uhm jaaa dat zeker belde net manlief dat ik dat ging doen zegt ie doodleuk me vader vind dat heus niet erg hoor !!! maar ik wel8)
@ann: wauw wat een prachtig meisje! @tm: hihi best genant inderdaad, maar gelukkig kan je je (schoon)?vader voor zijn.... ik had ook een keer zoiets, naja ik vond het in ieder geval genant... ik hield toen we bezig waren met zwanger worden in april mn ei in de gaten dmv slijmcheck, dus ik mailde mn vriend op een gegeven moment, nou lief, ei is op komst, dus vanavond maar even aan de klus. Had ik m naar mn oude baas gestuurd (met dezelfde voornaam) dus niet goed opgelet met het emailadres invoeren... kreeg ik een mailtje van hem... denk niet dat deze voor mij bedoeld was (oeps!!!) @Sweetcandie: mooie dreami, is die wel van de buzz? die van ons ziet er heel anders uit. zal m even laten zien... @hier: zojuist de chiropractor gebeld, hoorde vrijdag van een klant dat het echt super werkt tegen BI... hebben ze pas op 9 feb een plekje... heb m maar wel afgesproken, maar duurt nog wel lang...
hmm foto's van de dreami staan op de andere laptop... moet even een nieuwe foto maken, kost meer tijd...
@surf ja daar ben ik over aan het twijfelen. maar heb even gegoogled.. en heb dit gevonden. dit is een andere soort.. omdat die zwart is van onder. Ik vind die andere veel mooier. Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.kinderwagensupply.nl/Kinderwagens/Groot/4500.jpg
surf hahah die is ook genant ja jaa gelukkig kan ik me schoonvader voor zijn maar goed ook wat moet ie wel niet denken hahah
zo ziet die van ons eruit (foto lukte niet, de bak ligt helemaal op zolder achterin de kast, dus kon er niet echt gemakkelijk bij) Buy your Quinny Dreami Carrycot Raccoon reviews from Kiddicare Carrycots | Online baby shop | Nursery Equipment
Heb je ook die kleur.... ik heb ook de kinderwagen van raccoon kleur.. Ja deze zijn veel mooier. Heb er geen gevonden op marktplaats. Anders wacht ik even af om gewoon een nieuwe te kopen. Eventjes sparen.
@TM: ja zou me ook rotschamen als mn schoonvader het zou zien... heb al eerder zoiets gehad met mn schoonouders (gaat lekker bij mij hihi) We waren kamperen met hun. Wij waren nog maar 16 of 17 ofzo en we sliepen natuurlijk in een tentje en mn schoonouders in de caravan. Het broertje van mn vriend was ook mee. Gingen we verkassen naar een andere camping moesten we de tenten opruimen natuurlijk. De avond ervoor hadden we gesekst, maar omdat ik op een camping niet 's avonds nog naar het toilet wilde deden we het met een connie erbij... Ging de volgende ochtend zijn broertje terwijl wij aan het douchen waren onze tent opruimen (...) nou je raadt het al, hij vond die connie... KOmen we terug zegt mn schoonvader.... Ehm jongens: kijk even in de prullenbak, wij kijken ons van nog geen kwaad bewust, zien we dat ding liggen... zegt ie: willen jullie de volgende keer je troep opruimen, ik wil niet dat je broertje dat voor jullie moet doen... OOOOOO echt erg! nou goed, genoeg genante details hahaha
surf: moet wel om je slijmmailtje lachen.... hier al veel gedaan: afwas/wassen/dweilen/zuigen/boodschappen/opruimen/ post wegbrengen/etc iemand een leuke traktatieidee... niet te moeilijk oor 45 kids van 4-13 jaar wij trakteren als juffen altijd de hele school.. woe ben ik jarig zou leuk zijn als het iets met sterren oid is... is het thema nu.... maar dat hoeft niet
Mooie ding die Raccoon! Bedankt voor de reacties ladies!!! Ben echt kapot duik lekker mn bedje in ciao (-;
@sweetcandie: nee wij hebben m in rood met oranje (wat jij ook was tegen gekomen denk ik). die was toen voor de helft van de prijs, dus toen vond ik de kleur niet zo belangrijk... en ik vind het best grappig...
mooie kleur wagen zeg ik heb nu een bruine bak voor de baby een duoseat rood van mutsy en een bruin zitje van mutsy enkel genoeg keus dus