April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Wonder, fijn dat je lekker klaar bent voor vandaag! 25 kilo zeg, wat veel!

Mermaid, balen zeg, dat de koplamp stuk is......... ;)

Surf, veel plezier met de visite!

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Luierse!

Ik ga ff met de stofzuiger aan de gang! Voordat het dadelijk weer te donker is (met lichten aan 's avonds stofzuigen is niks, dan zie je niet alles zo goed..). En ik moet dadelijk ook weer gaan koken..

Tot laterr allemaal! X

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahahaha, ja rot hè :p

4. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hm, daar heb ik nog geen last van gehad (gelukkig).

Ingrid, rust lekker uit op de bank! :)

Mijn borsten rijzen trouwens ook echt de pan uit, ik had meegroeibh's gekocht, maar het is allemaal leuk, maar mijn omvang net onder mijn borsten groeit niet echt, dus de cups zijn eigenlijk alsnog te klein nu en dan helpt het echt niet om het een gaatje losser te doen ofzo (ben van C naar D gegaan maar ik ga toch niet nog grotere bh's kopen :$).

5. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Succes en kookse! Wordt het wat lekkers?

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    haha ben ik weer even... was sneller klaar dan ik dacht... wat kan het snel he, als de kleine in bed ligt!

ben benieuwd hoe laat de visite er nou is...

@ingrid: lekker luieren!
    @ikheid: succes met stofzuigen

7. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hahahahaha!

Alle dames hier met die meloenen.. grappig hoor!
    (het is ook nooit goed hè!? ;))

Ok.. nu ben ik echt ff wat doen hier.. Zo verslavend dit forumgroepje! :D

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Zo voorspelbaar: boerenkool met worst :)

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

*Ikheid geeft zichzelf een schop onder d'r reet!*

10. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Zo surf, dat kun je snel zeg! :)

Ikheid, boerenkool met worst is altijd goed. Succes vast met het maagzuur... En die meloenen: ik was best tevreden met mijn C'tje, eigenlijk boeit het me niet zo :) Dus vind dit eigenlijk stiekem gewoon erg irritant hihi, vooral omdat het steeds erg zeer doet als mijn boezem een hele dag klem heeft gezeten in een te kleine bh.

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    mn vriend mocht voor vanavond kiezen wat we gaan eten, want anders zou hij koken (doet ie eigenlijk altijd als we eters hebben), maar we gaan thais halen, lekker makkelijk (alleen wel met rijst, maar goed, hij mocht kiezen...)

ja snel he! ik hoefde ook niet veel te doen, en heb niet alles gedaan wat eigenlijk moest hihi. de vloer aan kant, de keuken netjes, haren, make-upje, geurtje, tanden poetsen, ander shirtje en klaar! haha

12. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Huggies pampers en billendoekjes in de aanbieding bij de Etos. Folder valt hier net binnen.. Ik d8 ff delen met jullie!

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @janne: tip: grotere bh ;)

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ikheid: ook bij albert.nl volgens mij. wij hebben 3 halen 2 betalen geloof ik, wordt vanaaf weer bezorgd. we twijfelden of we meteen een kleiner maatje ook al zouden bestellen, maar toch nog niet gedaan, we wachten de volgende aanbieding af...

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ janne: Ik heb wel grotere bh's gekocht. 1 van de Hema en 1 via Wehkamp. Ik draag altijd alleen maar setjes en wil dat ook nu graag zo houden. En bij de Hema en bijv. H&M zijn bh's ook niet zo duur, dus dan vind ik het niet erg om een nieuwe te kopen.

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, ik ga afsluiten en naar de garage rijden ;). Vanavond ga ik bij een vriendin eten, dus morgen ben ik weer van de partij.

liefs

17. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

@ smile omdat we een cv wouden laten aanleggen en we wouden de mening weten van de makelaar en onze vaste makelaar is weg bij dit kantoor dus iemand anders heeft het even over genomen en die wou even rond kijken omdat dit normaal woningen zijn die binnen en mum van tijd verkocht zijn en onze woning staat nu bijna een jaar te koop
    makelaar vond het geen goed plan om in prijs te verlagen omdat we zelf straks met veel rest schuld zitten
    maar hij vond de woning echt mooi en licht dus daar ligt het niet aan
    en hij vind het echt verstandig als we cv aan laten leggen

18. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    toch de huisarts weer gebeld.. zoonlief heeft nu weer 39,4 ....
    kan straks terugbellen

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Mermaid: kun je de situatie niet gewoon uitleggen en vragen of het mogelijk is dat je eerder weggaat? Je hebt nog 6 minuten hahaha!
    @Ingrid: veel plezier! Tenminste jij had toch visite? Oh ik ben hem alweer kwijt hahahah!

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @mermaid: fijne avond! en voorzichtig rijden met 1 koplamp...
    @wendy: ooow wat vervelend, zielig voor je mannetje. mssn toch een kuurtje? sterkte!

Deel Deze Pagina