April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Mermaid: Doe je wel rustig aan dan ;)

ik ga ook maar eens tv kijken.. vriendlief ligt te slapen op de bank, maar die heeft tot gisteravond 2300 gewerkt en maar 2 uurtjes geslapen vannacht en toen heel de dag met z'n pa 'geklust' in de kamer (schoonpa is pietje precies en alles volgens regels/schema, mijn vriend is dus een 'komt wel goed' type dus ben blij dat het goed gegaan is haha)

Iedereen fijne avond en slaap lekker !!
    caromama: geniet ervan, lijkt me heerlijk om samen met je zoon te kunnen kroelen 's nachts :D

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Gatverdamme!!! 1 van mijn katten staat hier voor het raam met een nog spartelende muis in zijn bek....

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Fijne avond Mirjam!

4. mirjam2112

5. mirjam2112

:$ iiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeee

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, ja hij vangt altijd muizen, elke ochtend vind ik er wel 1 in mijn tuin als ie 's avonds laat of onverhoopt 's nachts buiten is, maar dan zijn ze inmiddels dood, dus dan kan ik er wel mee leven. Maar deze leeft dus nog. Echt zielig, want hij gaat er gewoon mijn spelen. De bruut!!! ;)

7. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Mirjam, ik denk dat Cars ook eigenlijk meer is voor als ze wat ouder zijn. Toen Lukas 3 1/2 was hebben we zijn babykamer veranderd in jongenskamer en toen vond hij Cars erg leuk (nog steeds trouwens). Ik heb toen wel muurstickers met auto's erop gekocht, maar bewust niet van Cars, omdat ik bang was dat dat op een gegeven moment "uit" zou zijn. Hij heeft wel veel Cars accesoires, zoals dekbedovertrek, lamp, klok, kussen (en heel veel speelgoed).
    Wij hebben deze stickers in zijn kamer:
    Traffic interieurstickers - kleurmijninterieur.nl
    Ik vond ze ook net iets kinderlijker dan de echte Cars stickers.

8. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Oh jakkes! Ik heb in de tijd dat wij katten hadden ook regelmatig dode muizen in de tuin gevonden. Helaas ook af en toe een dode muis binnen (goh, wat stinkt er nou toch zo???) Maar nog erger, een half levende muis die was onsnapt toen de kat naar binnen klom!!! AAAAHHHH!!!!!

9. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik zit hier trouwens in mijn pyama op de bank. Dacht dat ik wat gemorst had, want ik voelde nattigheid op mijn shirt. Maar eh, niets gemorst, wel gelekt!!! Krijgen we dat weer! Snel maar van die pads kopen maandag!

10. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Ik heb vandaag de blije doos gekregen van mijn tante.
    De waardebon die ik erin had was maar €2.50 bij besteding
    van €25.- of meer.

Verder zal ik niet verklappen wat erin zit. Maar geloof dat dit om de paar weken steeds veranderd.....

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Caro: Oh hè bah, wat vervelend dat je al aan 't lekken bent. Heb ik gelukkig nog geen last van. En tja, ik ben ook niet echt dol op de dode muizen in de tuin. Ik laat Arco ze altijd opruimen. Wij hebben geen kattenluik, dus de katten kunnen er gelukkig niet mee naar binnen. Dat is trouwens ook precies de reden dat wij geen kattenluik hebben, ik moet er niet aan denken dat er ineens een dode muis of vogel in mijn woonkamer ligt. bbbbrrrrr.....

@ Hier: Pffff, ik moet zo nog sporten. Ik heb echt helemaaaaaal geen zin. Ik zal zo eerst eens even kijken hoe het met mijn darmen gaat als ik wat gegeten heb, want gisteravond waren ze helemaal van slag af. Ik ben me toch aan de diarree geweest, het was net water (sorry dames voor de onsmakelijke details zo 's morgens vroeg). En een krampen dat ik erbij had. Mensenkinderen, ik werd er gewoon misselijk van. Vannacht nergens last van gehad, dus ik hoop dat het alweer over is. Maar goed, zo meteen eerst maar eens wat eten...

