April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Whahahaha! Hoe je dat zegt!

Hahahahaha! Lachen zeg! :D

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mirjam/high tea: Met de auto is Utrecht niet zo handig inderdaad. Parkeergarages genoeg en altijd plek, maar parkeren is er wel duur (€ 2,40 p.u.). Maar ik ging ervan uit dat de meeste met de trein zouden komen. In Amersfoort ben ik 1x geweest en toen stonden we ook in een parkeergarage, maar misschien dat je daar inderdaad ook wel makkelijk(er) gratis kan betalen. In Utrecht is dat in de stad onmogelijk.

@ Ikheid: Oooohhh, je gaat al bijna trouwen! Leuk man!

@ Caro: Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om helemaal met de boot naar Engeland te gaan volgende maand. Het is op zich best leuk op de boot, maar de bedjes zijn krap enzo, niet echt relaxed.

@ hier: Mensenkinderen wat heb ik een slechte nacht gehad. Ik heb ten eerste onwijs lopen dromen en vervolgens was ik om half 5 alweer wakker. Vanaf toen kreeg ik om de haverklap een keiharde buik (zijn dat nou de beruchte harde buiken???). Ik had mijn hand op mijn buik liggen en voelde ‘m dan gewoon helemaal hard en strak worden. Echt een heel naar gevoel. En binnen zo’n 3 kwartier gebeurde dat wel 4 à 5 keer. Kan dat kwaad eigenlijk??? We hebben gisteravond gesexd, zou het daarvan kunnen komen? Uiteindelijk ben ik om half 7 ofzo weer wat in slaap gevallen en ben er net dus pas uit. En nou moet ik ook nog gaan schilderen vandaag…Pfff, daar heb ik helemaal geen zin in, maar ja, het moet nou eenmaal gaan gebeuren. Dus ik drink mijn thee nog even op en ga me dan maar eens in mijn “strijd-outfit” (= schilderkleren) hijsen.

3. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ikheid, had jij die verzorgingstas nou al binnen? (misschien had je het al gezegd hoor, maar ben een beetje vergeetachtig). Ben benieuwd hoe die in het echt is. Ik heb nog geen verzorgingstas besteld. Ik heb ook een hele mooie gezien van JJ Cole. En die van LIEF vind ik nog steeds heel gaaf. Maar eigenlijk zou ik ze het liefst in het echt willen zien. Dat maakt het denk ik wat makkelijker te kiezen. Is best lastig van een plaatje.

Dit is die van JJ Cole
    JJ Cole System Cocoa Clover Luiertas - Luiertas-verzorgingstas.nl

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    :d:d:d

5. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Mermaid, vervelend dat je zo slecht hebt geslapen. Klinkt inderdaad als een echte "harde buik". Op zich kan het geen kwaad, maar hou het even in de gaten. Als het nou de hele dag blijft zou ik even de VK bellen.

Wat ga je schilderen? Kamertje of meubels? Schilderse in ieder geval!!!

6. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

mermaid je mag er 20 op 1 dag hebben !
    balen van dat slechte slapen

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Mermaid: wat vervelend van die rotnacht! En wat CM al aangeeft houd het even in de gaten wat de harde buiken betreft.....

8. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik krijg 'm vandaag, uiterlijk morgen binnen! Dus ik ben benieuwd!
    Als ik 'm heb zal ik wat foto's maken voor je, ook van de binnenkant.

Die is ook leuk die je nu hebt gezien! Leuke kleuren ook!
    Tja, of je gaat ff langs een grote babyzaak, daar zie je er genoeg, en via internet zijn ze vaak goedkoper als je ff goed zoekt.

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik ga nog een paar dingen in het kamertje verven. De balkondeur moet nog (ook nog in de grondverf) en het raamkozijn en de plinten. Een werkje waar je zo mee klaar bent en als ik het zo zie staan denk ik: Oooohhh, fluitje van een cent! Maar het is meer het beginnen wat ik zo vervelend vind.

Leuke luiertas trouwens die je gezien hebt!

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Jakkes! Das balen van die nacht en dan nu ook weer druk aan het schilderen.. Pffff! Gelukkig ben je nog ff in slaap gevallen.
    Ik weet het niet wat betreft die harde buiiken, maar als ze ieder uur een paar keer terugkomen is het wellicht verstandig dat je je VK ff belt! Neem nu maar het zekere voor het onzekere, je kan beter een keer teveel bellen als te weinig meis!

11. Trotsemama1

mermaid en aan iedereen
    officieel mag je niet eens verven als zwangere vanwege de giftige stoffen die je inademt

niet dat ik het niet heb gedaan in me vorige zwangerschap
    maar het mag niet

12. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik ben druk aan het googlen of er een winkel in de buurt is waar ze dat merk verkopen, maar het dichtsbijzijnde wat ik heb gevonden is Amsterdam. En dat is me toch net iets te ver om naar toe te rijden!

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja de berichtgeving over verven loopt erg uiteen.....schilder je op basis van water of olie? En ze zeggen dat je iig heel goed moet ventileren!!

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

En een babydump of babyplanet bij jou in de buurt?
    Daar hebben ze dan wellicht dat merk niet, maar misschien wel andere leuke tassen..

Gossie.. waarom is een tas nu zo moeilijk hè! Tja ik ga ook niet een simpele zwarte kopen, ik wil het een beetje matchen met alles wat ik al heb en dat is veel paars..

15. Trotsemama1

volgens mij mag het met waterbasis wel
    mijn vriendin die ging verhuizen toen in de zomer iedereen op vakantie en zei was hoog zwanger en iedereen zei tegen der dat mag je niet doen bladiebla maar niemand kwam der helpen dusja toen moest ze wel

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik weet :). Ik heb het mijn mijn vk overlegd en zij gaf aan dat als ik goed ventileerde en zorgde dat ik dan niet heel de dag in de verflucht zat dat het geen kwaad kon. Ik schat dat ik maximaal 2 uurtjes bezig ben met verven en om de balkondeur te verven moet de deur ook open, dus ventilatie genoeg, hahaha. Dus dat zit wel goed. Arco wil ook wel verven, maar dat mag niet van mij. Ik ben nogal een pietje precies en hij is meer van de franse slag. Ik ben dus bang dat het niet mooi genoeg naar mijn zin wordt als hij gaat verven :).

17. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Aaah das ook sneu!

18. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

De site waar ik de tas heb besteld is achteraf betalen, dus dan zou je er ook meerdere kunnen bestellen en de rest weer retourneren.

Hier de site:

www.babybutt.nl

19. Trotsemama1

dan heb ik niks gezegd:p

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hahahaha, precies het omgekeerde als bij ons dus! Hier mag ik niet verven omdat ik het met de "franse slag" zou doen en is manlief echt een pietje precies!!!

Deel Deze Pagina