Hoi hoi, net even gegeten en rustig gezeten, dus kom toch weer even kijken. Mermaid: wat een lief kaartje!! Super dat je er 1 gevonden hebt Napoleon: ziet er nu al leuk uit, en we wachten (on)rustig af op het eindresultaat.. GTST gebeurtenissen, ik kijk het nooit, dus snap er geen bal van hahaha Shoarma: hebben wij zaterdag gegeten, maar ik word er dus echt misselijk van..... dus zwanger en shoarma is niet de ideale combinatie volgens mij hahaha Hier gaat ook alles de wasmachine in Hoi voor Buddie en Arka, tijd geleden, maar gezellig dat jullie er weer zijn!! Alre: Spannend, ik hoop dat jullie straks de eigenaar zijn van jullie nieuwe paleis Janne: fijn dat je jezelf een beetje hebt kunnen oppeppen met leuke dingetjes voor jezelf Site is idd traag...
Wassen jullie gewoon alles op 30 graden? Ik heb nu veel stapeltjes gemaakt van allerlei kleuren, maar er zit dan ook het e.e.a. tussen wat maar op 30 graden mag. Wat te doen? Alles dan maar op 30 graden?
ik was alles standaard op 40 graden behalve als het wol is dan was ik het met het wolprogramma. Ik zou als ik jou was dan gewoon alles op 30 graden wassen, daar wordt het ook wel schoon mee
Zag trouwens maandag allemaal nieuwe kleertjes hangen bij de prenatal dus binnenkort mag ik weer even goed shoppen!!!
ja joh, 30 graden is ok. Oh leuk, nieuwe kleertjes! Ik wil nog een nieuw setje voor in het ziekenhuis
Weltrusten!!! Heeft er 1tje last van zwangerschapsdementie hahahahaha Heb je je drinken ondertussen al gevonden??
Haaai iedereen, Heb tussen de bedrijven door wel bijgelezen op m'n telefoon maar ben alles ook al weer kwijt Sorry !! High Tea: De regio's zijn: Roosendaal / Rotterdam / Utrecht / Arnhem / Hilversum.. dus denk dat Amersfoort wel aardig centraal is ?? Zo ja dan gaan we gezellig boeken voor 27 feb !! Zijn we met 10. Als er alsnog mensen meewillen, PB me dan Ingrid: Wat vervelend dat je zo misselijk blijft zeg, ik duim dat ze er wat tegen vinden of dat het vanzelf overgaat.. Prenatal: jaaaaaaaaaa ik wil los !!!! Alexandrium dus, thnx ladies Wassen: Altijd alles 30 graden, zeker babykleertjes. 60 graden gebruik ik misschien eens in het jaar voor iets speciaals ofzo.... Ego: We zijn volop bezig in huis, heb het grof vuil gebeld voor morgen en heel het gebied rond de vuilnisbakken staat vol met onze rotzooi ik schaam me dood want het zou 1 matras zijn en een paar dozen maar nu is het een hele berg !!! Terwijl mijn vriend de spullen van de kelder naar buiten aan het lopen was gingen er al mensen vandoor met oude troep naja blij dat iemand er iets aan heeft... ben nou alleen bang dat m'n vriend wel erg hard bezig is geweest en dat er persoonlijke spullen van me bij zitten ofzo Nou morgen moet ik weer werken dus alle tijd om even bij te lezen Fijne avond iedereen !! Knuf !!
zo meiden even voor me eigen reclame maken Jessica voor al u loodgieters problemen heb net mijn eigen gootsteen onstopt zonder onstopper whahaha