@Janne die infoavonden zijn helemaal gratis beide trouwens. OOk is er een info avong van de vk's ook gratis en daar ga ik ook nog heen zodat we in ieder geval weten waar we moeten zijn en wannner we moeten bellen. TJa inderdaad die dunne spijltjes zijn niet ideaal om te schilderen
Wij hebben dat toevallig ook gedaan vandeweek; opgegeven voor zo'n infoavond bevallen in het ziekenhuis. De bedoeling is om thuis te bevallen, maar vind het wel prettig om voorbereid te zijn mocht ik toch naar het ziekenhuis moeten...Ben er nog nooit geweest...Wij kunnen 10 feb terecht...Grappig...
@Franka leuk jullie dus snel zo'n avond. In principe wil ik wel in het ziekenhuis bevallen maar inderdaad het lijkt me sowieso handig al is het alleen voor de weg te weten
Oh wat leuk! Bij ons is het echt wel prijzig hoor, bijvoorbeeld E50,- voor zo'n avond als je alleen gaat en dan samen iets van E65,- ofzo.
kleine man is nu weer wakker, hij is gelukkig een stuk vrolijker, dus ga even met m spelen... daarna werken... fijne dag iedereen!
Julian is op het kdv, ik heb weer melk ingeslagen en de vk nog even gebeld of ik wel verdoving mag maar dat konden ze me niet vertellen maar de tandarts weet dat allemaal wel zeiden ze dus daar gaan we dan maar vanuit. Roeland heeft vanmiddag ook vrij genomen om met mij mee te kunnen want ben echt super bang voor de tandarts dus is wel fijn als er dan iemand bij is. Verder wel terug gelezen maar weet niet veel meer. Wel iets met fakers, ik moet eerlijk bekennen dat ik haast nooit ergens anders op het forum lees dan hier en het juli08 topic dus ik krijg dat soort dingen echt nooit mee. Moet eigenlijk hier in huis nog wat dingen opruimen maar heb geen zin dus doe het lekker niet. Vanavond is Roeland trainen en Julian gaat naar mijn ouders dus ga dan wel wat doen. Die paar uurtjes komt het ook niet meer op aan dacht ik zo.
@ informatieavond: Bij ons in het zh hebben ze elke maand een voorlichtingsavond. Ondanks dat ik thuis wil bevallen vind ik het toch wel praktisch om naar zo'n avond te gaan. Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat je om wat voor reden dan ook naar het zh moet en dan vind ik het wel fijn om te weten hoe e.e.a. in zijn werk gaat. Bij ons hoef je je overigens niet aan te melden en het is ook nog eens gratis. Het duurt best lang van 19.45 tot 22.00 en daarna is er ook nog een rondleiding op de Kinderafdeling en een bezichtiging van een Kraamsuite. Wij gaan dan denk ik 9 maart. Die daarna is 13 april en dat vind ik echt te laat.
Ingrid: Verdoving mag wel hoor, mijn kies is getrokken met verdoving bij de kaakchirurg... Foto's maken mag niet. High Tea: Ik heb jullie voorgelogen !!! de afternoon tea duurt 2 uur ipv 3 uur. Maar die is wel het beste ivm zalm enzo.. en als het erg gezellig is kunnen we altijd nog blijven plakken toch !! vind de prijs ook wel schappelijk.... oke dan ga ik boeken ja
Voorlichtingsavond, hier hebben ze ze wel maar we gaan niet heen. Bij Julian ook niet gedaan en vond het eigenlijk wel prima. Moet ook zeggen als ze me tijdens de bevalling ergens in de gang hadden gezet had ik het nog prima gevonden hahaha
ja hoor boek maar edit foto's maken mag wel maar dan met z'n speciale schort om dat die stralingen er niet door heen gaan
Foto's dat dat niet mag wist ik inderdaad maar verdoving dat dat wel mocht wist ik niet maar is wel fijn om te horen want als er dan iets pijnlijks moet gebeuren dan weet ik in ieder geval dat het minder pijnlijk kan
@ Mirjam: Boeken voor de high tea lijkt me prima. En we kunnen inderdaad altijd nog blijven plakken als het hartstikke gezellig is. Of Amersfoort nog even in, ben er ooit 1x even snel geweest, maar zag er heel gezellig uit.
ja helaas kunnen we niet de kroeg induiken Naja ... kan wel maar niet op die manier die ik bedoel hahaha Oh ja Janne..... op m'n werk Franka: Al iets gehoord ??
@high tea: amersfoort is inderdaad wel gezellig; dus dat komt wel goed @iets gehoord van vk: nee, helaas nog niets gehoord. over een uurtje ga ik zelf maar weer eens bellen, anders dan zijn ze morgen pas weer bereikbaar zucht...
zo ik kom er weer even bij zitten weet niet voor hoelang want tussen 12 en 1 komt de man voor cv dus kijken hoelang hij binnen is hahaha
Superleuk zeg! En ik begrijp dus dat het toch Amersfoort is geworden? Ik moet zeggen dat ik daar echt HEEL blij om ben En heb je een linkje ofzo? Wie wil er trouwens meerijden vanuit regio Arnhem?
Ingrid, spannend dat je naar de tandarts moet, niet fijn he... Sterkte ermee! Fijn dat Roeland mee gaat. Hier schijnt de zon echt heel mooi, en ik heb 3 bossen bloemen staan hier, het voelt allemaal heel erg fijn. Ik heb eidnelijk weer een echt opgewekt dagje was de vorige 3 dagen een beetje sipjes. Ik ben me alleen vreselijk aan het beheersen om geen zak chips open te trekken Bijna lunchtijd