April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Vakantie: Wij gaan niets boeken tot na de bevalling. Als we dan nog zin hebben om weg te gaan, gaan we in september en dan kijken we nog wel wat we doen. Of we in NL blijven en bijv. een weekje naar Centerparks gaan, of dat we toch naar het buitenland gaan en ergens een stacaravan huren. We zien wel.

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

tent maakt volgens mij niet uit hoor!!
    gewoon campingbedje meennemen

3. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

LadyZ: heb vandaag hetzelfde shirt aan :D mooie buik hoor!!

Tm: lekker zeg al helemaal in de vakantiestemming ;) klinkt leuk!

Hier: vriend z'n auto is gemaakt en hij id vanmorgen weggegaan.. Komt nu pas maandag terug, we missen hem. Gisteravond gezellig samen knus onder de douche, eindelijk wat actie ;) gaat ie bijna knockout :$ lange dag, weinig gegeten, warme douche, inspanning is niet goed samen.. Hij was spierwit.. En jammer want we hadden eindelijk weer sex haha

nu alleen thuis op de bank met een zak zoute popcorn :D

4. Buddie

Buddie Actief lid

30 jul 2009
    133
    0
    0
    Hoi allemaal,

zoals eerder deze week al verteld ben ik donderdag naar de gyn geweest. Eerst een echo gehad en die zag er prima uit! Dus het kindje doet het gewoon goed, toen door naar gyn, nou als ik nog geen hoge bloeddruk had krijg ik het spontaan van de man! Wat een stomme botte boer! Maar goed bloeddruk was daar dus weer veels te hoog, maar ook hem uitgelegd dat dat bij mij door de spanning komt van naar een ziekenhuis moeten en weten dat mijn bloeddruk word gemeten. Ik ben daarom vrijdag naar het zwangerschapsdagcentrum moeten gaan, gewoon de verloskamers dus en heb daar eerst een ctg gehad (deze was prima dus het hartje van de kleine doet het perfect!) en toen een half uur aan de bloeddrukmeter gelegen. Ook hier begon de bloeddrukmeting bij de eerste meting veels te hoog, onderdruk van 110, maar binnen het kwartier zakte deze naar onderdruk 87. Dus eigenlijk gewoon een bevestiging van mijn verhaal. Thuis blijven de metingen ook prima, meet 3x per dag thuis. Maar goed ze vertrouwen het nog steeds niet en dus moet ik morgen, ja op ZONDAG weer naar het ziekenhuis voor aan de bloeddrukmeter te gaan liggen. Ook moet ik dan weer urine inleveren.
    Ze hebben uit het bloedonderzoek van woensdag geen vreemde waarden kunnen halen, alleen in de urine hebben ze een zeer minimaal spoortje van eiwit gevonden. Deze hoeveelheid mag in de urine zitten volgens de arts en zou geen echte afwijkende waarde zijn. Nu morgen dus weer urine inleveren. Nu maar hopen dat deze waarde niet gestegen is en dan maar weer afwachten.
    Deze hele situatie maakt me ontzettend onzeker en het is allemaal een enorme stressfactor voor mij, maar goed nu morgen maar weer afwachten. Ik heb trouwens verder totaal geen klachten dus vind het langzaam aan allemaal een beetje overtrokken worden. Ze willen me het liefste aan de medicatie krijgen en dat is wel het laatste wat ik wil want dan kan ik waarschijnlijk geen borstvoeding geven. En dat is het me niet waard als thuis alle metingen met een goede bloeddrukmeter goed zijn.
    Nou word dus weer vervolgd!

5. Trotsemama1

jeetje budiie !
    maar beter dat ze je in de gaten willen houden
    dan dat het mis gaat

6. Buddie

Buddie Actief lid

30 jul 2009
    133
    0
    0
    Tja dat weet ik wel, maar goed die gyn deed alsof die thuismetingen verzin dat die goed zijn, doet alsof ik uit mijn duim aan het zuigen ben. Tja en die gevoelens werken al helemaal niet mee voor een lage bloeddruk. Heb vandaag weer 3 keer gemeten en de onderdruk komt niet boven de 85 uit, dan ga ik toch geen bloeddrukverlagers slikken!? Ik ben toch niet levensmoe, wil ook geen zwangerschapsvergiftiging en wanneer ik thuis ook maar een beetje twijfel zou hebben en echt waardes boven de 90 blijf houden en geen daling meer zie ben ik de eerste die op de stoep staat bij het ziekenhuis. Maar ze doen alsof ik het allemaal niet serieus neem. En dat vind ik heel erg naar. Het vertrouwen in mijn eigen lichaam word me op deze manier helemaal afgenomen. Net de bloeddruk nog gemeten en die was 128/85 wat willen ze nu nog meer?
    Ik neem morgen mijn eigen meter mee naar het ziekenhuis zodat ze de metingen met die van hun kunnen vergelijken en als die hetzelfde zijn dan weet ik helemaal zeker dat mijn eigen metingen betrouwbaar zijn! Maar eigenlijk twijfel ik daar niet over want het is een professionele meter maar goed daar twijfelen ze in het ziekenhuis ook aan!

