April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    LEKKER!!!!!!!! mijn vriend lust dat niet:(
    Eet smakelijk!!!!!

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hier moet ik noujuist maat 56 nog kopen en van maat 50 heb ik nu wel genoeg. Heb 4 nieuwe setjes en heb ook nog van Julian liggen mocht het nodig zijn maar van 56 heb ik nog helemaal niks gekocht en dat kan natuurlijk niet he hahaha. Moet ook hier wachten tot er weer geld is want het geld van het uwv kan ik pas half februari verwachten. Net wel ff overlegd met mijn vader dat hij de komende 6 weken op Julian gaat passen op dinsdag zodat ik nog even wat extra uren kan maken voor mijn verlof want bij de wazo kijken ze naar je loon van de afgelopen 4 weken en als ik dat nog even met een paar uurtjes per week omhoog kan gooien is dat natuurlijk wel even lekker voor de vier maanden verlof die komen gaan.

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    eet smakelijk!

4. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ingrid: altijd leuk even shoppen!!
    Waar kan je leuke pakjes kopen maat 50?
    Zat op de h&m site te kijken, maar dat is echt heel weinig....
    Hema op de site is ook weinig..
    Misschien toch maar irl er naar toe..

5. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik heb 3 pakjes van de prenatal en 1 pakje gekregen en die komt bij de h&m vandaan. Ik vind de pakjes maat 50 bij de prenatal wel leuk en schattig en goede kwaliteit.

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Moet wel zeggen dat ze in de winkel zelf altijd meer hebben dan online staat.

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    kleertjes maatje 50, ik koop niets meer in 50.... thijmen paste er eigenlijk meteen niet meer in (hij was 4025 gram en 52 cm), maar ik heb m de eerste 3 dagen toch aangetrokken, omdat ik die in huis had...
    rompers 50/56 zijn prima, groot genoeg!

@boodschappen: ja ik vind het ideaal, echt een aanrader hoor!
    @mermaid: lekker joh, zoveel al geschilderd!
    @tm: wat vervelend dat je zo benauwd bent, de baby gaat nu vast meer op je longen zitten... ik heb het wel regelmatig als ik op mn rug lig, maar dan helpt inderdaad op mn zij liggen meestal wel...

ehm: verder weet ik het niet meer, ik ga lekker tv kijken! tot morgen!
    fijne nacht allemaal!

8. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zo de zuurkoolschotel was weer lekker.

@ LadyZ: Je kunt ook eens kijken op www.kleertjes.com. Ik vind dat ze daar hele leuke kleren hebben en ze hebben nu ook allemaal korting. En wat Ingrid zegt is ook waar. In de winkels van de H&M hebben ze meer hangen dan op de site staat. Ik wil ook nog even een keer langs de H&M, maar dan moet ik weer naar Utrecht en daar heb ik eigenlijk zo weinig zin in...

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Jaa kleertjes.com is leuk!! Net zoals de babyplanet, hier in Assen iig, daar verkopen ze ook veel van dezelfde merken als kleertjes.com.

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Thanx voor de tip, ik ga eens even neuzen...!!

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

Babyplanet zit ook in Utrecht, maar ben ik nog niet geweest. Binnenkort dus eens een bezoekje brengen...:p.

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Klopt het dat babyplanet op de site geen kleertjes verkoopt? Of ben ik nu echt kippig.....?

13. Janne87

Janne87 Fanatiek lid

17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hoi!

Ikheid, heerljk dagje heb je zeg!
    Mijn dagje was niet heel druk, moest alleen én vanochtend én vanavond in de kerk pianospelen en da's wel een beetje veel nu vind ik. Nou ja, had ik zelf voor gekozen, dus. Verder niks gedaan, ja, liggen maffen dus.

Mermaid, lastig he, niet teveel doen! Ik herken dat echt, vind het zo moeilijk om op tijd te stoppen normaal en nu val ik gewoon neer als ik niet op tijd ergens mee stop. Voel me soms zo'n taart!!

Kleertjes: ik heb wel 1 setje in maat 50 gekregen (van de hema, met zo'n waslijn, niet echt mijn smaak, maar wel lief van diegene), verder alles 56 of idd 50/56. Volgens mij past ons kind dat best hoor (wij zijn allebei groot), en anders is het zo bijgekocht, de Hema is dichtbij. Hm, realiseer me alleen meteen dat ze daar erg weinig hebben in maat 50. Nou ja, komt vast wel goed.

Ingrid, fijn dat je kindje wel een beetje schopt!

Ik zat net in de kerk met mijn armen over elkaar op mijn buik en ik voelde heel de tijd een kontje duwen en draaien, ik vond het zo schattig!!! :)

TM, balen zeg, van je benauwdheid...

Ok, dat was het denk ik weer (anders sorry), heb alweer prikogen dus mijn bed is niet ver weg meer....

Tot morgen, fijne avond allemaal!

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Meneer draait hier af en toe z'n rug/ kont in mn buikwand, dat ik het gevoel heb dat ie er doorheen komt....!:$
    Hebben jullie dat ook weleens?:(

15. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Ik had bij Lukas ook voornamelijk maat 56, maar heb ook 2 dagen na de bevalling mijn schoonmoeder op pad gestuurd om nog wat kleertjes maat 50 te halen. Die heeft hij denk ik twee weekjes aangehad voor hij 56 enigszins redelijk aan kon.

Ik voel wel redelijk wat leven in mijn buik, maar heb nog geen idee wat kontje of voetje of hoofdje is. Was daar met Lukas eigenlijk ook nooit zo goed in!

16. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nee, zo te zien niet. Ook raar, verder verkopen ze alles via de webwinkel.

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik dacht al dat ik buiten zwangerschapsdementie nu ook zwangerschapskippigheid had:p

18. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Bij de babyplanet verkopen ze veel online maar geen positiekleding en ook geen babykleding. In de winkel zelf zijn er sowieso nog veel meer dingen te halen dan op de website, ik vind het tenminste zeker altijd de moeite waard voor een bezoekje.

19. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

:mad::mad: ik wordt echt niet goed van mijn eigen lichaam
    ben weer naar het ziekenhuis net weer bloedverlies :mad::mad::mad:

20. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Oh nee he TM.. Sterkte! Ik hoop dat het meevalt.... Knuf!

Kleertjes: Weet niet meer hoe groot Demi's kleertjes waren.. Geloof 56, iets te groot geeft niks toch.. Ze was wel 4060-53cm :D

Deel Deze Pagina