April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Oh ja... harde buiken: nooit gehad bij Demi en nu ook nog niet ...... zou niet weten hoe het aanvoelt dus :(

2. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

whahah mirjam
    jou man maakt het wel heel bond en mocht het gebeuren
    moeten we allemaal maar naar het ziekehuis in amersfoort zullen ze gezellig vinden
    en hebben we teminste een verhaal op Zp

3. Trotsemama1

ik ga afsluiten tot morgen

weltrusten

4. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ben er weer! Iedereen bedankt voor het duimen! Alles was goed, hartslag was mooi en regelmatig, genoeg vruchtwater en nog een echo gehad. Reden dat ik het niet voel is omdat het in een stuit lig en ik voelde dus elke keer boven in mijn buik schoppen maar dat is nu dus niet meer omdat meneer met zijn benen beneden ligt en niet meer echt aan het schoppen is. Tijdens de ctg trouwens wel weer wat gevoeld want hij was het er niet mee eens hahaha. Zul je altijd zien, lig je daar en spontaan krijg je volop beweging;) Stuit is niks om me zorgen over te maken want er is nog meer dan genoeg ruimte om te draaien en door de hoeveelheid vruchtwater kan ie dus ook nog lekker zwemmen wat hij dus ook heeft gedaan. Wel ook van de gyn nog te horen gekregen dat hij liever heeft dat ik 1x te vaak bel dan 1x te weinig dus dat was wel een geruststelling want voelde me best lullig ook al is dat nergens voor nodig:);)

5. mirjam2112

Super Ingrid!! Gelukkig maar!
    En voel je niet lullig.. Iedereen van ons zou hetzelfde doen! Beter het zekere voor het onzekere nemen toch!

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    gelukkig, pak van me hart!!!

7. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik zou ook tegen iedereen zeggen dat ze moeten bellen want daar zitten ze er voor en ze verdienen genoeg daar in het ziekenhuis maar ja om dan zelf te gaan bellen is toch weer een drempel;)

8. Trotsemama1

ingrid gelukkig
    wat een pak van me hart zeg !
    je moet er toch niet aan denken

die drempel is idd erg hoog om te bellen
    had het zelf gister ook maar toch gedaan
    en ik moet ook blijven bellen van ze
    maar achja zoals je al zegt ze zijn er niks voor niks

9. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Wat fijn dat alles goed is Ingrid ! :D

10. Emmetje75

Emmetje75 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.383
    0
    0
    #21570 Emmetje75, 19 jan 2010
    Laatst bewerkt: 19 jan 2010
    @ ingrid: oh, wat fijn dat alles goed was! Ik zou me ook zorgen maken als ik de kleine opeens minder zou voelen. Die is de laatste tijd bijna de hele dag door nadrukkelijk aanwezig. Af en toe steekt er dan een voetje uit m'n buik.

@ mirjam: hihi, ik zie het ook al helemaal voor me ;).
    Jammer, ik kan nu definitief niet mee op 27 febr. Dan maar voor een herkansing als de beebjes er allemaal zijn ?
    We hebben echt alle weekenden tot aan mijn verlof volgepland met taken en bezoekjes die we nog voor mijn verlof willen doen. Als ik verlof heb, wil ik geen lange afstanden meer rijden of weg zijn.

Hoe staat het trouwens met de buddy's? Heeft nu iedereen een buddy die ook nog op het forum komt?

(ik moet nog even checken wie mijn buddy ook al weer is.. evt laat ik wel een van de meimama's 2007 hier posten) -> even gekeken: Kristab is mijn buddy, maar ik zag bij haar berichtenoverzicht dat ze alleen nog in een tweelingenforum post.

11. Buddie

Buddie Actief lid

30 jul 2009
    133
    0
    0
    @ Wonder: wat een prachtige lamp!

@ Caromama: dat zware gevoel om mijn buik heb ik niet maar wel sinds gisteren meer last van pijn met lopen aan mijn schaambeen. Zijn de banden die aan het verweken zijn, maar vervelend blijft het toch! Hopelijk gaat het vandaag wat beter!

@ mermaid: hopelijk heb je een rustig dagje gehad en heb je een beetje kunnen bijtnaken gisteren!

