Ach Napoleon, wat een rotnieuws zeg... ik weet niet goed wat ik erop moet zeggen. Heel veel sterkte meid, knuffel voor jou (voor wat het waard is via de computer, maargoed). Lucht je hart maar vaak hier hoor, als je daar behoefte aan hebt!
Mirjam, ik zou de vk bellen als ik jou was, alleen al om gewoon ff te horen wat zij zeggen. En ik sluit me aan bij ingrid: goede reden erbij om je ziek te melden! Niet te erg schrikken he, geniet ook nog van je filmpje met je vriend (vond ie het een leuke verrassing?)
Weet niet meer was met de flessenwarmer van de prenatal maar wij hebben die ook en vooral in het begin vind ik het erg handig. Als er echt grote hoeveelheden in de fles gaan dan duurt het wel lang maar daar heb je dan weer de magnetron ofzo voor.
meiden van het weekend reageer ik weer, ben moe en heb echt pijn in mn bekken, maar ik wilde alleen wel even op napoleon reageren... lieve napoleon, wat een ontzettend rotnieuws, heb er geen woorden voor... heel veel sterkte en ik hoop dat chemo alsnog iets goeds kan doen... heel veel sterkte en ik zal duimen voor jullie!
@ Ann: Nou zeg, das schrikken. Wat ontzettend stom dat ze daar bij de 20 weken echo helemaal niet over gezegd heeft. Ik kan me voorstellen dat je even van slag af bent. @ Caro: Volgens mij kan je er best nog even over nadenken hoor of je meegaat. Mirjam had bij de reservering al doorgegeven dat het er misschien 1 of 2 meer werden. Zou het wel hartstikke leuk vinden als je mee ging. @ Napoleon: Oh nee, wat een klote-nieuws over je moeder . Hoe nu verder??? Dikke KNUF van mij iig. @ Mirjam: Ik sluit me aan bij Caro, Janne en Ingrid en zou de vk even bellen. @ hier: Pfff, ik kreeg tijdens het eten weer zon zere buik. Ik heb niet echt het idee dat het echt een harde buik was, maar hij deed wel zeer. Ik heb ff lekker op de bank geslapen en nu is t gelukkig over. Oh, en ik heb een afhaalbericht voor mijn babydoos van de Etos gehad. Die ga ik zaterdag even ophalen .
Napoleon: sterkte meis! Mirjam: heb je je VK nu al gebeld?! Wel doen hoor! Surf: sterkte met je bekken meis! Voor jullie allemaal een dikke knuffel!!!
Zo, ik heb even wat kleertjes besteld bij www.kleertjes.com, 3 shirtjes en 2 jurkjes . Het is denk ik wel verstandig om ook maillotjes te kopen voor onder de jurkjes, of niet? Het zijn jurkjes met korte mouwtjes, is het dan warm genoeg om er een rompertje met lange mouwtjes onder te doen? Ik ben zelf nogal een koukleum en ben echt bang dat ik de beeb te koud aankleed.
Welke maat kleren heb je gekocht?? Denk wel dat het vanaf april warm genoeg is om het met een romper met lange mouwen eronder te doen en als het voor de zomer is dan kan het ook met romper met korte mouwen of zonder mouwen. Ze zeggen altijd dat je de baby net zo moet kleden als je zelf. Dus heb jij een shirt met korte mouwen aan dan kun je dat de baby ook aan doen, heb jij een shirt aan met lange mouwen doe je dat de baby ook aan.
Ik heb maat 56 gekocht. Op zich wel logisch natuurlijk: de baby kleden zoals jezelf . Ach ja, het is allemaal nieuw en soms nog best ingewikkeld al die baby-dingen.
ik ga douchen en dan nog even relaxen op de bank en dan lekker slapen!! Tot morgen en anders tot later!!!
Nee heb niet gebeld, loop bij de gyn en dan is de drempel om te bellen toch een stukje hoger. Mannetje ging lekker tegen papa's hand aan liggen dus heb hem nog goed voelen bewegen daarna. Maar ik bel morgenochtend wel even voordat ik naar m'n werk ga.. Misschien blijf ik dan wel gelijk thuis maar is niet echt nodig denk ik.. Surf: sterkte met je bekken.. Hopelijk kan je wat uitrusten.. Janne: ja hij vond het heel leuk, film os net klaar en was ook wel gaaf. Dus nu ga ik lekker slapen want ben zowaar heel de film wakker gebleven
dan denk ik dat een maillotje en een romper met lange mouwen eronder meer als voldoende is Als het goed is zitten we dan nog niet volop in de zomer maar in de lente en het is en blijft natuurlijk nederland
Blijft lastig hoor vind ik, te warm te koud pfff maar zou er wel maillotjes of legging bijkopen. Demi had deze zomer en toen was ze al 1 ook nog leggings onder een jurkje aan. Je kan het altijd nog uittrekken
Wel bellen hoor!!!! Eigenwijsje hahaha Fijn dat hij het ook leuk vond en goed van je dat je wakker gebleven bent!
Het blijft ook lastig want je koopt de kleertjes altijd van te voren en dan moet je in de toekomst kijken en dat kunnen we nou eenmaal niet, ik niet tenminste