April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ingrid: Fijn dat ze werken !! **doet een vreugdedansje !!** en ga maar lekker van je patat genietne, je hebt het verdiend !!

napoleon: fijn dat alles goed was zeg !! en verstandig om rustig aan te gaan doen.. krijg je dan weer een groei echo ??

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

geachte mw mirjam
    ik heb je gepbt:p

3. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    op ned 2 lieten ze net zien hoe de eerste echobeelden uit 1978 eruit zien en hoe het er nu uitziet. Wat een verschil! die eerste beelden is echt bijna abracadabra. en nu al helemaal 3d ;)

Je kon ook al in 1983 pinnen uit de muur en in 1987 bij een betaalautomaat en in 1989 kwamen de sofinummers. Het programma heet herrinnert u zich deze nog, leuk programma zeg!

4. mirjam2112

Heb trouwens via het forum een drijfmatrasje gekocht voor de baby in bad te doen..
    Lijkt me wel fijn als ik alleen ben en Demi rommelt ook rond, om een extra hand vrij te hebben. Ga de baby natuurlijk niet loslaten in bad of weglopen maar in geval van nood kan het handig zijn toch..

Ben van plan in de babykamer de onderste plank van de open commode een paar leuke dingen voor Dtje neer te zetten, als ik met de baby bezig ben dat zij haar eigen ding kan doen.. (anders klimt ze in onze open kast :$ gelukkig kondigt ze het wel aan en zegt dan: KLIMMEN !! en hup daar gaat ze)

5. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Officieel nog niet nee :S terwijl ik er eigenlijk al wel een jaar uit ben... Maar gelukkig heb ik de rechtbank achter me staan, dus als wij een hypotheek willen dan schrijft de rechter een brief dat ik wel gewoon kredietwaardig ben zegmaar. Maar het vervelendste is, is dat ik een bkr registratie heb van de postbank en die halen dat niet zomaar weg...

dat afschrift is wat hij precies naar de boedelrekening heeft afgedragen, zijn eigen loon enz. En hij moet elk half jaar een verslag indienen bij de rechtbank en daar moeten jullie ook een kopie van krijgen. daar staat in hoe het afgelopen half jaar is verlopen en of je ouders zich aan hun verplichtingen houden. Maar ook wie de schuldeisers zijn enz.

6. mirjam2112

Oh ja, ik heb 1 keer zo'n afschrift gehad aan het begin maar het punt is dat hij maar niet met een VTLB komt.. eerst omdat m'n vader geen werk had en mijn moeders inkomen varieert omdat ze onregelmatig werkt en per november van freelance in vaste dienst is gegaan... maar goed, hij weet nu vanaf september wat ze verdiend hebben (dat mail ik elke maand) en dan nog kan hij niet met terugwerkende kracht berekenen wat we moeten betalen :(
    Rare druif... maar goed hij moest voor 17u met de rechtbank hebben gebeld en hij heeft mij niet meer gebeld dus hopelijk is hij er nu uit ...

**oe spannend bijna ELITE **

7. mirjam2112

Nou kom op, nog 2 berichtjes !!

8. mirjam2112

Jahoeeeeee elite !!! :D :D :D

9. mirjam2112

Iedereen fijne avond allemaal, ik ga naar huis !! :D

xx

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Caromama: hier in Roosendaal is het gestopt en er is aan sneeuw
    bijna niets bijgekomen..

Ingrid: wat fijn dat de medicijnen hun werk doen!!! Heerlijk zeg!
    En wat gaaf dat je gordijnen hebt kunnen vinden, die lamp komt dan wel idd..

Proefdruk: ziet er gaaf uit! Alleen de naam van ons manneke komt er niet zo mooi in uit in het lettertype, dus ff kijken of we een ander lettertype nemen.
    Kijk, wij weten wat er staat, maar een vreemde denk ik niet.. Maar ben er erg blij mee!

WTF Mirjam! Wat een rare bewindvoerder! Hij hoort dat soort dingen te weten en hoeft alleen aan jou akkoord te vragen.. Hij heeft toch een heel dossier. Wat een vervelende situatie zeg!

Shiiiiiiiiiiiiiiiiiit!!! Wonder! Wat een mooie vooruitstekende toeter!
    En je bent zooo slank! Echt mooi!

Mermaid: slaap lekker!

Janne: succes met de bus! Dat haat ik zo het openbaar vervoer.. Blèh!

Napoleon: fijn dat alles goed was bij de VK!
    Nog wat over de auto gehoord?

Mirjam: wat slim van de comode om er ook iets voor Demi neer te zetten! Ik heb je trouwens ook een pb gestuurd.

X

11. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Fijne aaf! :D

12. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

meiden ik ga ook afsluiten
    moet het eten aanzetten

fijne avond

13. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ingrid wat goed dat de medicijnen werken! Ga je morgen weer werken?

Janne, super van je stageplaats! Fijn gevoel dat het voor elkaar is of niet.

Napoleon wat fijn om te horen dat alles bij de vk goed was! Wat heb je voor echo over 2 weken? Hoeveel dagen werk je nu?

Bij mij werkt het wel niet meer werken. De harde buiken lijken minder te worden. Merk het wel meteen als ik wat gedaan heb. Heb een poging tot de keuken schoonmaken gedaan, maar hoef nu maar aan mijn buik te zitten en ik krijg een harde buik. Mijn buikspier rechtsboven voelt aan als een grote blauwe plek. Misschien verrekt ofzo?

Napoleon en Mirjam, wat een gedoe allemaal zeg op financieel gebied! Heel erg frustrerend zeg...

Ik ga eens even koken. Gezellig voor mezelf want manlief is aan het werk :(

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik heb echt totaal geen zin om te koken..
    Dus wij bakken dadelijk een eitje. Hmmm! En lekker makkelijk ook :D

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Vervelend van die harde buiken zeg! Dus echt goed je rust pakken, hoe moeilijk dat af en toe ook is..
    Kookse en smakelijk!

16. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nou ik ga 's ff wat anders aantrekken, aangezien ik nu geen bruine laarzen meer heb. Nu maar ff over op zwart met een leuk kleurtje, aangezien ik genoeg zwarte laarzen heb die ik nog wel pas.. Dadelijk naar een verjaardag.

Iedereen een fijne avond en ik spreek jullie morgen weer!

XxX

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Mirjam: Ik heb je berichtje ook gehad hoor. Heb al gereageerd inmiddels.

18. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ikheid, inderdaad erg lastig... Veel plezier bij de verjaardag!

En nog even wat foto's spammen :)

19. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    En de voorkant, met streep haha

20. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ka: mooie buik zeg en die streep.. die viel mij niet eens op joh!
    Is jouw navel er helemaal uitgeplopt? Zo te zien niet hè?

Deel Deze Pagina