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

€ 2,50 maar? Da's ook niet veel! Of ben ik nu heel ondankbaar? :)

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

#20013 Rosado, 10 jan 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jan 2010
    Hm, ik wilde een link plaatsen met de lakentjes die ik heb gekocht maar dat wil nog niet zo lukken. Ik ga nog ff freubelen.

EDIT: Ah, gevonden!
    Ik heb dus deze:
    Babywinkel.nl (maar dan voor een ledikantje)
    en deze: Prenatal | (deze ook voor een ledikant)

en ik wil er nog 1 bijkopen (op mijn uitzetlijst van de kraamzorg staat dat ik 3 lakentjes moet hebben...). Deze Ledikantlaken ruit bloem van Koeka - Villa Vrolijk Babystore wil ik ook nog kopen, maar dan in het roze.

14. Rosado

Rosado Niet meer actief

Oh ja....ik heb (alweer :)) een vraag:

- Wat moet je allemaal wassen? Ik weet dat je de kleertjes moet wassen, maar was je ook het beddengoed? Ik denk dat ik dat sowieso wel wil doen, want ik was zelf mijn nieuw gekochte beddengoed ook eerst voordat ik het op mijn bed doe...En met wat voor wasmiddel moet je het wassen? Mag dat gewoon met wasmiddel voor de gekleurde was? Anders vind ik het zo zonde van de kleuren als dat niet mag.

En er schiet me nog iets te binnen:
    - In welke maat hebben jullie de meeste kleertjes gekocht? Ik weet dat ik pakjes in 50 en 56 moet hebben, maar kopen jullie ook al andere maten?

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou ik heb alweer een halve pagina vol gespammed, dus ik ga mijn sportspullen maar eens bij elkaar zoeken.

16. mirjam2112

Mermaid: ik was alles, ook hoezen voor het aankleedkussrn en dan met neutral, dat is wel duur maar hypo allergeen en dat raden ze aan voor baby's. Dat is voor zowel kleur als wit geloof ik en erg fijn spul :)

hier: ik zou naar een vriendin gaan maar er ligt 1cm sneeuw en ik durf al niet meer haha

17. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Ikzelf ga wel alles wassen. Ook de dekentjes etc.
    En ik heb me laten vertellen dat dit moet zonder wasverzachter
    en met zeepvrije wasmiddel, voor als je kindje er niet tegen zou kunnen.

Ik heb zelf diverse maatjes. Maar dat komt ook omdat ik veel van mijn nichtje gekregen heb, die ook een zoontje heeft.

De prenatalbon van €2.50 is idd niet veel,maar alle beetjes helpen ;) Er zat ook een bon in van in totaal €25.- korting op pampers, maar nu zag ik net dat het maar geldig was tot december 2009. Mooi gemist dus ;) Hihi

18. mirjam2112

Oh ja, ik hou het een bij 50/56 kleren. Maat 62 komt later wel, wie weet is het een hete zomer :D

en oh ja ego: als ik naar Demi kijk als ze iets doet wat niet mag is het alsof ik naar m'n eigen kinder-spiegelbeeld kijkt. Precies dezelfde blik :D

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen meiden!

hoe is het met jullie?
    ik zag leuke meubeltjes!
    en ik las iets over een muis en een kat, brrrrrr
    ik ga niet alles wassen, denk ik nu, maar mssn als ik straks bezig ben neem ik ook voor de zekerheid alles even mee... ik begin in ieder geval met alleen de maatjes 50 en 56, 62 laat ik nog even zo in de kast, die was ik wel tegen de tijd dat ie dat aankan. ik heb bij thijmen toen wasmiddel zonder geur enzo gekocht en dat heb ik toen voor een paar wasjes gebruikt, dat kan ik nu toch nog wel gebruiken of ie zoiets ook over datum? (tis nu ongeveer 2 jaar oud...)

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    tis rustig hier zo op de zondagochtend.... ik ga ook nog even een tukkie doen hihi...

Deel Deze Pagina