April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. smile17

smile17 Niet meer actief

@Krokodieltje nogmaals gefeliciteerd en leuk dat je hier ook meeschrijft;) En bij mij begon de misselijkheid met precies 6 weken dus geniet nog maar even van de niet klachtjes....

@Marisha wat fijn dat je een goede echo hebt gehad en met al een kloppend hartje. Hoe ver ben je precies? Want je banner deed het niet.

Over de CB test met indicator toen ik teste was ik precies 4 weken en kreeg ook 2-3 dus dat klopte wel morgelijk ben je een paar dagen verder maar het is alleen maar een goed teken hoor!

@Douches gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat heerlijk na zo'n lange tijd wachten eindelijk het goede nieuws!

Vandaag eindelijk de intake bij de vk maar pas om 16.00 ik hoop toch stiekem op een echo of anders in ieder geval een afspraak voor de echo voor volgende week.

2. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Marisha, wat fijn dat je echo zo mooi was en er een hartje klopte!
    En smile, hoe was het bij jou bij de vk?
    Ook marijn heel veel succes bij de vk!

Spriet, super zeg zo'n kloppend hartje!

Ingrid, gefeliciteerd met Julian! Hebben jullie een leuke verjaardag gehad?

Gefeliciteerd Bo! Probeer ervan te genieten!
    En jij ook gefeliciteerd duchess! Wat geweldig!!

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meiden.

ingrid voor de lijst: mik 25, 27 jaar. 2e kindje. uitgerekend 14 april. wil als het weer lukt borstvoeding geven en geslacht willen wij wel weten maar blijft geheim waarschijnlijk!

ik ga ff boodschappen doen.

alle nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd!

kus

4. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Welkom alle nieuwe zwangeren!

Leuk die site, ingrid
    Heb nog even geen inspriratie op de vroege ochtend!

Hier zijn de logees, hebben goed geslapen!
    Mijn dochter ook helemaal blij met haar neefjes!

gr

5. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    meiden.. ben maandag bij de vk geweest....het hartje klopte het was nog heel pril dat wel!

ik denk dat ik geen mart maar een april maam zal worden aangezien ik kroter zwanger was.... blijf nu eerst bij maar en als het anders is ben ik hier over enkele weken. 31 aug 2e echo, dan weet ik meer

allle sapril mama's gefeliciteerd

6. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    #2006 kleintje84, 14 aug 2009
    Laatst bewerkt: 14 aug 2009
    @ingrid130

zou je mij ook op de lijst willen zetten ?
    Leeftijd: 25
    1e kindje
    Uitgerekende datum: 1 april (tot de termijnecho van 18 augustus)
    Borstvoeding wil ik graag geven als dit kan
    Thuis bevallen
    Geslacht wil ik graag weten, nee geen geheim ;)

7. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Gefeliciteerd Duchess !
    En welkom :D

8. Buddie

Buddie Actief lid

30 jul 2009
    133
    0
    0
    Hier ben ik weer!
    Na wat overleg met met mijn mannetje heb ik toch besloten om te switchen van verloskundigenpraktijk! Heb dus net gebeld en mag nu gewoon 2 weken eerder voor een intake en echo!!! Joehoe! De mevrouw aan de telefoon klonk ook heel erg aardig dus heb er nu gewoon een heel erg goed gevoel bij! Ook zei ze dat ik een dvd moest meenemen de eerste keer dan zouden ze de echo op dvd zetten! Hartstikke leuk dus allemaal! Krijg er weer een helemaal vrolijk gevoel van! Volgende week vrijdag mag ik gaan en weet ik of die kleine frummel er echt is! Maar daar ga ik wel van uit!
    Idereen een fijne dag, ik ga dadelijk met mijn mannetje even naar de babydump dat kwam hij me vragen of ik daar zin in had! Lief he!
    En daar zeg je als vrouw natuurlijk helemaal geen nee tegen!

9. smile17

smile17 Niet meer actief

@Buddie goed dat je naar je gevoel hebt geluisterd en bent gewisseld! Leuk de babydump daar zou ik ook wel heen willen

@Ka85 ik mag vanmiddag pas naar de vk;)

Ik ben vandaag nog misselijker dan gisteren maar misschien ook een beetje van de zenuwen voor de vk. Ja ik weet het nergens voor nodig maar ik wordt gewoon heel snel zenuwachtig!

10. Buddie

Buddie Actief lid

30 jul 2009
    133
    0
    0
    Heel veel succes vanmiddag dan maar! Hopelijk kom je weer snel terug met heel erg goed nieuws! Ik ga echt voor je duimen!

11. smile17

smile17 Niet meer actief

Dank je wel! laat nog wel even weten hoe het was

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Goedemorgen mama's 2 B! (vind ik zo leuk om te zeggen.. :D)

Smile17, ik ben er ook al geweest, heb me ogen uit gekeken en het kwijl liep me uit de mond, zo leuk om dat allemaal te zien! Heel veel plezier meis.. en wat lief van je mannetje dat ie je meevroeg, dat zegt genoeg hè! :D

Buddie... ik had hetzelfde gedaan meis! Gewoon naar je gevoel luisteren, heel belangrijk, zeker op dit moment.. Het is niet dat je eenmalig naar de VK gaat, nee je gaat ze vaak genoeg zien en ook nog tijdens de bevalling. Als iemand/een praktijk je niet bevalt moet je het niet doen! Goed van je! En je ziet wel; het wordt beloond, want je bent er helemaal happy van en je mag nog eerder ook :D8)

Wendysunny, gefeli met je superecho!!! Misschien tot snel hier bij de april-mama's..

