaat het hier.. Surf mooiie echo joh.. en ze lijken inderdaad op elkaar. Kraampakket vraagje. Ik ben ook in nederland verzekerd heb ik dan ook recht op een kraampakket...
eerder verbouwen kan niet gaat om een heel flatgebouw dat opnieuw gerenoveerd word... dus ja maar even afwachten
als je aanvullend verzekerd bent wel anders even je verzekering opbellen ?? meestal kan je tot 21 weken zwangerschap je aanmelden dat je zwanger bent (weet niet of het bij alle verzekeraars zo is )
Ja ik was wel aanvullend. Maar doordat ik een betalingsachterstand had bij hun hebben ze de aanvullend afgesloten. Door een misverstand had ik een achterstand en nu ben ik hun per maand terug aan het te betalen.