April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Kleintje: fijn dat ze goed bericht heeft gekregen.

Mermaid: niet schuldig voelen he, je doet je best. Hopen dat Joop zich snel weer de oude voelt.

Meiden ik ga zo slapen, ben moeoeoeoeoeoe
    Tot morgen!!

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik ken het gevoel hoor;) Ga hem maar lekker vertroetelen de hele week, zul je zien dat ie straks niet eens meer naar buiten wil;):p

3. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam

4. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

goeiemorgen meiden
    een heel fijn weekend allemaal
    wij gaan straks de maxi cosi ophalen en naar chaam bij een camping kijken en een goed plekje uitzoeken voor de vakantie:D

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Goedemorgen!

fijnweekend allemaal!!!
    wij gaanvandaag even opruimen in huis engezellig naar de film' komt eenvrouw bij de dokter'
    en morgen komt de commode!!

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Veel plezier!!En zet vast een bord met je naam op het goeie plekje!!:D:p

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Jij ook veel plezier, en vergeet je tissuedoos niet.....

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Morning ladies!

Ik ben al goed bezig voor een zaterdag. Ik was om 07.30 uur al uit bed, heb de keuken en de woonkamer opgeruimd en ben al aangekleed :$. Nu nog even een kopje thee drinken, dan om 10.00 uur naar de stad en om 11.15 naar Gouda rijden om mijn nagel te laten repareren. Dan moet ik eigenlijk ook nog verven, maar ik moet even kijken hoe ik er vanmiddag aan toe ben. Ga vanavond namelijk ook nog uit eten en wil niet dan helemaal gaar zijn.

En hoe'st met jullie allemaal??? Een goede nacht gehad en wellicht nog leuke plannen voor dit weekend?

xxx

9. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Helllo,

Al een paar dagen knallende koppijn echt van die puntjes bij mn oog/ wenkbrauw vanuit mn nek word er helemaal dol van...

Straks lekker voor de pretecho (-:

Iedereen fijn weeken!!!!

10. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Zo wij hebben net lekker ontbeten met warme broodjes, vandaag niet heel veel plannen, m'n vriend is nog een beetje ziekjes, misschien straks ff met de honden naar de bossen..

Ann: veel plezier met de echo! :D

Iedereen een heel fijn weekend!

XxX

11. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Buddy heel veel plezier bij de pretecho !!! :D

12. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    Hello!

@Ann: veel plezier bij de pretecho! Ik hoop dat je hoofdpijn snel wegtrekt. Zal misschien wel door de spanning komen....

@Ikheid: wel fijn dat manlief zich al ietsje beter voelt!

@Lautjuhhh: knap dat je het aandurft om die film te gaan kijken met al die hormonen! Ik zou het niet kunnen.....

@EGO: VANDAAG 30 WEKEN!!!!!!!:D

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hallo,

Ann, veel plezier bij de echo!!

Lautjuhhh, leuk en gezellig naar de film! Veel plezier!

Ikheid, lekker hoor ff naar het bos met de honden en lekker dat mannetje zich ook wat beter begint te voelen!

Mermaid, lekker druk ochtendje zeg! Veel plezier met uit eten gaan vanavond, waar ga je heen??

Wonder, 30 weken!!!! Pfffff..... wat gaat het snel eigenlijk he?!

TM, een mooi plekje gevonden op de camping??? Maxicosi ook gelukt?

Hier, lekker uitgeslapen vandaag maar ja lag er ook pas om drie uur in dus dan is het ook wel nodig hahahaha. Vanmiddag/vanavond op visite bij mensen die we kennen van de juli08 mama's, gezellig!!! Daar lekker gourmetten en gezellig kletsen enzo altijd goed! Zo eerst Julian maar eens ophalen bij mijn ouders en dan die kant op want het is nog wel even rijden.

14. Ka85

Ka85 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Mermaid wat een drukte vanmorgen bij jou thuis! Goed bezig. Heb je het een beetje vol kunnen houden?

Ann veel plezier met de pretecho! Laat je nog even weten of de cystes weg waren?

Wonder gefeliciteerd met de 30 weken! Wat klinkt dat al ver zeg!

Ingrid veel plezier met gourmetten!

Ik werd vanmorgen wakker van geschop van de kleine :D Kon haar kontje ook precies voelen zitten. Zo leuk!
    Ben nu ineens een halve kilo afgevallen. Zou dat kwaad kunnen? Vind het zo raar, omdat ik elke week een halve kilo aankwam.

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goedemorgen (middag inmiddels zie ik...) allemaal!

hoe is het met jullie?
    Mermaid al een druk dagje gehad zeg!

@hier: gisteravond gewoon naar bed gegaan om half 11 ofzo, nog even tv gekeken en toen lekker slapen. Gaat drie kwartier later ofzo mn telefoon. Ik helemaal in slaap, denk dat het mn wekker is, dus ik gooi m onder mn kussen... blijkt dat ik m opgenomen heb en ik haal m een minuut later er onder vandaan, is mn broer aan de lijn. Staat ie samen met 4 andere vrienden voor de deur. Hebben ze met hun dronken kop een taxi genomen vanuit A'dam (waar ze allemaal wonen) om gezellig bij ons wat te komen drinken hahaha. Dus ik was vannacht nog een paar uurtjes wakker. Mn vriend heeft ze uiteindelijk weer naar huis gebracht en een vriend is blijven slapen. Was super onverwachts dus, maar wel heeeeeel gezellig! Ben nu dus wel een beetje gaar, want thijmen was gewoon 8 uur wakker natuurlijk :)

Ik hoop dat bij jullie ook alles goed gaat, ga zo maar even wat terug lezen, denk niet dat ik op alles reageer, maar dan heb ik t in ieder geval gelezen...

16. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    30 weken alweer ! Gaat hard he !!
    Nog even meiden, en we kunnen onze wondertjes in onze
    armen sluiten !!!!!!!!! :D

Ik ga me in orde maken voor mijn werk.
    Tot later !!!!!

17. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ann: veel plezier bij de echo!
    @veel plezier met de gourmet!
    @ka: denk niet dat het veel kwaad kan hoor, mssn heeft je kindje deze week wat extra's verbruikt, of jij zelf. Zou me geen zorgen maken. Pas als het zo blijft is het mssn handig om even aan de bel te trekken...
    @lautjuh: veel tranen bij de film... ( ik ga er niet heen, volgens mij zit ik de hele film te janken hihi)

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik zal ook eens een buikfoto spammen!
    voorkant

19. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    @wonder gefeliciteerd met je 30 weken.. gaat snel joh.. ik vind het maar langzaam gaan..
    @Mermaid, je bent goed bezig geweest vanmorgen. Veel plezier vanavond met uiteten.
    @Surf, haha malle broer heb je.. wel fijn dat het gezellig was
    @caromama, ik heb de kinderwagen al thuis, ze hadden die al in de winkel. Alleen moet ik nog een dreami kopen. Maar zit te denken om dit wel te doen. Omdat je toch vaak de maxicosi gaat gebruiken. Wat vinden jullie..
    Sorry dames ik heb niet alles gelezen.
    Vandaag ga ik niets bijzonders doen, wij hebben nu geen auto nog steeds. En ik heb heel erg pijn aan mijn benen. Een soort spierpijn.
    Dus ga dadelijk nog stofzuigen. En misschien nog wandelen in het dorp hier.

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    en de zijkant

Deel Deze Pagina