@napoleon: lekker in ieder geval al iets minder werken, meer tijd voor andere dingen (veel belangrijker dingen ) @Ka: leuk dat de babykamer al weer wat verder is! @wendysunny: heb nog niet echt dat de vermoeidheid toeslaat, maar helemaal fit ben ik ook niet echt... @buddie: alvast een fijne verjaardag voor morgen, voor het geval ik het vergeet... @hier: vanochtend naar een verjaardag geweest, was gezellig! net even de boodschapjes besteld bij albert, komen ze morgen weer brengen, en nu even rustig op de bank, ga zo denk ik nog even op bed, om mn bekken weer wat rust te geven... hoe is het met jullie allemaal??
Ingrid: fijn dat je de baby weer ff hebt gevoeld. Ben je te druk bezig geweest waarschijnlijk. Lekker hè dat leven in je buik?! Geniet er maar lekker van en doe maar niet te veel meer vandaag! Surf: dus jouw boodschapjes zijn weer geregeld en komen ze morgen weer brengen?! Lekker hoor! Rust lekker uit en hopelijk helpt dat wat voor je bekken! Wij zijn net ff naar de bossen geweest en ik heb ff de plaats schoongespoten, er lagen allemaal nog resten vuurwerk.. Dus die is weer schoon Nu weer verder met bankhangen, m'n vriend heeft een lekkere maaltijdsoep gemaakt, dus we gaan ff smullen Fijne luie zondag allemaal! XxX
@ Buddie: Wat een fijn en goed nieuws zeg! @ hier: Zo hèhè, ik ben eindelijk klaar met verven voor vandaag. Ik heb het nu pas 1x gelakt, maar het ziet er gelijk zo anders uit. Ik moet nu de balkondeur en radiatorbuizen nog grondverven en 2x lakken. De radiator moet nog 2x gelakt worden (is al gegrondverfd) en de rest (raamkozijn) moet nu nog 1x gelakt worden. Oh ja, en de plinten moeten nog gelakt worden, maar dat ga ik maar 1x lakken. Arco gaat vanaf nu het schuurwerk voor me doen, want daar krijg ik elke keer een zere buik van. Ik ben nu echt helemaal gaar, maar wel voldaan.
Jeetje Wonder! Al 30 weken. Wat gaat het hard he! @ Buddie, fijn dat je bloeddruk vandaag wel goed was. Wat een gedoe allemaal he! Hopelijk kun je na vrijdag weer naar de VK! @ Mermaid, is het nog gelukt met schilderen vandaag? @ TM, welke camping hebben jullie geboekt? Wij zijn vorig jaar naar camping De Paal in Bergeijk geweest. Was ook erg leuk voor kleintjes. Leuk zwembadje erbij met heel veel speeltoestellen en een soort duinlandschap met allemaal graaf, klim en klautertoestellen. Hier een leuk weekend gehad. Gister met Lukas boodschapjes gedaan, bij de visboer kibbeling gehaald en die lekker bij mijn vader opgegeten. Daarna samen de bovenboel schoongemaakt en 's avonds kwam mijn mannetje weer thuis. Joehoe!!! Vanochtend even naar Ikea geweest. Voor Lukas een juniorstoel gekocht, want hij zit niet lekker op de grote stoelen bij de eettafel. We hebben ook voor een andere eetkamertafel gekeken. We hebben nu een ronde tafel die in de keuken staat. Maar die staat met één kant tegen de muur aan, dus je kunt er maar met z'n drietjes aanzitten. Anders moet je de tafel zo'n end de keuken inschuiven. Dus dalijk met z'n viertjes is dat niet praktisch. Nu hebben we een langwerpige tafel gezien, dan kunnen de kids aan beide uiteinden zitten en wij aan één lange kant en de andere kant gewoon weer tegen de muur. Ook nog even gekeken voor een stoel voor in de kinderkamer. Wel een paar leuke gezien, maar ik wacht even tot de babykamer klaar is, zodat we precies weten hoeveel ruimte we overhouden voor een stoel. We zitten ook al een beetje te kijken voor de zomervakantie. Is iemand van jullie weleens in Bulgarije geweest?
@ Mermaid, lees net dat je inderdaad goed geslaagd bent met je schilderwerk! Had ik even overheen gelezen.!
