Ieuww, kat EN muis...., snap dat je daar niet op zit te wachten. Ik denk dat ik ook alles ga wassen, heb alleen een heel dik boxkleed, zal toch wel lukken? Ik denk dat wij een bzn krijgen (baby zonder naam), qua inrichting hebben we echt dezelfde smaak, maar qua namen dus niet.......
dat de kat muizen vangt heeft me schoonmoeder ook heel vaak. bah ik moet er niet aan denken om dat te zien. ik ga ook alles wassen. ook beddengoed, hoezen voor aankleedkussen en voedingskussen ect. wel een goede tip dat het zeepvrije wasmiddel moet zijn want ik had het met me domme hoofd zo in de was gegooid hoor qua maten hebben we ook al grotere maten. ik had zelf al tot maat 68 gekocht. ( gewoon meer omdat ik het dan schattig vond en niet kon laten hangen ) en mijn schoonmoeder is ook onze kraamverzorgster en die is er zo mee in de wolken dat die bij elk gezin waar ze nu kraamt verteld dat ze oma worden en heeft van de week dus al weer een hele doos babykleertjes gekregen tot maat 80. waar echt een heel schattig winterjasje bij zat.
@ Mirjam: Lijkt me heel bijzonder om jezelf zo te herkennen in je dochter. @ wassen: Ik ga toch ook wel alles wassen, alleen het boxkleed moet ik nog even kijken...Ik zal eens in de winkel kijken of ze neutral ook voor de gekleurde was hebben. @ kleertjes: Ik houd het denk ik ook maar bij maat 50/56. Kleertjes in een grotere maat kan ik altijd nog kopen. En idd, wie weet wordt het hartstikke heet en ligt ze heel de zomer alleen maar in een romper. @ hier: Heb weer gesport en was toch wel lekker om weer eens te gaan. Ik heb net ff een ananas geslacht die ik nu burgemeester aan het maken ben.
mermaid: knap hoor dat je bent gaan sporten, ik moet er niet aandenken hahahahaha (ben nooit zo sportief geweest...) Lekker een verse ananas, nog lekkerder met slagroom
Ik ben ook helemaal niet sportief hoor, maar ja ik heb in een vlaag van verstandsverbijstering een abonnement genomen en het is ook zo zonde om wel te betalen, maar niet te gaan. Normaal ben ik dus ook gek op ananas, maar hij smaakt me niet zo. Ik krijg er een hele erg prik-tong van. Niet zo lekker....
Goedemorgen!! Wassen, hier wordt alles gewassen. Heb bij Julian alles met gewoon wasmiddel gewassen zonder wasverzachter. Kleertjes, hier op het moment alleen nog maar maat 50. Moet dus nodig de winkel in voor 56 maar ben eigenlijk aan het wachten op de nieuwe collectie want tot nu toe heb ik nog niks gevonden wat ik echt leuk vind en ik moet nog kijken wat voor een broekjes we allemaal hebben zodat ik weet wat daar bij past voordat ik allemaal shirts koop die niet bij de broeken passen en weer terug kan voor nieuwe broekjes. Denk dat ik dan al wel maat 56 en 62 koop alleen 62 dan wat minder. Katten en muizen..... brrrr ben blij dat we honden hebben. Mermaid, leuke lakentjes!! Verder, weet ik het niet meer. Sorry!
Dat is waar, zonde om voor iets te betalen wat je niet gebruikt.. Ik heb een collega en die doet altijd zout over haar ananas, dan wordt ie zoeter Misschien helpt het??
ananas is lekker!!! Ik krijg er ook altijd een priktong van maar kan het ondanks dat niet laten het te eten. Als ik het door de sla doe heb ik er trouwens minder last van, misschien door de combi met appel, komkommer, slasaus en sla...
Meiden, ik ben even op internet aan het speuren voor beddengoed. En heb een paar vraagjes: 1) hebben jullie een hoofdbeschermer in het bedje? 2) welke maat lakentjes/ dekentjes kan ik het beste nemen (bedje 60x120) 3) katoenen dekentjes toch??? Thanx alvast
1. Nee schijnt te worden afgeraden ivm wiegendood. 2. Ja groter kan ook, kan het evt dubbel in de winter en enkel in de zomer. 3. Euhh.... Ja? Demi slaapt bij m'n ouders onder fleece.. Kan ook toch?
Wij hebben geen hoofdbeschermer. Lakentjes hebben we de ledikantlakentjes, geen idee welke afmeting die hebben zijn volgens mij standaard afmetingen. Dekentjes, wij hebben inderdaad katoenen dekens.