7. Trotsemama1

dat bedoel ik ook niet
    tuurlijk moet je geen bloeddrukverlagers slikken als het gewoon goed is
    maar het is wel fijn dat ze zo oplettend zijn(dat bedoel ik)

8. Buddie

Buddie Actief lid

30 jul 2009
    133
    0
    0
    Tuurlijk ben ik blij dat ze zo oplettend zijn. Ben ook blij dat ze het serieus nemen maar het is gewoon frustrerend dat thuis de bloeddruk prima is en bij de verloskundige en de arts niet. Dit is ook al de gehele zwangerschap mijn grote angst, maar goed we gaan dadelijk lekker slapen en dan zien we morgen weer verder, belangrijkste is dat ik me goed voel en dat de kleine binnenin me het prima doet!

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo, we zijn lekker uit eten geweest en zijn nu thuis even aan ´t uitbuiken. Ik heb heerlijk gegeten, maar natuurlijk weer veels te veel. Mensenkinderen, wat zat ik vol, het begint nu gelukkig een beetje te zakken. We waren uit eten met vrienden en was weer retegezellig.

10. Rosado

Rosado Niet meer actief

Morning meiden, nog niemand online geweest? Vandaag ga ik dan écht schilderen. Ik heb vannacht goed geslapen en als Arco straks gaat sporten ga ik ook beginnen...

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Morge!
    Leuk shirt he Mirjam!!

Buddie: het is fijn dat ze je goed in de gaten houden, maar je moet je er wel goed bij voelen... Ik zou ook niet zo snel medicijnen gaan slikken, denk ik... Je weet dat je gestresst raakt van die witte jassen, probeer je daarbij neer te leggen en stap erover, want straks krijg j er thuis ook nog een hoge bloeddruk van.. sterkte!!

Mermaid: dat is de oplossing, elke avond uiteten en lekker veel eten, dan slaap je goed!!:p Schilderse!!!

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, ja wie weet is dat DE oplossing inderdaad. Wel een beetje een dure oplossing....

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Buddie: vervelend idd.. Zeker als de gyn doet alsof je je verhaal maar verzint! Heel veel succes vandaag in het zkh!

Mermaid: schilderse!

Hier: vandaag lekker een joggingpakkendag! Hmmmm, heerlijk! Ik heb echt ff nergens puf voor. Gisteren nog geslaagd voor een blouse voor mijn vriend voor het trouwen, dus we zijn nu zo goed als klaar, ik moet alleen nog een ketting zien te scoren en mijn uitgroei ff bij laten verven, en dan zijn we er helemaal klaar voor.
    Nu lekker bankhangen en tv kijken.. Lekker niets doen dus!

Fijne zondag allemaal!

Op naar de 30 weken! :$:D

Liefs Ikheid

14. Buddie

Buddie Actief lid

30 jul 2009
    133
    0
    0
    @ Mermaid: schilder ze vandaag! Volgende keer dus weer goed eten voordat je gaat slapen! Haha!

@ Ikheid: heerlijk zo'n dagje, hier ook een beetje rommelen in huis en niet teveel doen!

EGO
    Vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest en dit keer waren mijn bloeddrukwaardes perfect! Gewoonweg uit het boekje, wonderschone waarden zij de Gyn. Het was een andere gyn en ze was ontzettend aardig en meelevend, en toevallig heb ik ook bij haar nog de afspraak van aanstaande vrijdag staan dus dat is al een hele geruststelling! Ook mijn urine was helemaal schoon! Geen eiwitten kunnen vinden dus conclusie alles functioneert zoals het moet! Nu moet ik aanstaande vrijdag nog een keer terug voor te bloedprikken en voor urine in te leveren en daarna nog een keer een half uurtje bloeddruk meten. Daarna heb ik een afspraak met de gyn en als da alles zo goed is als vandaag dan mag ik weer gewoon verder gaan bij de verloskundige! Dus vandaag ga ik even van deze goede uitslag genieten en een mooier verjaardagscadeau voor morgen kan ik me niet wensen!

Iedereen een hele fijne zondag!

x Buddie

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ooooooh ben zo blij voor je! :D Dat moet een opluchting zijn!
    Geniet van de uitslag en van je lekkere luie zondag!

XxX

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Buddie, wat fijn dat de waardes vandaag allemaal zo goed waren!!!

Mermaid, verf ze!! Wel rustig aan doen he?!!

TM, mooi dat jullie een goede plek op de camping hebben gevonden!

Surf, leuke actie van je broertje en zijn vrienden!

Sweet, ik zou ook voor een dreami erbij gaan. Je hebt er ook regelmatig aanbiedingen in.

Verder, geen idee meer! Sorry!!!

Hier, voel de baby al niet meer sinds gisteren dus ga zo maar eens rustig er voor liggen en kijken of ik dan wel wat voel.

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    wat is het hier rustig!!!!!

18. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ingrid: heb je 'm al gevoeld inmiddels??

Buddie: fijn dat het nu goed was zeg, een aardige gyn scheelt de helft!! Hopelijk blijft het zo..!

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ja heb even moeten porren en doen maar hij is er weer!

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @ingrid: fijn dat ie er weer is!
    @buddie: jeetje wat een gedoe met je bloeddruk joh! wel fijn op zich dat ze het goed in de gaten houden, maar ook irritant wat een gedoe het allemaal oplevert!
    @vakantie: bij thijmen hadden we niets geboekt en toen zijn we toch lastminute nog 2 weken weg geweest, maar de huisjes die we nog konden huren vielen een beetje tegen, daarom nu gewoon wel iets vastgelegd. we gaan in juni naar een heerlijk huis met zwembad in de dordogne, heb er echt veel zin in!
    @ehm, moet even teruglezen, wat ik nou nog meer wilde zeggen hihi

Deel Deze Pagina