heb ik net een heel verhaal zitten typen is het gewoon niet geplaatst.... had staan dat wij nu 3 lades hebben, in de bovenste de slabben, rompertjes en sokjes in een los mandje. Middelste is voor alle douchedingen dus handdoeken, badcapes, washandjes, waskussenhoezen enz. en de onderste la heb ik alles voor in het bedje dus de lakens, dekens, slaapzakjes enz.
Volgens mij waren er hier ook een paar meiden uit Roosendaal of omgeving (in ieder geval Ikheid, maar volgens mij nog een paar). Ik vroeg me af of de Prenatal in de Roselaar een beetje groot is? Wij hebben hier eigenlijk maar een hele kleine Prenatal. Ik had op de site wat leuke dingen gezien, maar die hebben ze bij ons dus niet. Anders kan ik van de week na mijn werk even naar de Roselaar rijden om daar te kijken. Zoniet, dan moet ik even een keer naar Breda rijden, die bij de Ikea is volgens mij wel heel erg groot, maar dan is Roosendaal net even iets makkelijker voor mij.
:x:x:x:x:x:x:x:x:x Jezus soms kan ik zo kwaad worden om acties van die stomme vent van mij. Hij is vanmiddag bij een vriend geweest waar ie zich natuurlijk vol heeft lopen proppen met chips enzo. Om ong. half 6 was ie thuis en hij wilde chinees halen. Dus ik zei dat we geen chinees gaan halen en dat we gewoon normaal gaan eten. En dat hij zou koken net als elke zondag. Word ik net wakker op de bank is het $&^%^&^%& al half 8!! En denk maar niet dat die LUL gekookt heeft. Nee hoor, die zit gewoon nog op zijn luie reet schaatsen ofzo te kijken. Aaaarrrrrggggghhhhh, ik heb honger en ik wil gewoon eten. Maar ja, om 8 uur/kwart over 8 nog avondeten heb ik ook geen zin in. En hij had niet zo'n honger. Nee GEK HÈ!!! Als je je hele kadaver al vol propt met allemaal slechte zooi in de middag. Jezus!!!! Wat is het soms ook een ego. Het is een lieverd hoor maar van zulk soort dingen gaat mijn bloed echt koken!!!!!!!!!!!!!!! Nu is ie dus 2 boterhammen en een cup-a-soup voor me aan het maken want ik wil WEL eten. :x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x:x Oh en sorry voor mijn taalgebruik!
hahahaha hebben die van ons soms samen overleg gepleegd over wat ze vandaag gingen doen ofzo. Die van mij had vandaag nieuwjaarsborrel van de voetbal want die ging laatst niet door vanwege het weer. Hij zou om zes uur weer thuis zijn want dan zouden we gaan eten ivm Julian. Zes uur, geen Roeland! Krijg ik om half zeven telefoon van zijn teamgenoot dat ze onderweg waren dus dat ik de aardappels wel op kon zetten. Heb zijn teamgenoot medegedeeld dat hij tegen Roeland kon zeggen dat hij koud eten kon krijgen want wij waren al klaar. Uiteindelijk was hij om tien voor zeven thuis, alsof ik daar met een klein kind op ga wachten omdat hij zo nodig bier moet gaan drinken op zondagmiddag bij de voetbalclub.
Mannen .....echt hoor soms wil ik 'm wel achter het behang plakken. Ik ben inmiddels weer afgekoeld en heb mijn "avondeten" op. Hij had wel door dat ik er niet blij mee was, want hij was errug lief voor me. Nou ja, dan blijf ik ook niet langer boos.
hier vond ik het al straf genoeg dat al het eten klaar was en dat hij geen kus heeft gehad toen hij thuis kwam. Het enige wat ik heb gezegd was: was je de tijd vergeten ofzo. Toen wist hij genoeg hahaha Gelukkig voor hem hebben we hier nergens in huis behang hahhaa
Ow en Julian die had 5 minuten na thuis komst van Roeland zijn luier vol gepoept dus die mocht hij ook verschonen hahaha
Hahaha LOL . Wij hebben alleen behang op de slaapkamer. Ga je nou trouwens nog wel een ander bed kopen voor Julian, of laat je alles nu zoals het is op zijn kamer?
Ik laat nu eerst zijn kamer zoals het is, hij kan er nog wel een tijdje inliggen en dan kijk ik volgend jaar ofzo wel voor een hele nieuwe kamer met alles erop en eraan.
