April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Moet weer ff een ego bericht posten...sorry daarvoor...

Heb echt de liefste huisarts volgens mij.
    Had hem vanmorgen ook gebeld althans zn assistente met het verhaal van de vk en zij gaf aan dat ze het met hem zou overleggen...

Belt ie net terug. Heeft hij dus contact opgenomen met een gyneacoloog van het Erasmus en mijn hele verhaal verteld en me echt heel erg gerustgesteld.

Hij heeft me nogmaals heel duidelijk op mn hart gedrukt dat ze daar aangaven dat ik me echt geen zorgen hoef te maken en ze het melden omdat ze het moeten maar het gewoon bij het groeiproces soms hoort...

Moet zeggen na zijn belletje ben ik nog meer gerustgesteld...Vind het zo lief dat die de moeite heeft genomen dat helemaal uit te zoeken...

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ann: Zo, dat is zeker een super-lieve ha. Wat fijn dat ie zoveel moeite doet om je gerust te stellen. En ook een prettig idee dat de gyn ook zegt dat je je echt geen zorgen hoeft te maken.

3. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Ja echt fijn! zal stoppen met al die ego berichten van mijn kant nu heb het idee dat ik er de hele dag mee bezig ben geweest 8)

4. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie

Mooie ledikantlaken mermaid.... echt alles rose.. hihi en paars. mooi

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Je mag zoveel ego-berichten plaatsen als je wilt hoor. Vinden wij niet erg! Daar zijn we toch ook voor. Ik heb ook het gevoel dat ik elke keer allemaal domme vragen stel over flessen, spenen en kleertjes enzo, dus je bent echt niet de enige met ego-berichtjes.

6. Rosado

Rosado Niet meer actief

haha, ja ik ben met het kopen van spullen wel een beetje doorgeslagen in het rose inderdaad :). I love pink!!!

7. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Ben ik weer!!

@Janne: gefeliciteerd met je verslaggg.....woehoeeeee!!!

@Ann: wat een onwijs lieve huisarts zeg! Zo kom je ze niet vaak meer tegen!! Ben heel blij voor je!!:D

@Sexleven: ligt niet op zijn gat eigenlijk.....bij de eerste wel trouwens..

@ehmmmmm....verder weet ik het niet meer

8. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Fantastisch he ben helemaal blij met die man!!!! :):):)

Heerlijk dit forum! Praat meer met jullie over alles dan met mn vriendinnen hahaha jullie begrijpen het toch ff beter zo in datzelfde schuitje...:D

Btw Janne super dat je verslag af is...Lekker het weekend in zo!

9. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

heey meiden ik lees nog wel even bij maar nu even niet :p
    vandaag de crematie gehad en heb eigenlijk nergens fut voor
    liefst wil ik even lekker op bed gaan liggen maar er moet nog boodschappen gedaan worden
    maar achja

owja de cv gaat door en ze kunnen het binnen nu en 2 weken komen instaleren en we zijn er dan over 2 jaar vanaf met de kosten per maand

10. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Mmm zou lekker gaan relaxen als ik jou was... Lekker van die cv!

11. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Ann, wat superfijn zeg! Mooi dat de ha je zo gerust kon stellen. En tof dat hij erachteraan heeft gebeld!

Mermaid, ik vind jouw flessen, kleertjes, ..vragen helemaal niet dom, ik heb altijd net zulke vragen! Of ik ben ook dom, wat natuurlijk best mogelijk is.

Dus ik stel voor dat iedereen gewoon fijn zijn (haar) egoberichtjes plaatst zonder schuldgevoelens :)

He TM, hoe was de crematie? Kan me voorstellen dat je nu nergens fut voor hebt, rust maar lekker ff uit. Sterkte met verwerken enzo he hiervan!
    En fijn om te weten dat die CV al zowat geregeld is he! Kun je straks lekker heeeeeel lang douchen en warm slapen enzo.

Mijn man is lekker ineens heel vroeg thuis, gezellig!

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hoi meiden,
    Ik dacht dat ik het laatst ergens gelezen had.
    Een collega van mij heeft nog een witte box met lade te koop.
    Hij is wel tweedehands.
    Dus als iemand geinteresseerd is, laat maar even weten!

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Alles even doorgelezen

Ann: ik begrijp dat je geschrokken bent....gelukkig hebben ze jullie gerust kunnen stellen

Napoleon: wat vreselijk schrikken, ik wil je vanaf hier heel veel sterkte wensen

Janne: verslag af Joehoe!!!

Caro: hoe meer zielen, hoe meer vreugd!

14. Trotsemama1

zoo meiden heb nu alles even terug gelezen

mirjam bij bloedverlies moet je altijd bellen omdat het erop kan duiden dat de bevalling begonnen is,

sexleven
    het begint hier wat actiever te worden haha

owja napoleon meid heel veel sterkte de komende tijd !!
    dikke knuf voor jou

en meiden sorry dat ik de rest alweer vergeten ben
    het blijft niet echt hangen

ego ik mocht van me mannetje lekker naar bed en hij heeft noa meegenomen voor de boodschappen ik werd wakker toen ze thuis kwamen
    dus dan gaan we zo pas eten
    alleen heb echt geen trek !
    maar het is dat me manneke ook eten moet anders had ik zelf niet gegeten

15. Trotsemama1

volgens mij was het mermaid !

16. AlRe

AlRe Bekend lid

8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @Napoleon veel sterkte toegewenst

@Ann Ik snap je onzekerheid. Lief dat je huisarts wat is gaan navragen. Krijg je niet nog in een liggingsecho in de 30ste week? Ik wel.

