April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Dat heeft ze niet gezegd; neem aan dat ze niet al te lang op zich laat wachten...tenminste dat hoop ik :) ...misschien dat de vk zelf wel even terugbelt tussen clienten in...

2. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    ja, en anders zelf weer terugbellen hoor. Ik denk niet dat het iets te betekenen heeft, maar toch...ook ik zou zekerheid willen hebben. Woon je dichtbij? Anders loop je ffkes binnen.

3. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Bah wat vervelend dat wachten zeg !! ik krijg er zelfs de zenuwen van.. *duim*duim*duim*

fakers: ja echt heel zielig... ach zo hebben we wat sensatie..
    Wat was dat verhaal van die vrouw die overleden was dan?? dan kan je toch niet meer posten zelf ??

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ja das beter!! De praktijk van ons is heel groot....13 vk's en dat schijnt nog te weinig te zijn met het aantal zwangere vrouwen dat er loopt....dus aan de ene kant snap ik het wel, alleen als je snel een antwoord wil is het wel eens lastig.

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Nou dat ging over een vrouw die door complicaties (ik geloof zwangerschapsvergiftiging) was overleden en haar kindje ook. Haar man had dat zgn. namens haar geposed. Zelf de moderators hadden bovenin een regel geplaatst ter nagedachtenis aan haar. Uiteindelijk bleek het dus een groot onzinverhaal te zijn.....BAH BAH BAH...het hele forum was toen in rep en roer!

6. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik vind dat dus ook onwijs triest. Ik bedoel, normaal ben ik vrij nuchter maar door de hormonen wil dat nu wel eens anders zijn.....en om vrouwen dan op hun zwakke moment de stuipen op het lijf te jagen vind ik misselijkmakend. Kijk dat van die 3-ling...ach das sneu en triest....maar sommigen gaan echt heel ver!

7. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Ja, woon wel dichtbij (naast station zuid)...maar goed als ik binnenloop neem ik aan dat ze niet perse tijd voor me hebben...ze moest kijken of ze vandaag nog ergens een gaatje voor me had om evet. naar hartje te komen luisteren...

Aan de ene kant twijfelde ik om te bellen ; meer van het zal er wel bijhoren, maar aan de andere kant ben ik er niet gerust op en voelt het gewoon erg vervelend...was echt het enige waar ik me vanacht op kon concentreren...

8. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Spreek je ongerustheid echt uit hoor....volgens mij moeten ze dan wel een gaatje vrijmaken. Als je over een uurtje nog niet gebeld bent, moet je echt terugbellen. Iig voordat het 13u is...want dan zijn ze niet meer bereikbaar. Alleen via de spoed...

9. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

ik zou ook gewoon over een uurtje nog een keer bellen hoor franka. beter gerust zijn dan nog langer zo in onzekerheid zitten.

10. smile17

smile17 Niet meer actief

@Franka inderdaad ik zou ook als ze nog niet gebeld hebben voor 13.00 terug bellen anders zit je de hele dag in onzekerheid laat ze maar lekker even naar het hartje luisteren ben jij weer gerust en kun je vannacht gewoon slapen

@Fakers bahhhhhhhhhhhhhh

11. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Wonder: Wat een triest verhaal zeg.... echt kansloos zulke mensen..

Franka: Komt vast goed hoor... maar wel op je strepen staan ja !!

Hier: Bij de gyn dus als ik een vraag heb blijf ik er mee doorlopen tot aan de afspraak.. ik bel alleen als er écht wat is.. een pijntje hier of daar daar ga ik maar niet voor bellen want dat zullen ze niet zo op prijs stellen :D
    Heb bij Demi maar 1 x gebeld: Toen de weeën al uren bezig waren
    En nu ook maar 1x: Toen ik bloedverlies had ik het begin...

oh ja... even ego verder; mijn vriend werd gister boos op me omdat ik terug ging krabbelen mbt het ziekmelden... hij zei dat ik gek was als het niet zou doen omdat ik er vaak bijloop als een zwabber (en bedankt ;)) en als ik het zelf niet zou doen dat hij het wel zou doen want de kids en mijzelf zijn het belangrijkst :D

12. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Ik bel zeker even terug als ik niets hoor...Dat is wel het nadeel vind ik van onze praktijk; ze zijn maar tot 13 uur bereikbaar,daarna alleen spoed...Ik ben benieuwd hoe lang het duurt...we wachten maar af...

13. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland

Ja, heel kansloos. Dat was trouwens wel het ergste wat ik op dit forum heb meegmaakt hoor.

Ik ben ook niet zon beller, maar tijdens mijn vorige zwangerschap hebben ze me toen echt op het hart gedrukt dat als ik het niet vertrouwde ik ECHT moest bellen. Dat ze altijd ruimte maken om even naar het hartje te luisteren. Aangezien Franka bij dezelfde praktijk zit, neem ik aan dat dat dus ook voor haar geldt.

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    En als je rustig op je rug gaat liggen met de handen op de buik....wat voel je dan?

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goodmorning!

Alre: gefeliciteerd!! Wat een fijn gevoel dat je straks in je nieuwe huisje kan!

De hik: volgens mij nog niet gevoeld..? Weet natuurlijk ook niet echt wat ik moet voelen...

Fakers: moet ik dan maar zonder kussen onder mn trui naar de high tea komen :p nee geintje, ik vind het echt te triest voor woorden. Heb dat topic geopend,maar kan het echt niet lezen....

Franka: ik duim voor je dat ze gewoon lekker ligt te slapen en te groeien en dat er niks aan de hand is. Maar sta op je strepen he!!

Ingrid: balen van je kies......

16. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Een heel zacht trapje :) Niet wat ik van hem gewend bent, maar goed, trappen is trappen. Is ook meer dat ik gek wordt van dat bubbelende gevoel onder in mijn buik haha...

17. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

jaa als jij nog met een kussen onder trui komt :p whahaha

18. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam

fantastische foto!!!! :d

19. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Precies! Trappen is trappen meis...dus dat zit wel goed...nu nog even kijken waar dat gebubbel vandaan komt! Ik hoop dat je snel een vk aan de lijn hebt. Zit jij trouwens bij blauw of geel? Ben ik even vergeten....

20. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Zou gewoon ook ff jezelf gerust laten stellen en zeker bellen/erheen gaan...
    Bij mij trapt ze meestal wat meer als ik mn bekken omhoog duw of op mn zij lig...En een beetje drukjes geef...Misschien een idee..Ff soort van praten met mini waarom hij/zij zo aan het bubbelen is ;)

Deel Deze Pagina