April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Boven de commode schilderen we een kroontje met op de puntjes hartjes. Voor op een andere muur wil ik iets van schilderijtes maken. Maar ik ben zo creatief dat ik daar voorbeelden voor nodig heb haha :)

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wij zijn alletwee totaal niet creatief dus hier komt er een muursticker met daarop de tekst van slaap kindje slaap met een paar schaapjes daarom heen. Misschien dat de tekst nog veranderd want zag er ook nog wel andere leuke teksten bij staan. We bestellen het bij de site www.debijzaak.com Voor Julian laat ik daar een muursticker maken met zijn naam en allemaal sterren erom heen.

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Mermaid: thanx! Er zit een winkel hier in de buurt, dus denk dat ik daar eerst maar even ga kijken!

Surf: mooie buik!

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja dat is van het merk BamBam!

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Surf mooie buik!!

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    jeohoe, we hebben een winnaar met het antwoord!!
    Dank je wel!!

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha Roeland zei net ook al dat als ik aan het werk dan ben ik stukken drukker in huis bezig dan wanneer ik thuis zit. Zei toen dat het bij hem weinig uitmaakt of hij aan het werk is of niet alleen maakt hij meer rotzooi als hij thuis is hahaha

8. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Meiden, ik ga even bankhangen en tv kijken, tot morgen!

9. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Navelbreuk: mijn navel zit voor een klein deeltje nog vast
    in mijn navel. Snap je? Dus hij plopt er voor 75% uit, maar de rest
    blijft zitten.. Ik hoop dat ie alsnog helemaal plopt!

Wij zijn dus alweer terug van het fesstje. Mijn vriend ligt doodziek op bed, met koorst, koude rillingen en hoest de longen uit z'n lijf. Zo zielig! Ik heb 'm net maar ff thee gebracht met honing, een glas water, wat papieren zakdoekjes en hete snoepjes. Hopen dat ie snel weer de oude is!

Kleintje: waaaah die KAT! geweldig zeg!
    Vervelend van je darmen.. Hopen dat de medicijnen helpen!

Surf: vervelend die bekken zeg!
    Heerlijk dat Thijmen het zo goed doet!
    Mooie buik zeg! En ook nog zo slank!

Buddie: fijn dat het bezoekje aan de kaakchirurg weer achter de rug is! Nu op naar morgen met vol goede moed! Komt helemaal goed en wat fijn dat je mannetje met je meegaat!

Crea bea: ik heb bij de Xenos 9 canvasdoekjes gehaald van 20 x 20 cm. Per drie kosten ze maar iets van 2 euro geloof ik! En daarop ga ik allemaal verschillende dieren schilderen (zoals nijntje is getekend, zo ga ik de dieren schilderen op doek).
    Dus op de 1 een bij, op de ander een olifant enz. enz. De voorbeelden google ik gewoon en ik teken ze dan na.

XxX

10. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Nou mijn mannetje is nog steeds niet thuis.
    Hij is nog druk aan het overwerken, en hij belde net
    dat hij niet voor 22.00 thuis is.
    Das jammer, want ik ga de nachtdienst in, en dan zie ik
    hem morgen pas weer :(

Nou meiden, ik ga me in orde maken voor de nachtdienst.
    Slaap lekker straks allemaal ! :D

11. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    poe poe Eindelijk bijgelezen. Wat een klets tantes zijn jullie:D:D

@Napoleon Balen van je auto.

@Janne gefeliciteerd met je nieuwe stageplaats.

@vrij partner. De vorige keer was mijn man een maand vrij na de bevalling. (overuren) Hij wil nu weer proberen om zo lang vrij te zijn.

@Trotsemama Het is een mooie maxi cosi maar ik zag vandaag een gloednieuwe voor 50 euro
    Van Asten BabySuperstore in Tilburg. De babyspeciaalzaak met alles voor je baby, autostoelen, boxen, buggy's, kinderwagen, wandelwagen, kinderstoelen, babykamer, tienerkamer, stokke, mutsy, mutsaerts, maxi-cosi, chicco, koelstra, tummy tub, xadventur
    Het is alleen wel in Tilburg.

Ben op dit moment verkouden. Het balen is dat ik steeds moet niezen en hoesten maar daarbij verlies ik steeds urine.:(:(
    Ik ben de hele tijd mezelf aan het verschonen en de inlegkuisjes gaan nu heel erg snel.'

Maar is heb ook goed nieuws.....
    Gisteren is de koop van het huis gedaan. Rond 1630 hebben ze ons bod geaccepteerd. 10.000 onder de vraagprijs dus dat is een meevaller. 1 april heb ik dus weer een huisje.

12. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

dat is dus dezelfde die wij al hebben en die gaat maar tot 9 kilo dus als gevolg als deze kleine net zo snel aankomt als noa deed dat ik met 6 maanden op de 9 kilo zit met die kleine wat als gevolg heeft dat die net zo gaat krijsen in die maxi cosi als noa en ik dus continue gestresst in de auto zit met 2 kinderen
    vandaar dat ik dus over wil naar de maxi cosi

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Vervelend van dat niezen en hoesten! En dan helemaal het urineverlies.. Hier heb ik het ook als ik erg moet lachen :)
    Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning! Nu kan het aftellen echt gaan beginnen! Leuk hoor! :D

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik ben de honden uitlaten en dan ook maar 's naar bed.
    Trusten allemaal en tot morgen!

Liefs Ikheid

15. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @Trotsemama Had niet gezien dat die maar tot 9 kilo ging. Zat vandaag zelf te dubben om die te gaan halen.

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Maxcosi, is het niet zo dat alle maxicosi/autostoelen groep 0 gaan tot 9 kilo of 9 maanden afhankelijk van welke als eerste van toepassing is?? Dat heb ik tenminste altijd begrepen.

17. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    He, jammer dat die site zo gek doet! Op de homepage zie je wel een voorbeeld van die kroonluchter, maar als je erop klikt zie je idd niets meer! Misschien morgen nog eens proberen, want het ziet er wel leuk uit!

18. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    He, jammer dat die site zo gek doet! Op de homepage zie je wel een voorbeeld van die kroonluchter, maar als je erop klikt zie je idd niets meer! Misschien morgen nog eens proberen, want het ziet er wel leuk uit!

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Maxcosi, is het niet zo dat alle maxicosi/autostoelen groep 0 gaan tot 9 kilo of 9 maanden afhankelijk van welke als eerste van toepassing is?? Dat heb ik tenminste altijd begrepen.

20. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38

Deel Deze Pagina