Tamar, gezellige boel bij jou dus.. Vermaken ze zich prima? Ga je nog wat leuks doen vandaag?

En Mik, alle boodschappen weer binnen?

Ka, alles goed?

Alle nieuwe meiden en zwangere; gefeliciteerd en welkom hier!!! :D

Ingrid, leuke verjaardag gehad? Is ie goed verwend? ;)

Hier alles goed, buikje groeit flin en borsten zijn helemaal gespannen, niet echt fijn.. En moet erg veel plassen.

Nog één dagje werken en dan weekend! :D8)

XxXx

13. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hallo allemaal!!

Ik wil mij ook graag aanmelden bij jullie!
    Ik ben Simone, 37 jaar, waarschijnlijke bevaldatum 19 april, dit wordt ons eerste kindje, heb mijn eerste echo 8 september, en pas daarna intake bij gyn op 23 sept ( das toch best raar of niet? )
    Als alles goed gaat wil ik flesvoeding gaan geven, en natuurlijk wil ik weten of het een jongen of meisje wordt! En iedereen mag dat dan weten :D
    Ik heb wel een voorkeur....voor een meisje....;), maar je hebt het niet voor het zeggen en een jongen is natuurlijk net zo welkom en geliefd!!!

Ik heb vorige week donderdag voor het eerst positief getest, hele vage streep, afgelopen maandag duidelijkere streep en woensdag was ie net zo donker als controlestreep. Er staan foto`s in mijn album vd testen......
    Ik ben wel heel onzeker nog, heb 2 eerdere MK gehad dus bij alle "kwaaltjes" schiet ik behoorlijk in de stress..... Maar ik ga er van uit dat 3x scheepsrecht is en dat deze lekker blijft zitten en zich pas in april meld om er uit te willen! :)

Ik wens jullie allemaal een heel veel fijn weekend, ik ga vanmiddag lekker een weekendje weg, kom zondag terug dus ik meld me maandag weer!!

Groetjes!

14. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Gefeliciteerd en welkom !!

Smile: Succes vanmiddag !! Ik duim voor je !

Buddie: Fijn hoor !! En lekker naar de babydump, dat is altijd leuk !! En nog op verzoek van je mannetje ook.. haha dat is ongekend :)

Ik wil ook weer shoppen maar we hebben alles al helaas... heb alleen wat kleine dingetjes nodig
    En als we weten wat het wordt gaan we lekker kleertjes kopen !

15. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Zoooo, de gammelheid begint ook hier in te slaan :S

Heb 3 sept. echo, maar ben dan pas 9 wkn 3 dgn. Wie weet of er dan wat te zien is? Ik had bij mijn meid de echo met 13 wkn nog wat dagen en toen zagen we al een heel klein baby'tje zich uitrekken en zwaaien enzo. Ben bang dat met 9 wkn nog geen echte frummel te zien is misschien? En is de echo dan uitwending of inwendig als het zo vroeg is?

Nou ja, als er nog weinig te zien is met 9 wkn 3 dgn verschuif ik het liever nog een stukje denk ik, hihi. Vond dat de vorige keer zo mooi, dat ienieminiemensje...

16. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    @ Mamasan: Jeeeetje, dat is al snel! Wel leuk natuurlijk! :D

@ Sim: Hier nog zo'n mega onzekere kip.. Ik join je club! Durf ook nog niet echt blij te zijn, omdat ik het gevoel heb dat het zo weer voorbij kan zijn. Was ik nog maar zo lekker onbezorgd als bij de eerste zwangerschap, toen kon ik echt vanaf het eerste moment ontzettend van genieten!

17. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Oh ja, de echo met 9+3 dagen.. dan zie je een heel klein babietje! Heb ik bij de vorige zwangerschap ook gehad. Je ziet igg nog niet zo duidelijk de beentjes en armpjes.. maar wel ongeveer de vorm.

18. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0
    Hey meiden, wat kunnen jullie toch schrijven zeg. Ik heb alleen de laatste 3 pagina's bijgelezen, heb een aantal dingen onthouden...

Alle nieuwe dames welkom!!

Marisha, hier ook nog even een dikke proficiat met je goede echo!!

Ingrid, nog proficiat met je kleine mannetje! 1 jaar, wat een mijlpaal weer hè :) Was het leuk geweest gisteren?

Hier volgende week de eerste echo, ben zooo benieuwd! Kan bijna niet meer wachten...

19. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ik had vorige x ook een echo met 9 wk en daar was duidelijk een druk zwaaiend baby'tje op te zien maar was wel inwendig bij de gyn.
    Weet niet of de vk ook inwendig doet ?

20. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Dames, hebben jullie ook af en toe last van jullie bovenbenen en een licht trekkend gevoel in jullie rug?

Deel Deze Pagina