Slaapt hij nu nog in een ledikantje? Bij dat ledikantje wat wij hebben gekocht kan je ook 1 zijkant verwijderen voor als het kindje wat ouder is. Dan hoef je dus niet direct een heel nieuw bed te kopen als ze uit bed beginnen te klimmen.
hij slaapt nu nog gewoon in een ledikantje, is helaas niet mogelijk om er een kant weg te halen maar hij heeft in bed nog geen klimneigingen. Hij schreeuwd gewoon heel hard als hij eruit wil hahaha
Haha, voor jullie niet zo fijn, maar wel effectief waarschijnlijk. Ach, als ie straks neigingen krijgt om uit bed te gaan klimmen heb je zo een ander bed gekocht. Da's ook een voordeel van de Ikea, je kan de meubels gelijk meenemen.
Het is inderdaad heel effectief en echt vervelend is het ook niet, is best wel een makkelijke wekker hahaha Ander bed is inderdaad zo gekocht en het bedje van de baby wat we krijgen is wel dat je er een kant uit kan halen dus mocht ik toch een ander soort bedje willen dan van de ikea dan kan ik altijd nog eerst de ledikantjes even omwisselen tot het nieuwe bedje er is.
Mermaid / Ingrid... MANNEN !! Zucht..... wel lief dat jullie neit meer boos zjin Elam: Welkom terug !! Gelukkig gaat het nu weer beter dan... ik weet niet zo goed wat de stand is eerlijk gezegd?? Caromama: Is Rotterdam geen optie dan ?? Ik ben er zelf nog nooit geweest maar is volgens mij best groot...?? Hier: Vriendje is vandaag errug actief geweest, hele badkamer is op z'n kop gezet en schoongeboend (met bleek+water+soda = SUPER!), alle wassen weggewassen (en dat waren er wel 5/6 omdat we de kasten hadden leeggeruimd) en nu liggen we allebei voor pampus hij moet de hele nacht nog werken dus ik laat 'm lekker even slapen hihi Ik wilde nog gaan strijken maar heb écht geen puf meer !! dus ga er zo naast liggen hihi Ingrid: Goed idee om alles te laten zoals het is, ik zag jullie het vanmiddag hebben over veranderingen en zo dacht ik er ook over. Ze moet straks al aan zoveel wennen en haar kamertje is dan de enige houvast zeg maar, geen nieuwe meubels, geen nieuw bed enzo.. Als ik zeg: Kom Demi, gaan we naar broertjes kamer kijken, pakt ze m'n hand en zegt: Zusje ! Alsof ik er naast zit met broertje Oh ja, en ze heeft sinds kort een doekje om mee te kroelen die ze 'meesje' noemt.. geen idee hoe ze erop komt maar ze heeft tot nu toe geen kroeltjes gehad om te slapen maar nu vraagt ze er telkens om.. hoe doen jullie dat ?? Meerdere kroeltjes afwisselen en gewoon wassen ?? Ben zo bang dat als hij kwijt raakt of ik vergeet 'm dat ze niet meer kan slapen ...
@ Ingrid: Ja inderdaad, je kan dan makkelijk de ledikantjes eerst nog omwisselen. @ Mirjam: Ik zou haar "kroeldoekje" wassen als ze op het kdv is, of gaat ie dan ook mee, want dan wordt het natuurlijk lastig. Je hoort ook vaak dat als je van een knuffel ofzo 2 exemplaren hebt dat ze dan toch alleen maar de ene willen en de andere niet..
mirjam, meike heeft van haar muis er 3, dus we wisselen het af. Een ligt standaard op de creche en 1 in haar bedje die andere geven we als die in bed/creche in de was moet. Dus we gebruiken ze alle 3, meteen al gedaan anders willen ze alleen nog maar de originele vriendin van mij haar zoontje heeft precies dezelfde muis als meike maar die accepteert de reservemuizen dus niet. nog wat gebeurd hier? Ik heb de hele dag op de bank genikst, beetje geborduurd en gewiit en gekeken hoe belachelijk weer het buiten was. Vanmorgen deden we de deur open en er kwam meteen een bult sneeuw mee... sneeuwduinen dus... zometeen lekker in bed liggen naar de reunie kijken. Morgen moet de auto naar de garage, als ie morgen niet klaarkomt dan krijgen we nog een leenautootje.
Julian heeft een beer waar hij mee slaapt waar we tot nu toe nog geen nieuwe van hem gevonden. Als hij ergens anders slaapt heeft hij het niet mee en slaapt dan ook gewoon maar thuis moet de beer in bed liggen. Was het meestal als hij op donderdag naar mijn ouders gaat en als hij dan vrijdagavond terug komt dan is de beer weer schoon voor zolang het duurt.
Mijn god, ik heb echt een joekel van een pukkel op mijn wang . Is mijn straf omdat ik ruim een week lang mijn make-up er niet afgehaald heb bij het naar bed gaan...