@Janne Gefeliciteerd dat je verslag af is.

@Mirjam Ik hoop dat je geen bloedverlies meer krijgt.

17. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    goh, eindelijk weer eens tijd voor het forum èn bovendien een stabiele verbinding. Als ik wel tijd had, had mijn comp geen verbinding of lag de website er uit...

Ik kan dus onmogelijk alles teruglezen helaas..

Even over de quote van caromama:

Oorspronkelijk geplaatst door caromama [​IMG]
    OMG, ik zit net een stukje te lezen bij januari 2010 mama's wat iemand schreef over de dagen na de bevalling. Zo herkenbaar! HELP!!! Ik ben op zich niet zo bang voor de bevalling (hoewel ik er ook niet echt naar uitkijk) maar die week erna!!! Daar zie ik echt zo tegenop!

ik weet precies wat je bedoelt. Ik had dat ook, die eerste week is zó zwaar.. dat viel mij ook vies tegen. De eerste nacht na de bevalling ben ik bijna de hele nacht wakker geweest en heb alleen maar naar m'n meisje liggen kijken. De 2e nacht was killing, Emma heeft bijna de hele nacht gehuild, wou steeds drinken maar de bv was nog niet voldoende op gang gekomen. Alles deed zeer (van onderen), kon nauwelijks lopen.. Ik vond het ook zo frustrerend dat ik zelf niets kon en mocht doen en steeds weer van alles moest vragen. Tuurlijk, het is je recht als kraamvrouw dat je iedereen voor je mag laten werken, maar dat maakt het niet minder frustrerend...
    Dus tip voor iedereen: probeer echt te slapen zodra je daar de kans voor krijgt, ook als je nog vol adrenaline zit van de bevalling.... onderschat ook niet je hormonen en de tranen die bij het minste of geringste opkomen.

Hebben jullie trouwens al het kraampakket binnen? Bij mij kwam het vandaag binnen, met leuke mand en baby's 1e jaar boek. Erg leuk. De rest (verbandmiddelen e.d.) heb ik maar even snel opgeborgen...

18. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Tm: wat lief van je mannetje.. Lekker geslapen??

Ann: wat een superlieve huisarts zeg!! Dat heb ik nou nog nooit gehoord..

Mannen: zucht!!! De mijne is om half 3 weggegaan naar vrienden in Duitsland wat normaal 3,5 uur rijden is maar hij is er nog niet!! Hij had wel naar hun gebeld dat ie problemen had met z'n auto maar nu staat z'n telefoon uit...!? Zal wel weer een lege batterij hebben maar bereid je dan ook voor, ei! Zeker met een zwangere vriendin zorg je toch dat je bereikbaar bent!! Dus nu weet niemand waarhij is.... File.. Auto stuk...... Aangereden??.... Ik hou het maar op verkeerd rijden.. Ze wonen er ong 6 jaar maar hij rijd altijd verkeerd....
    *einde klaagzang*
    *begin hopen dat hij belt...*

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo,

wel terug gelezen maar weet ff helemaal niks meer. Hier is de zwangerschapsdementie echt toegeslagen. Zat vandaag op mijn werk en als je van je werkplek weg loopt moet je dus je scherm vergrendelen en dat ben ik dus 3x vergeten. Gelukkig kwam een collega van mij met de opmerking jaaa maar ze heeft een goed excuus, zwangerschapsdementie hahaha.

Las net wel de quote van caromama bij emmetje en ik moet zeggen dat ik de eerste week wel mee vond vallen. De eerste dag vond ik wel verschrikkelijk want was toen en net gehecht en aan de diaree, geen goede combi kan ik jullie vertellen. Verder was ik wel meteen aan het lopen en doen zodra ik uit het ziekenhuis was en heeft Julian de hele nacht doorgeslapen dus misschien heeft dat ook wel gescheeld voor de rest van de week. Daarnaast had ik een hele slimme kraamzorg die zei, nadat ik had gezegd dat ik niet hoefde te rusten, ga anders gewoon maar even liggen op bed en als het niks is kom je er met een half uurtje weer uit. Heb dus gewoon de hele twee rusturen liggen slapen hahaha. Dat was trouwens de tweede dag. Pijn aan mijn onderkantje had ik wel en liep volgens mij ook echt zwaar belachelijk maar met een harde, wat hogere stoel was het wel te doen. Wel een tip alvast voor iedereen die gehecht moet worden straks, als je moet plassen doe dit dan onder de douche met de douchestraal zacht gericht op je onderkantje. Hierdoor spoel je meteen en is het plassen minder pijnlijk.

Nou dat was wel even genoeg over de ongemakkelijkheden van na de bevalling, eerst maar eens even genieten nog van alle ongemakkelijkheden tijdens de zwangerschap!

Ben trouwens inderdaad actiever als ik heb gewerkt dan wanneer ik de hele dag thuis zit. Heb eten gehaald, patatjes, na het eten de was opgeruimd die al de hele week lag te wachten om opgeruimd te worden en nieuwe was in de machine gedaan!!

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden, moet nog even lezen hoor, maar pff wat een dag. Op zich prima dag, maar mijn bekken wordt echt met de dag erger... Weet niet zo goed wat ik er aan moet doen....
    Heeft iemand van jullie toevallig ervaring met een chiropractor? Die tip kreeg ik vandaag op mn werk, dus mssn ga ik die maandag maar eens bellen.

Hoe is het hier met iedereen?? Hopelijk allemaal een goede dag gehad!

Deel Deze Pagina