Dit is trouwens die luiertas van de Oilily die ik graag wil: Oilily Diaperbag Castle Country Pink | Tassen | Baby-Dump Maar deze Little Company Today Shoulder Bag Roze/Bruin | Tassen | Baby-Dump vind ik ook leuk.
Mooi buikjes TM & ohh sorrie van wie was die andere ook weer ?? Ben ook net buikfoto`s aan het inladen. Was even paniek, want was mijn mapje ``zwanger`` kwijt. Bleek dat ik hem per ongeluk al in mijn prullebak had zitten Gelukkig snel kunnen herstellen.. pffff waar zit ik toch soms met mijn hoofd..
Ik ga voor de Oilily die wint met vlag en wimpel! hahah en ik denk dat Arco met nr 2. ook niet snel gaat lopen hoor...dus wat dat betreft kun je met een gerust hart voor een Oilily gaan!
Mermaid, leuke tassen!! Alleenmijn mannetje zou er niet mee gaan lopen ben ik bang.......8) Die tweede heeft drukkers, zodat je het hengsel kan verkleinen, ik hoor dat dat echt veel makkelijker is. Mijn vriendin had echt spijt van haar luiertas zonder....
By the way.....zit hier een hele doos Raffaello weg te snaaien! hahahahahha ik kan niet meer stoppen.....
heey meiden ik ben even actief geweest, manlief zal het wel weer niet leuk vinden (vind ie nooit als ik de boel verbouw) nu ng even stofzuigen en dweilen en dan ben ik weer klaar voor vandaag ownee ook even strijken en een was in de wasmachine doen
Wat heb je allemaal gedaan dan? Niet teveel doen he, dat vindt je lijf niet leuk.... Tassen: ik heb een andere smaak geloof ik En kris, gelukkig heb je je documenten weer gevonden!!
ik heb de aquarium verplaatst en de box en de eettafel op een andere plaatst gezet zo staat de box weer iets dichter bij de bank dus ook dichterbij mij als straks de uk er in ligt
Haha, nee met nummer 2 gaat ie zeker ook niet lopen. Hij weigert te lopen met alles wat roze is (behalve met de baby straks hoop ik ). Ik zal het er vanavond eens even met hem over hebben. Dan stel ik voor om voor mezelf die Oilily tas te kopen en voor hem een gewone, simpele zwarte, zonder poespas van de Hema HEMA - baby - onderweg - luiertas. Ik zeg: iedereen blij!
Ik denk dat mijn vriend het ook niet zo leuk had gevonden als ik met een aquarium had lopen sjouwen...meissie....wel voorzichtig aan hoor!!!!!!
Ja die hebben wij ook van de Hema....vind hem heel praktisch en de Oilily hadden we er gewoon bij. In het begin liep ik sowieso met onwijs veel te sjouwen.
heb het kastje alleen hoeven voort duwen ik weet dat het niet verstandig is maar dan staat het niet meer naar me zin en moet ik het verplaatsen haha als straks de cv er in zit dan kunnen we weer de boel veranderen maar ach dat is nos niet
Mermaid: oooh het zit je niet mee hè! Die verdomde sierstrip ook! Ooh lekker ff gedouched en nu zit je erbij als 1 van de tokkies! Hahaha geweldig! Mirjam: een schuimende MC hahahaha! Dat wil ik weleens zien! LadyZ: hahahaha! Ff wat poetsen en weer op F5 drukken, dat klinkt me bekend in de oren! Down under: help! Ik wil niet weten hoe dat er straks uitziet na de bevalling! En met scheren is het inderdaad oppassen dat je zoeloelip er niet tussen zit! Want die lippen zijn nu wel erg groot! Net een negermond daar onder! Hahaha! Napoleon: balen van de auto! Die hebben julie toch pas net? Filmen: nee liever niet, maar foto's mogen wel, alleen niet van mijn muts terwijl ik aan het bevallen ben.. Mirjam: leuk die foto! Wat lag je er relaxed bij! Toen waren de weeen dus al aan de gang? Wauw Janne! Mooie buik hoor en wat een leuk jurkje! Napoleon: succes en veel plezier bij de VK! Wonder: hier geen last van benauwdheid.. TM: wauw! Jouw buik groeit ook snel! Mooi hoor meis! Gaaf dat je de MC al zo snel op kan halen! Beter! Make-up: hier alleen wat mascara en labello. Verder niets. Ik kan mijn kop wel 10 keer op een dag insmeren met dagcreme, dat vind ik zoooo lekker, zeker nu met dit droge en koude weer.. Blèh.. ik voel me zo onaantrekkelijk! Krijg mijn laarzen niet meer dicht sinds vanochtend, ook mijn haar zit voor geen meter en op mijn kin zit een dikke vette pukkel aan te komen. Het sneeuwt hier als een gek en ik moet nog naar de drukker om de proefdruk op te halen, maar ik heb zoooooo geen zin! Mijn vriend belde net dat ie bij de apotheek stond om hoestdrank te halen, want hij hoest de longen uit zijn lijf. Vanavond moeten we naar een verjaardag en daar heb ik totaal geen zin in en geen puf voor! Net in slaap gevallen en voel me nu helemaal gaar! Ik was zittend in slaap gevallen en nu pijn in m'n nek.. Zo ff klagen! Heerlijk!
ikheid heerlijk he klagen maar ik snap je helemaal hoor hier moet als ik en manlief een gezellig avondje in bed hebben het ligt uit omdat ik mezelf zo onaantrekkelijk vind terwijl manlief het liefst het ligt aan houd, maar ach na de bevalling eens flink gaan sporten