April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Decaan op middelbare school
    Arnhem
    Ik zit bij blauw; en dat hebben we nog niet eerder besproken, dus kon je ook niet weten :p Jij?

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

meiden ik kom straks wel even op zp dochter vraagt op het moment zoveel aandacht en doordat ze slecht geslapen heeft is ze ook erg hangerig

3. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Blauw / Geel .... wat is dat ??? Hyves experimetn :p

Franka: had je nog voorkeur voor de High Tea ?? Ga ik straks reserveren :D

4. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ik zit ook bij blauw!!! Haha...grappig!

5. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hahahahah ja zoiets...nee we hebben twee teams...het blauwe en het gele....vandaar!

6. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Blauw....geel...?:(

7. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Dat is inderdaad grappig ja!! Ik heb nog niet alle dames van het blauwe team gezien; liesbeth, jannice en lieke heb ik al wel een keer gezien...Ik vind Lieke erg fijn...jij?

8. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Goeiemorgen!

Oke, ik ga me door de pagina's lezen en reageren :D

Mirjam, ik heb je berichtje gehad en gereageerd :)

Ikheid, leuk dat je proefdruk geslaagd is, alleen de naam dus in een ander lettertype doen?
    Balen dat je vriend ziek is zeg! Ik vraag me af of het weer heerst, mijn man slaat zich er al de hele week doorheen met paracetamol en véél slaap, maar eigenlijk is hij gewoon ziek... Hoe is het nu met je vriend?
    Ik dacht trouwens dat navelbreuk was dat je darmen door je navel heenploppen en dat doet hééééél zeer (schijnt). Of is dat het dus bij jou?

Ka, fijn dat je harde buiken minder worden zeg! En wat een mooie buik heb jij!

TM, jammer van je ongare vlees....... Nog maar even in de pan gemikt?

Lautjuh, bij mijn navel voelt het ook trekkerig. De huid daar staat ook echt strak, dus ik denk dat het gewoon uitrekken is.

LadyZ, ik weet niet wat voor merk die doos is!

Kleintje, wat balen dat je zo'n last van je darmen hebt! Ik weet niet of je dat spul mag gebruiken.

Surf, wat jammer dat je zo'n last had van je bekken weer. Hoe is het nu?
    En mooie buik zeg!

Alre, gefeliciteerd met de koop van je nieuwe huis! Wat gaaf zeg!!!
    En beterschap met je verkoudheid... Irritant he, dat urineverlies. MIj helpt het wel iets om mijn bekkenbodem aan te spannen tijdens het niezen enzo, maar ik verlies ook altijd nog wat....

Buddie, fijn dat het geod was bij de kaakchirurg en succes vandaag!

Oh oh ingrid, wat een pech heb jij! Nu je kies er af! Gaat het nog steeds goed met je misselijkheid (zonder dus)?

Smile, jij hebt het maar druk met poetsen! Haha, je bent geen nepperd hoor ;)

Wonder, ik heb de hik nog niet gevoeld, maar ik ben ook wat minder ver dan jij, misschein speelt dat mee.

Mirjam, ik voel ook geschop overal en nergens, soms weer bovenin, dan weer onderin, regelmatig richting mijn anus zeg maar, dat is echt een rotgevoel. lief kind hoor, maar dat mag ze best laten ;) Ik voel haar wel vaker onderin schoppen, ben soms bang dat ze zo blijft liggen, maar dat is een beetje suf, want we hebben nog 3 maanden te gaan! Ik zou ook geen 3 maanden op z'n kop willen hangen.
    Enne.... een 6 mag best een keertje hoor meid!
    En meld jij je nu toch gewoon ziek meid... :)

mermaid, dat heb ik ook! Op de zij waarop ik lig, voel ik geschop, tegen het bed aan zeg maar. En dan voel ik het echt héél goed, dat kan ik niet zo goed negeren. Jammer van je nachtrust he... Heb je een drukke dag?

TM, balen dat je ook slecht hebt geslapen. Hoe is het nu met je dochter? Zielig eigenlijk, groeipijn was ook altijd zo'n rotgevoel!

Abortustopic heb ik maar niet gelezen, bah zeg. iK hoorde laatst dat er een land is waar je tot 39 weken abortus mag laten doen :$:$:(

Franka, schrikken zeg. Ik herken het niet. Ben erg benieuwd hoe het is bij de vk als je daar even langs kunt. Laat je het weten?
    Niet teveel piekeren he, het hoeft niet direct heel fout te zijn als je het kindje niet voelt!

