April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    jij geluk

ik wil zelf ook wel eigenlijk

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja meike ook al, die liep zelf naar de deur om naar bed te mogen :S prima, ze was toch al vervelend aan het doen vanmorgen... zegmaar alles uit de kasten halen enz...

3. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ja leuk he als ze moe zijn !!
    alles doen wat niet mag overal om huilen
    ze zijn dan gewoon ronduit vervelend hahah
    maar ze ligt er net 10 minuten op(muziekmobiel die 10 minuten speelt)en mevrouw slaapt al

4. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    normaal slaapt dave altijd meteen
    hij hefet van do- zo 4x zetpil per dag gehad... nu gene verhoging meer.. ik heb niks gegeven... of zal het beter zijn van wel? hij hangt, gaat, wil niet slapen

5. Trotsemama1

oww wat heeft ie dan ??
    denk dat ik er over heen gelezen heb is sie ziek?
    als hij geen verhoging heeft zou ik ook geen zetpil geven

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    zoow, de keuken is klaar, de wc's zijn klaar, de was zit er in... ga zo boodschapjes halen (die we nog vergeten waren, dus is niet veel gelukkig)...

tot later!

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ik zou dave niks meer geven, dan kan ie zelf goed uitzieken. Lekker laten hangen, op de bank leggen, verwennen met een video oid.

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    zo, ga eens even een buikfoto maken ;) vergeet het steeds ;)

9. Trotsemama1

ik ga even eten en stofzuigen en dweilen moet het nu echt doen en de raampjes van de tussendeur schoonmaken
    haha allemaal kleine handjes en vingertjes op

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    hij slaapt!

dave is een jongen die normaal heel makkelijk slaapt.... hij heeft oorontsteking (bijna over denk ik)
    had het weekend 40,6 koorts!! super hoog dus. gelukkig daalde het daarna weer langzaam

en ik ben blij dat hij vandaga zonder willen kan.... is toch allemaal troep... en gelukkig geen kuurtje oid nodig gehad.

surf: jij bent goed bezig geweest!!!

11. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    leuk napoleon.. show je hem even???

dave is aweer wakker geworden.. nou ik laat hem mooi even

12. smile17

smile17 Niet meer actief

@TM gecondoleerd en veel sterkte

@Napoleon jij ook veel sterkte met je moeder! Verder duim ik met je mee dat het geen erfelijke variant is.

@Buikjes jeetjew wat een mooie buiken heb ik weer voorbij zien komen.
    Afgelopen weekend erg druk met het kamertje geweest en volgend weekend zullen we weer aan de slag moeten maar hopen daarna zo goed als klaar te zijn. Want die week erna komen de meubels en worden de gordijnen opgemeten

Verder hadden we zaterdag de 3d echo maar onze kleine meid is een klein eigenwijsje ze lag er helemaal perfect voor toen het nog 2d was maar zodra de 3d werd gepakt draaide ze zich om en konden we alleen haar haartjes en oortje zien hihihi. Gel;ukkig mogen we vrijdag terugkomen dus ben benieuwd

13. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    smile: leuk dat je nog een keer mag

14. pamsie

pamsie VIP lid

10 jan 2009
    8.086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    ff heel snel :p JOEPIE 26 WEKEN!!!!

vanavond ga ik weer ff rustig bij lezen hoor meiden :p nu op naar het werk :S

15. Trotsemama1

en uiteraard ik ook 26 weken :p

16. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
  17. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    je ziet alleen de striemen van mn kleding :S haha nou ja, voortaan maar na het douchen een foto maken ;)

18. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    gefeliciteerd met jullie 26 weken

gaan jullie naar gym oid?

voor mij begint het 19 jan

19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Leuke foto Napoleon! Heb je die zelf gemaakt???? Hoe doe je dat dan? Of ben ik nou zo dom?

Ik ben vanochtend met een zwangere vriendin wezen zwemmen. Niet zwangerschapszwemmen, want dat vonden we allebei niet leuk, maar gewoon baantjes zwemmen in het recreatiebad en darana lekker in het bubbelbad. Was echt heerlijk! Maar ben nu wel versleten. Misschien zo nog even een dutje doen. MOet Lukas om kwart over 3 van school halen, dus kan nog mooi een uurtje de oogjes dicht doen!

20. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hoi!

Heb toch nog ff alles bijgelezen (tenminste, ik wist niet meer precies waar ik was gebleven, maar goed :D), wat is blijven hangen:

pukkels! Ik had aan het begin van de zwangerschap veel pukkeltjes in mijn gezicht, toen verdween dat en dat is nog steeds, behalve een mega knijter in mijn hals, precies in het midden :$ Hij doet echt hardstikke zeer en het ziet er niet uit, beetje jammer.
    En ik heb sinds ik zwanger ben een soort rood adertjedingetje aan de zijkant van mijn neus, net zoiets als wat mirjam vertelde, heel apart! Hopelijk gaat het weer weg straks ;)

Volgens mij is de prenatal bij het Alexandrium behoorlijk groot (dat zijn al die winkels daar :D), hij zat eerst op een andere plek en daar was tie al groot, dus ik denk dat je daar best fijn kunt winkelen 8)

Wassen en kledingmaatjes: ik heb alles al gewassen :) Gewoon met een beetje normaal wasmiddel en geen wasverzachter. En ik heb 6 complete pakjes in maat 56 (1 maat 50 maar ik kan daar maar weinig van vinden) en nog wat in maat 62 maar dat heb ik allemaal gekregen. Verder koop ik nu niks meer (MOEILIJK!!!!!), want dit lijkt me echt zat. En ik hoop veel vanaf maat 62 te krijgen want 56 heb ik dus wel zat denk ik (mijn man en ik zijn allebei vrij groot dus ik denk dat ons kindje dat niet heel lang draagt).

Inbrekers: wij wonen 2 hoog in een portiek, dus ik denk niet dat ze hier zo snel inbreken, alles is zo gehorig en er valt niet zoveel te halen in sociale huurflatjes ;) Wij hebben een keer per ongeluk 's nachts de balkondeur open laten staan (het was warm), dat vond ik 's ochtends niet zo leuk toen ik het ontdekte maar eigenlijk kan het best.

Ingrid wat balen van je misselijkheid zeg, echt niet fijn!

Ok, ik moet nu écht mijn verslag gaan typen, bah (wat een uitstelgedrag en dat terwijl ik gewoon vrij heb steeds!!! haha)

Deel Deze Pagina