Ik ben ineens aan het twijfelen geslagen. Volgens mij is dat van Mermaid op mij overgeslagen ofzo. Zit ineens te denken misschien is het ook wel te vroeg om Julian over te doen op een juniorbed, hij is nog zo klein en draaid super veel in bed dus de kans dat hij 20x per nacht uit bed valt vind ik dan wel redelijk aanwezig en das natuurlijk zielig. Nu zat ik op de site van de ikea te kijken omdat ik niet van plan was weer een kamer te kopen van zo'n 800euro en zag wel wat leuke babykamertjes voorbij komen, of in ieder geval onderdelen voorbij komen. Dan zou Julian dus gewoon op zijn eigen kamer blijven slapen en de baby op de oude computerkamer en als Julian er dan aan toe is kunnen we altijd nog een andere kamer voor hem halen. Lastig!!!!!!!!!!!!
Dat wordt dus geen hoofdbeschermer!! Ik zag gebreide en katoenen dekens..? Ik zit 3 setjes in mn hoofd te maken, maar kom er niet echt uit of ik het wel leuk vind.... normaal ben ik nooit zo'n twijfelaar...
@Trotsemama gecondoleerd met je oma. @Ikheid Nee we hebben helaas geen tegenbod gehad. Ik hoop morgen. @Ingrid Ja wij hadden gisteren ook geen zin in een verjaardag. Afgesproken om een uur te gaan. Vandaag hadden we ook een afspraak waar we geen zin in hadden maar die belden zelf vanmorgen af. We zitten zo in de zooi (verhuisdozen) thuis dat we dat eerst opgeruimd willen hebben.
Spriet de topicopener is aankomende vrijdag 30 weken. Wauw 30 weken!!!!!! Gaat toch stiekem snel. De laatste 10 weken komen er straks aan voor sommige.
Ingrid: daarom hebben wij voor de baby een goedkoop bedje + commode gekocht en blijft Demi nog in haar eigen ledikantje. Als Demi oud genoeg is voor het peuterbed gaat ze daarin, de baby in haar ledikant en het goedkope ledikant bij opa&oma ofzo. Vind Demi ook nog te klein voor een peuterbed, en te druk en wil niet dat ze 's nachts kan gaan dwalen enzo...
Ohoh, heb ik jullie allemaal aangestoken met mijn getwijfel. Solly !! @ Ingrid: Ik zou Julian idd op zijn eigen kamer laten liggen en de baby dan de comp kamer geven. Sowieso is het denk ik al een behoorlijke verandering voor Julian dat er een baby bijkomt en als ie dan ook nog in een ander bed én een andere kamer moet slapen is het misschien een beetje te veel van het goede. @ LadyZ: Ik weet eigenlijk niet wat voor maten de lakentjes hebben. Ik koop gewoon lakentjes en dan ga ik ervan uit dat die allemaal dezelfde maat hebben en dus passen. Ik heb wel katoenen dekentjes van Jollein, gekocht bij de BabyDump. Ze hebben daar nu 25% korting op dekentjes, die actie geldt t/m 14 februari. Is de site bij jullie soms ook zo langzaam? Soms duurt het een eeuwigheid voor ie het scherm opent om een reactie te plaatsen. Ik mag toch hopen dat het niet aan onze laptop ligt, we hebben dat ding net van de zomer gekocht...
Daar zat ik ook aan te denken én een baby erbij én een andere kamer én een ander bedje is misschien net wat te veel van het goede. Daarnaast vind ik hem ook nog gewoon zo klein. Hij is de helft van een peuterbedje denk ik dus daar verdwaald hij gewoon in en daarnaast is hij een ongelofelijke draaikont. Hij ziet echt alle hoeken van het ledikantje als hij slaapt hahaha maar ja dat zou dus ook kunnen betekenen dat hij 20x uit bed valt 's nachts en om er nou 20x op een nacht uit te moeten om hem weer in bed te leggen zit ik ook niet echt op te wachten.
Net mijn ouders gebeld omdat die de nieuwe kamer voor Julian zouden betalen en nu gaan we binnenkort, als het weer wat beter is, langs de ikea om te kijken of het allemaal wat is en als het wat is om het natuurlijk mee te nemen. Is het niks dan kijken we wel weer verder. Mijn vader vondt het iig een verstandig besluit om met alle veranderingen die er aan komen Julian op zijn eigen kamer te laten liggen dus daar ben ik wel blij mee.