@ TM: fijn dat het bloedverlies ie gestopt! Kan me voorstellen dat je man het er moeilijk mee heeft hij staat er ook maar machteloos bij!

@ Janne: pff vervelend zeg dat je ze moe bent, hopelijk kun je met je studie wat regelen zodat je toch je rust kan nemen!

@ Surf: Fijn dat alles goed was bij de verloskundige! Tja en rustig aan doen gaat inderdaad gewoon niet altijd! Jeetje en wat een triest bericht van de vriendin van je oma, kan me voorstellen dat je oma het er moeilijk mee heeft en de schrale troost van een zwachte dood is dan niet aan de orde!

@ Ann, wat fijn dat alles goed is! Geweldig nieuws geniet ervan! En wat een geweldige foto! Erg charmant!

@ Marijn: veel beterschap!

@ Ka: fijn dat alles goed was bij de verloskundige!

@ Laura: geef maar even toe aan alles en gooi het eruit, ik heb hier ook van die momenten en ik denk iedereen wel!

@ Napoleon: Sterkte meis met de ziekte van je moeder, het is allemaal heel erg herkenbaar wat je schrijft. Ik heb 3 jaar geleden mijn moeder (50 jaar) aan longkanker verloren en je gedachten zijn helemaal te volgen en voelen! Maar ondertussen klink je ook heel erg sterk en positief en dat is de grootste kracht die je nu kan hebben! Meis nogmaals sterkte en respect hoe je ermee omgaat!

@ Ingrid: fijn dat alles goed was met de ctg, ik heb dat afgelopen week ook een keer gehad ivm met mijn hoge bloeddruk maar het ctg was gewoon perfect! En de gyn heeft gelijk, liever 1x teveel dan 1x te weinig bellen! En door de stuit voelde je hem ook gewoon niet dus dan heb je alle reden om te bellen! Je hebt gewoon perfect gehandeld!

12. Buddie

Buddie Actief lid

30 jul 2009
    133
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

hier gisteren een heerlijke verjaardag gehad, leuke kadootjes gekregen van mijn lieve vriendin voor de kleine spruit en ook van mijn mannetje en schoonouders al leuke kadootjes gekregen!
    Verder gisteren met mannetje een leuk boxkleed gekocht met mobiel bij de babyplanet voor in de box!
    Gisterenavond zwangerschapscursus gehad en daar hadden we voorlichting over de zwangerschap en de bevalling. Was wel nuttig vooral voor mijn mannetje want die vraagt me soms de oren van het lijf! Haha!
    Vanmorgen even de bloeddruk gemeten en deze was weer prima! Nu kijken of aanstaande vrijdag in het ziekenhuis alle onderzoeken goed zijn en als dat zo is dan hoef ik van de gyn niet meer terug te komen in het ziekenhuis! Nou ik heb goede hoop na afgelopen zondag want toen was gelukkig alles perfect in orde!
    Iedereen een fijne dag ik heb nog lekker een dagje samen vrij met mijn mannetje die moet morgen en overmorgen weer werken!

xxx

13. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    Buddie nog gefeliciteerd

Wonder: mooi zeg die lamp

Emmetje: om eerlijk te zijn ben ik niet zo bezig met wie me buddy is... sorry

Ingrid: ik kwam hier eigenlijk voor jou.... was zo benieuwd
    fijn dat alles ok is!!!

allemaal een fijne dag

14. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ingrid: gelukkig is alles goed :D 'k ben zoooo blij voor je!

Ann: wat gaaf dat alles goed was, dat is weer een hele geruststelling!

Napoleon: sterkte met je mams! Wat een tegenstrijdige situatie, dikke knuffel voor jou!

De rest: heb niet alles bijgelezen meiden.. mannetje is sinds vandaag weer werken en voelde zich stukken beter! Gelukkig maar! Want over een week gaan we trouwen.. Alleen nu begint mijn keel zeer te doen, maar veel drinken en fruit eten, hopelijk ontspring ik de dans!

Hoe is het verder hier?!

XxX

15. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Nog van harte gefeliciteerd!
    En wat fijn dat alles goed gaat met je!