Volgens mij heb ik nu iedereen gehad, anders sorry!

Ego: wij krijgen vanmiddag een box! (geen idee hoe hij eruit ziet, maar die mensen hebben verder een leuke inrichting dus het zal wel goed zijn). Ik heb vanochtend al heel actief alle boodschappen binnengehaald, nu ga ik weer verder met zp-en. Ohnee, met mijn verslag ;)

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ben ik weer, had even mn schoonvader op de koffie...

10. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Ehm, ja had idd even snel gekeken; voorkeur voor engelse lunch of afternoontea...Ik lust namelijk geen vis en mag geen noten hebben...Bij die high tea zat meer zalm en iets met dadels en walnoten...

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ben bang dat ik dan niks krijg van de bediening, omdat ik te dik ben:D:p:D:p:D:p

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @janne: oo leuk de box!

@hier: zit ook in blauw haha, bij ons hebben ze rood en blauw...

13. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Janne: hahah awel aan de slag gaan he :p (ik doe hier al heel de ochtend over een karweitje wat ik normaal in een uur af zou hebben omdat ik telkens hier ben..)
    Leuk de box !! Hoe komt het dat je 'm nog niet heb gezien dan??

14. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Sorry dames heeeeel ffkes over onze praktijk:D

Ja ik heb nu wel alle dames gehad, maar dat komt ook door mijn eerste zwangerschap. Ik vind Lieke ook geweldig....maar Rachel is ook top. Moet zeggen dat het met iedereen wel klikt. Vond Lore laatst heel gehaast...stond met 5 minuten weer buiten.....:(

15. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    EIgenlijk is het zo dat we wel eens koffie hebben gedronken bij hun (kennissen uit de kerk), maar ik ben egwoon vergeten hoe de box eruit ziet. Heb ik niet echt geregistreerd. Maar de rest van het huis was ongeveer wel de kleuren hout die wij ook hebben, dus de box past er vast wel bij.
    En zij willen er vanaf, hoeven er niks voor te hebben (behalve knuffeltijd met ons kindje als ze er is :D)
    Dus we zijn hardstikke blij ermee, een box is best duur en we konden evt een van mn zus gebruiken maar die wil ze weer terug, deze wordt gewoon van ons....
    Dus, zo zit het!

16. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Trouwens op je werk, of lekker thuis?

He, gister heb ik heel veel gedaan, tíjdens zp-en. Dat werkt bij mij het best ;)

17. smile17

smile17 Niet meer actief

@janne hopelijk past de box een beetje bij jullie interieur en anders kun je hem altijd schilderen.

Gisteren heb ik trouwens een afspraak gemaakt in het AMC ziekenhuis voor een infoavons bevallen en een bv infoavond. De bevallingsavond is al 6 februari want die erna red ik misschien niet. Ben wel beniewd wat ze allemaal vertellen want duurt 1,5 uur

18. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Leuk dat je die avonden gaat doen! Ben benieuwd wat ze allemaal gaan vertellen. Bij ons in de vk-praktijk doen ze dat ook, maar ik vind het best duur, en mijn man en ik zijn nogal van de boeken, dus we houden het gewoon daar maar bij ;)

Enne.... na mijn ledikantschilderervaringen heb ik niet zo'n zin om de box te schilderen, want dat zijn nóg meer spijltjes! :D

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Janne: Ideaal dat je zo aan een box kunt komen. Ik wil er 1 van Marktplaats, maar ik wil een witte en die kom ik niet zo vaak tegen. Misschien wel als ik wat verder weg kijk, maar ja, als ik een uur in de auto moet zitten om dat ding op te halen koop ik net zo lief een nieuwe. Nu ik het er toch over heb....ik ga even kijken op MP of ik er iets op zie staan.

20. Franka83

Franka83 Fanatiek lid

2 nov 2009
    3.644
    0
    0
    Arnhem
    Haha, ik had dat de laatste x met jannice...die begon over accupunctuur en irislezingen bij de homeopaat naast de praktijk; daar heb ik niet zoveel mee...Ben benieuwd bij de volgende kennismaking haha

Deel Deze Pagina