Buddie: gelukkig alles goed vandaag, geniet ervan!! Mermaid: je bent goed bezig geweest!! En ik heb net m,n emailadres naar die collega gestuurd, dus hoop dat ze zo de foto naar me mailt! Ingrid: fijn dat je 'm weer gevoeld hebt! Hier vandaag ook een rustig dagje, voelde me niet helemaal top, dus ook nog even geslapen en vanavond makkelijk pizza!
@ Ingrid: heerlijk dat je weer even leven hebt gevoeld, hier ook altijd stil als ik bezig ben maar als ik ga zitten dan meld ie zich vanzelf! @ Mermaid: fijn dat je klaar bent met verven! Zeker een heerlijk voldaan gevoel nu! @ Ikheid: Das alvast geregeld dan die boodschappen, heb ik echt nog nooit gedaan! Verder ben ik het even kwijt, sorry... Hier vanmiddag samen even het huis aan kant gemaakt en nu lekker op de bank! Moet er nog aan wennen dat ik nu verlof heb, 4 weken eerder dan gepland, maar goed ik ga er maar het beste van maken en er maar van proberen te genieten!
Hoi! Hm, helft alweer vergeten en moet over 5 minuten weg, dus ff kort: Napoleon: minder werk, lekker! Buddie, succes met al het ziekenhuisgedoe... Ehm... Caromama (dacht ik?): vrienden van ons waren in Bulgarije op huwelijksreis en vonden het daar echt geweldig. Mooi, niet te toeristisch, warm, etc. Mermaid: goed bezig met schilderen! wat een werk he. Succes met de rest, ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik klaar ben als ik het zo lees! Iemand die vroeg over moeheid: ik ben echt onwijs moe, de laatste dagen ook weer erger. Heb net 2 uur heel diep in slaap op bed gelegen, ik kon haast niet wakker worden joh. Kampeervakantie: leuk TM, dat je geboekt hebt! Wij durven het niet aan nu, kamperen. Trouwens, wij hebben een tent en dat past met kindje enzo niet in de auto haha. Wel jammer, want ik vind kamperen echt heerlijk. Maar goed, we gaan lekker in een huisje dit jaar, ook wel relaxt eigenlijk! Weten nog niet waar (wel in NL) enzo. Krijg spontaan de kriebels om het uit te gaan zoeken haha! De rest weet ik niet meer, sorry! Ik ga verder, fijne avond meiden, tot morgen ofzo
TM: gaaf dat je je vakantie al hebt geboekt! Dat is een heerlijk vooruitzicht zeg! Janne: drukke dag dus? Veel plezier met hetgeen je gaat doen.. Dus je hebt lekker liggen slapen? Ik ook. Ik was in een diepe coma! En ik droom me toch eens eng! Brrrr... Mermaid: wauw! Je hebt veel gedaan meis! Nu lekker relaxen en niet teveel meer doen.. anders heb je dadelijk weer last van je buik! Wat een likje verf al niet kan doen hè?! Buddie: dat was Surf, die besteld d'r boodschappen bij de AH! Makkelijk hoor! Ik heb het ook nog nooit gedaan.. Het went vast snel dat verlof, je moet er alleen ff inkomen.. Komt vast goed! Straks weet je niet beter. LadyZ: hmm lekker pizaa, lekker makkelijk! Mijn vriend is nu shoarma voor zichzelf halen, ik had er geen zin in, ik pak zo 2 boterhammen en wat fruit.. Heb niet zo heel veel trek. En weer verder met bankhangen.. Zalig! We gaan zo dvdtje kijken. Caromama: goed idee van die tafel voor in de keuken! Heb je 'm ook al meteen aangeschaft? Gezellig ff met Lukas bij opa langsgeweest dus? Met kibbeling nog wel, hmmm! Zo, wij hebben net saampjes op de bank een tukkie gedaan, nu net wakker en m'n vriend is dus shoarma halen voor zichzelf, ik heb niet zo'n honger en pak dadelijk wel wat brood en fruit. Dadelijk nog dvdtje kijken en verder lamballen! Heerlijk! Tot morgen allemaal en een fijne avond! XxX
