April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Wonder: Nee, ik heb nog nooit gevoeld dat ze de hik heeft.

@ Mirjam: Oh wat balen van je cijfer. Ik kan me voorstellen dat je een beetje teleurgesteld bent.

@ high tea: Ik heb er ook echt zin in. En we gaan zeker nog eens afspreken als we allemaal bevallen zijn. En dan gaan we iets doen wat ook handig/leuk is mét babies.

@ Ka: Doe je een beetje rustig aan vandaag?

@ slapen: Nou hier was het weer ruk vannacht. Ik heb opzich wel doorgeslapen toen ik eenmaal sliep, maar ik slaap gewoon zo ontzettend onrustig. Ik kon ook moeilijk in slaap komen en om iets van 04.45 uur was ik alweer wakker. Hebben jullie ook dat je niet meer lekker kan liggen in bed. Als ik op bijv. mijn rechterzij lig gaat ze heel de tijd rechts schoppen en als ik op mijn linkerzij lig gaat ze heel de tijd links schoppen ;).

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja, nou wat jij zegt is dus wel in mij opgekomen....omdat ze wel overal loopt te vermelden dat ze zwanger is en er voor gaat....en ineens is daar een abortus. Ik krijg steeds meer het gevoel dat het een schreeuw om aandacht is van de blogger...

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja, dat dacht ik dus ook. Dat je alleen tot 24 weken kan aborteren als het medisch is....

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Precies, want ik kan me nog een situatie herinneren dat een meisje heeft uit moeten wijken naar het buitenland, omdat het in NL niet gedaan werd.....

5. smile17

smile17 Niet meer actief

@Hik hier nog geen hik gevoeld misschien heeft ze het nog niet gehad of ik herken/voel het nog niet.

@Navelbroek had mijn schoonzusje dat is als je in je buikwand een kleine scheurtje hebt (vlak bij je navel) en door dat scheurtje je darmen naar buiten komen. Zij is hieraan geopereerd en plaatsen dan een klein stukje materiaal over het scheurtje heen.

Zal het topic eens gaan lezen ben beniueuwd wat het is

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik zag gister trouwens op de reclame dat ze bij de Kruidvat hun Kruidvat-luiers in de aanbieding hebben. Ik ben van plan die van de Kruidvat te gaan gebruiken, op aanraden van een vriendin van mij. Ik ga van 't weekend dus maar even naar de stad.

7. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

balen weer van je ruk nacht
    ik had ook een slechte nacht gister om half 10 werd me dochter wakker en krijsen krijsen
    ik chamodent gegeven nog krijsen meestal word ze dan wel stil !
    toen ook nog een papfles gegeven dat is meestal het laatste middel wat helpt dat ze weer gaat slapen
    nou dat werkte dus ook niet ze had kennelijk ergens z'n pijn
    denk zelf groeipijn (ikhad daar vroerger ook z'n last van )
    of ze had krampjes in iedergeval ze was er helemaal overstuur van ze had er snachts nog last van want ze gaf afentoe een kreet
    maar ik werd daar dus ook wakker van
    dus als vanmiddag de man voor de cv is geweest duik ik even een uurtje me bed in

8. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

high tea??? geen idee :p

@ abortus het is gewoon schandalig, en ikdenk ook dat het een schreeuw om aandacht is.

@de hik ja hier heeft ze het wel eens, hihi das wel geinig.

9. Trotsemama1

ik denk dat je gauw daar van afstapt hier hebben ze enorm doorgelekt gevolg elke morgen zat de romper helemaal onder
    en ik merk hier als ik andere luiers dan pampers gebruik dat ze onwijse luieruitslag krijgt tot bloedens aan toe

10. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ah sneu he....als ze pijn hebben en je weet niet waar! Ik maak dan ook vaak nog een papfles...en als het echt te erg is een zetpil....arme moppies!

11. Trotsemama1

27 februari
    hebben we met een aantal meiden hier een high tea in amersfoort :D

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Echt waar? Mijn vriendin vertelde juist dat haar dochter altijd doorlekte als ze Pampers gebruikte, maar dat het bij de Kruidvat-luiers altijd goed ging. Nou ja, we zien wel hoor. Als ze doorlekt door de Kruidvat-luiers dan stuur ik Arco gewoon naar de winkel om Pampers te kopen.

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland

Aaaaaaaaah ja? Ik gebruik pampers en dat bevalt heel goed! Heb een keer Huggies gehad, maar die luiers stinken van zichzelf al. Laat staan als er een dikke .... inzit!;):D

14. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ingrid: haha niet op je sloffen naar het KDV ??

Abortus: Ja dat verhaal kan ik niet eens lezen.... letterlijk omdat de blog dicht zit en figuurlijk omdat ik het walgelijk vind.... :x

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Abortus in Nederland is inderdaad mogelijk tot 24 weken op medische indicatie, daarom moet de 20 weken echo ook voor de 22 weken gedaan zijn zodat je nog een week tijd hebt om te beslissen wat je doet en dus voor 24 weken een eventuele abortus kan hebben. Deze kan dan volgens mij ook alleen in een ziekenhuis gebeuren. Er was een paar geleden wel een vrouw die een abortus heeft laten doen met 25 weken ofzo maar die heeft toen moeten uitwijken naar Spanje dacht ik.

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja precies, dat verhaal staat mij ook nog bij!

17. smile17

smile17 Niet meer actief

Hier ook gehoord dat kruidvat luiers zorgen voor vieze rompers dus wij gaan voor pampers kan altijd nog overschakelen.

Bahh wat een verhaal met 22 weken (tenzij medisch) moet het echt niet meer kunnen en volgens mij is ze een volwassen meid aan de foto te zien en geen 14 jarige ofzo

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Wij hebben ook altijd de pamper luiers, hebben wel eens de luiers van de appie gehad maar die vind ik gewoon niet fijn. Geen last van doorlekken ofzo maar gewoon niet fijn. Mijn zwager en schoonzus gebruiken ook de luiers van de kruidvat en hebben nergens last van dus denk dat het ook per kind verschillend is.

19. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Lautjuh: je kan nog mee met de High Tea hoor :D

20. Trotsemama1

jaa als ik andere merk luiers gebruik altijd doorlekken en luieruitslag
    (ik heb een duur kind:p)

Deel Deze Pagina