Ik moet ook in het zh bevallen. Maar wel gewoon onder begeleiding van de vk, dus die komt eerst thuis en dan beslist zij wanneer we naar het zh gaan (snel denk ik ) Meestal ga je die kant op met een cm of 6 ontsluiting. En verder zou ik naar een voorlichting cq rondleiding van het zh gaan, dan kan je daar al je vragen stellen.
maar ik heb geen VK meer dus wanneer weet ik dan wanneer ik moet gaan vind het zo verwarrend en snap er geen bal van
Je moet, is mij toen verteld, gaan wanneer je contact hebt gehad met de gyn/ziekenhuiis over je weeen. Ik moest toen bellen als de weeen om de 3 minuten kwamen maar bij een tweede zou dat zijn om de 5 minuten. Als je belt zullen zij je wel vertellen dat je naar het ziekenhuis mag komen maar maak de volgende keer bij de gyn gewoon goed duidelijk dat je het graag wilt weten zodat je weet waar je aan toe bent.
Nou mag morgen naar de huisarts toe om te laten prikken voor suiker. Ze hadden suiker gevonden in mijn urine maar voor mij verklaard dat nog niet waarom ik elke keer alles eruit gooi als ik heb gegeten want zou dan noujuist denken dat ik moet eten.
hihi ik raakte vanmorgen in de slip trouwens, de auto moest naar de garage en ik ging iets te enthousiast door de bocht Ging allemaal goed hoor alleen met een automaat is even snel juist wel 'schakelen' naar zn vrij terwijl je bij een gewone auto de koppeling in moet trappen. Iig staat de auto nu bij de garage, hopelijk gaat het niet een al te duur geintje worden... Daarna meteen maar boodschappen gedaan maar dr is geen doorkomen aan met buggy op de stoep heb dus maar op straat gelopen. Heb al mn zegeltjes voor het boodschappenpakket van sdb ook binnen dus morgen even het pakket ophalen Voor het eerst in jaren dat ons gelukt is daadwerkelijk een spaarkaart vol te krijgen (heb nu ook expres de aanbiedingen met zegels gekocht , deze week bijc chocola, mjammie!)
Jeetje joh Ingrid....wat vervelend allemaal. Ik hoop dat ze snel een oorzaak te pakken hebben en dat ze er ook echt iets aan kunnen doen!
Je plast je suikers uit omdat ze door een tekort aan insuline niet in de cellen kunnen worden opgenomen, insuline zorgt nl voor de absorptie van suikers in je cellen. Je lichaam gaat vet en spierweefsel verbranden om toch aan de vraag te kunnen voldoen. Je wordt misselijk omdat je een te hoge concentratie suikers hebt. Misschien kan je vast beginnen met een diabetes dieet? zorg ervoor dat je heel regelmatig eet, dus om de 2 uur gelijke hoeveelheden. zorg ook voor fruit met anti-oxidanten (zoals peer, frambozen) en laat de suikerhoudende producten staan, dus chocola enz. ook op brood.
ow ik moet zo lachen om noa ze komt naar me toe met haar jas muts en sjaal en dat wil ze allemaal aan en loopt vervolgens weg en zwaait naar me met de mededeling mam ik ga buiten spelen doei hahahahah
Dat regelmatige eten doe ik al, omdat bij Julian mijn suiker ook wat aan de hoge kant was eet ik al geen dingen meer die mijn suiker hoger kunnen maken zoals chocola inderdaad. Het regelmatige eten komt alleen helaas sinds gisteren ook weer net zo hard naar buiten ondanks de zetpillen dus dat helpt er niet tegen. Hoop eigenlijk dat ze morgen niks vinden en dat het gewoon 'toeval' was maar aan de andere kant hoop ik dat ze noujuist wel wat vinden en dat er wat aan te doen is zodat alles gewoon weer normaal verder kan gaan.
ik ga even op de bank liggen, Roeland is vanmiddag vrij dus dat is wel lekker. Heb hem ook de mail doorgestuurd van de kruidvatdoos en de blije doos zodat hij dat (hopelijk) op zijn werk kan uitprinten dan kunnen we die vanmiddag alletwee nog even ophalen.
mja dat kan ik me voorstellen, maar waarschijnlijk krijg je dan eerst alleen nog maar een strenger dieet... of je moet meteen om insuline-injecties vragen :S
@ Ingrid, hopelijk vinden ze snel inderdaad de oorzaak! Dit is ook geen doen! Sterkte ermee! @ Moeder Noa: ok das dus duidelijk dat ze naar buiten wil om te spelen haha en moeders heeft geloof ik niets meer te zeggen! @ auto in garage: hopelijk inderdaad geen hoge rekening al ben ik daar bij garages altijd erg huiverig voor! Verder ben ik het even kwijt! Hier net de bovenverdieping gepoetst en nu even wat gegeten, zo eventjes lekker op de bank denk ik en dan nog even de wc beneden en de vloer stofzuigen en dweilen! Dan vind ik het voor vandaag goed geweest! Vanavond even langs verloskundige en daarna zwangerschapsgym!
Oh ja die dozen, ik heb de blije doos en de doos van het kruidvat vorige week woensdag opgehaald, blije doos was wel bruikbaar, maar de kruidvat doos vond ik echt waardeloos! Niet echt de moeite waard!
helaas.. ... zoonlief wil niet slapen... zit meten huilend kindje op schoot... lees wel bij.. maar kan niet op alles reageren