Bulgarije: ik ken het niet en ken ook niet iemand die er al geweest is, maar als ik Janne moet geloven is het super! Wij gaan dit jaar ook op vakantie, gewoon in NL aan zee.. 2 weekjes in een huisje ofzo, dan kunnen de hondjes ook mee. Ik heb er nu al zin in. Maar we boeken pas als de baby er is, ik wil eerst even aankijken watvoor een kindje het is. Stel dat het een huilbaby is dan zit ik liever thuis.. Maar als ie makkelijk is dan gaan we zeker hoor! XxX
pff meiden even klagen ben vanaf de eind van de middag al zo benauwd op me zij liggen heeft ook niet echt geholpen bah
@ Caro: Ben zelf nog nooit in Bulgarije geweest, maar heb er wel goede verhalen over gehoord. Dan moet je denk ik wel in een (all-inclusive)-hotel gaan. Het toerisme in Bulgarije staat verder nog redelijk in de kinderschoenen, @ LadyZ:. Ik wacht het af. Ben wel benieuwd hoe de box eruit ziet @ Ikheid: Lekker hoor een dagje lamballen. Veel plezier er nog verder mee. @ TM: Wat vervelend dat je zo benauwd bent. Ik heb helaas geen tips voor je. @ hier: Ik ben echt nog verrot zeg. Ik heb net al iets van 1,5 uur geslapen op de bank. Ik vind zwanger zijn echt helemaal te gek, begrijp me niet verkeerd, maar ik baal er wel van dat sommige dingen met gewoon te zwaar vallen. Ik moet er echt heel bewust aan denken dat ik wat rustiger aan doe en dat vind ik zo moeilijk. Normaal ga ik gewoon door totdat iemand me neerslaat (bij wijze van spreken natuurlijk, haha), maar nu moet ik het echt zelf gaan doen .(LASTIG!!!).
Oh...ik heb weer een vraag hoor. Komt ie: Ik heb nu eigenlijk alleen maar kleertjes in maat 56. Moet ik ook nog allemaal outfits maat 50 scoren? Ik heb een hele bups rompertjes van de Hema en daar staat op maat 50/56. Is dat goed genoeg? En de mouwtjes en pijpjes van de truitjes en broekjes maat 56 zou ik toch gewoon om kunnen slaan als het iets te groot is? Of kopen jullie ook echt allemaal kleertjes in maatje 50? Bij de Hema hebben ze bijvoorbeeld al geen 50, alleen 50/56.
Baby heeft hier denk ik een rust weekendje ingelast ofzo want meer als een paar trapjes krijg ik niet terwijl het de afgelopen weken aan een stuk door was. Nou ja ook wel eens even lekker hahaha. Heb ook niet druk gedaan dus dat kan de reden niet zijn maar hij doet het nog wel dus geen stress! Verder wel bijgelezen maar kan niks onthouden dus sorry!!!
mermaid mijn ervaring was dat hier alles te groot was mijn schoonmoeder heeft toen nog allemaal kleertjes voor noa gekocht in maat 50 ik ga ervan uit dat deze spruit even groot word dus heb ik veel meer nodig van maatje 50
Ik heb dit keer 4 setjes gehaald maat 50 en de rompers heb ik 50/56, bij Julian had ik 1 pakje maat 50 maar die was maar 51cm en heeft toen toch wel een week of 3 in maat 50 gezeten voor 56 echt goed zat, daarvoor was het bij hem echt te groot en niet alleen te lang. Je kan altijd 1 setje halen in maat 50 voor bijv. bij de geboorte en als nu blijkt dat het een kleintje is en 56 echt veels te groot is dan is het zo bijgehaald. Zou sowieso niet te veel kleertjes maat 50 halen.
Thanx meiden voor de snelle antwoorden. Goh, wat ben ik toch blij met dit forum . Dan ga ik dus nog 1 of 2 setjes maat 50 kopen. Maar dat moet even wachten tot we weer salaris hebben, het einde van het geld is al heel behoorlijk in zicht, haha, ik heb ook zo veel gekocht deze maand....
Mermaid: ik wacht nog steeds op de email... ze heeft ook een kleine, dus vast geen tijd om steeds even naar de pc te lopen, zoals ik hahahahaha. Je hoort het gelijk. Ik moet ook nog alle pakjes maat 50 kopen.... Ga ik binnenkort maar eens doen, maar we hebben zoveel al op zolder staan, dat ik eerst maar even wacht tot de babykamer er is. Ik heb dat ook soms dat ik heel benauwd ben, gisteravond ben ik daardoor maar naar bed gegeaan. merk dat ik daar toch echt het lekkerst/ best lig..