16. Wonder 1980

Wonder 1980 VIP lid

18 okt 2007
    12.598
    1.244
    113
    Gelderland
    @Ann: wat onwijs fijn dat alles goed was!!!!!!! Dubbel zo hard genieten nu hoor!!!

@Marijn: wat vervelend dat je nu al zon tijd ziek bent....heel veel beterschap!

@Napoleon: Ik kan met voostellen dat je nu door een heel tegenstrijdige periode gaat.....ik hoop dat ze iets voor je moeder kunnen doen. Heel veel sterkte en een dikke digi knuffel!

@Buddie: gefeliciteerd nog met je verjaardag!!! En wat fijn dat je bloeddruk weer in orde was.
    Ik las ook het bericht over jouw moeder....wat vreselijk om je moeder zo jong te moeten verliezen.....:(

@Ingrid: wat fijnnnnnnnn dat alles goed was met de beeb!! Goed dat je actie hebt genomen hoor!!!

@Ikheid: OVER EEN WEEK TROUWEN!!!!! WOEHOEEEE!!! Veel vitamine C naar binnen knallen want je mag niet ziek worden!!!! Ik ga wel een anti-griep dansje voor je houden.

17. mirjam2112

Buddie: Nog gefeliciteerd !! Fijn dat je zo verwend bent, zo hoort het :D komt vast helemaal goedin het ziekenhuis hoor !!

Ikheid: neeee verse sinaasappels, fruitsmoothies, vitaminepillen... ben je zenuwachtig voor je trouwdag of valt het nog mee ?? ;)

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Ingrid: Gelukkig dat alles goed is. Een hele geruststelling.

@ Buddie: Nog gefeliciteerd.

*ego-berichtje*
    Ik ben echt bloedje-sacherijnig. De dag begon prima, maar ik zou Arco naar zijn werk brengen want zijn fiets stond nog op zijn werk. Ik weet hoe laat hij weg moet om op tijd te zijn, dus ik was al aan het haasten om op tijd weg te kunnen. Gaat ie op een gegeven moment aan mijn kop lopen zeiken dat we moeten gaan. Ggggrrrrr, denk ik dan, je ziet toch dat ik $&^%&*^(* mijn jas en laarzen nog niet aan heb en dat ik al hartstikke aan het haasten ben!!!!!!!!!!!!!!! Ik loop gvd met die dikke buik een beetje te rennen hier door het huis!!!!!!! Dus ik werd een beetje pissig. En het lompste is nog wel dat er nog een collega om 07.30 uur begint. Maar die heeft geen sleutel. Nou de oplossing lijkt me makkelijk: als er 2 mensen om 07.30 uur beginnen geeft je ze ook allebei een sleutel, voor het geval iemand ziek is, zich verslaapt of om wat voor reden dan ook ietsje later is. En het ergste van alles is nog wel dat ik ook mijn radio vergeten ben (had ik mee naar huis genomen omdat ik wilde verven en daar heb ik wel een muziekje bij nodig) en nu dus zonder radio op mijn werk zit. Ik heb nu echt zin om een potje te janken, want nu zit ik met van die opgekropte woede in mijn lijf en dat is echt een heel naar gevoel. Ik heb eigenlijk gewoon zin om iets kapot te maken (eigenlijk wil ik nog liever iemand slaan, maar ja, da's wel weer heeeel aso :)), maar dat gaat niet gebeuren natuurlijk. BAH! Ik heb er hoofdpijn van.
    *einde ego*

P.S. zoals jullie misschien wel merken spelen mijn hormonen me enigzins parten en blijf ik nogal in mijn slechte mood hangen....

19. mirjam2112

Mermaid: Adem in..... adem uit...... adem in...... adem uit.......
    Heel erg herkenbaar hoor !! geeft allemaal niks en geef de hormonen maar de schuld !!
    Balen zonder muziek, heb je geen nederland.fm op je internet?? hebben wij hier aanstaan...
    enne..... zoek iemand uit opje werk wiens hoofd je niet aanstaan en die geef je gewoon een mep :D

(grapje uiteraard)

20. mirjam2112

Heb je wel z'n brood gesmeerd toch vanmorgen :p

Deel Deze Pagina