Nog een aantal weken meiden, en dan kunnen we onze wondertjes eindelijk in onze armen sluiten !!! Ik kan echt niet wachten tot ik ons mannetje mag bewonderen !
nee dat weet ik maar het ging om het idee nu zeg ik straks gewoon dat ik zelf niet kan rijden hahah het is namelijk zo dat ik de laatste weken slecht slaap en als manlief bier op heeft gaat ie snurken dus hoe meer bier hoe harder hij snurkt heeft dat kwaaltje over genomen van zijn pa ik reken er ook niet op en ik zie het wel maar heb z'n voorgevoel kan er niks aan doen
@Ikheid: jij had toch ook een site voor de baby? Welke was dat ook alweer....kan ik ff spieken!! Alst magggggg!
hihi jaaa vind het veel leuker om af te tellen dat te zeggen dat ik al 27 weken ben ik zeg nu al als iemand vraagt hoever of hoelang nog dat ik nogmaar 13 weken hoef klinkt namelijk een stuk dichterbij dan dat ik zeg dat ik 27 weken ben want dan naar de 40 is best ver (oogt het dan )
hahaha laat hem op de bank slapen kleintje: ja gaat echt hard he... ben ook zo benieuwd hoe hij eruit ziet... dinsdag weer een groeiecho .. wellicht nog even in 3d spieken...
@ Rusttijden: Hm, misschien is het ook wel een idee idd om géén rusttijden op het kaartje te zetten en dan zien we wel hoe het ritme van de beeb gaat worden. Aan de andere kant...dan wordt mijn kaartje helemaal leeg. Dan heb ik helemaal geen tekst om op de linkerkant te drukken. Dilemma's dilemma's . Oh, en als mensen te laat naar mijn zin bellen neem ik gewoon de telefoon niet op. Doe ik nu ook wel eens als ik gebeld word en ik heb geen zin om te praten. Ik was vanmorgen toch zo woest?! Ik had Arco dit mailtje gestuurd: "ik ben helemaal sacherijnig door dat geheu van jou!!! En bovendien ben ik ook mijn radio vergeten omdat jij zo ongeduldig zat te doen. Voortaan als ik je naar je werk breng moet je gewoon een beetje rustig doen, want ik weet heus wel hoe laat jij weg moet! En zorg dan dat er nog iemand een sleutel krijgt, dat is toch zo ongeveer een miljoen keer makkelijker!!!! Tjongejonge is dat nou zo moeilijk om te bedenken!" Kreeg ik net een mail terug: "Sorry mop, ik zal het niet meer doen!! Zijn we weer vriendjes?? xxxx" Hij denkt zeker ook. Laat ik de vrede proberen te bewaren en niet tegen haar ingaan, haha .
oww sorry hoor ik lig hier echt in een deuk whahah mannen zijn zo lekker nuchter en vooral nu ze weten dat vrouwen met hormonen echt des duivels kunnen zijn ze zeggen overal ja en amen op whahahah
@Mermaid, mooie mail.. zo ben je je ei ook kwijt. Wel lief dat hij zo reageert.. Hij weet vrouwen en hormonen.
Haha, ja lief hè die mail. Als ik hem was had ik echt een woeste mail terug gestuurd. Maar goed, ik ben nogal een heethoofd en behoorlijk driftig en hij is dan vaak de "verstandige", ook als ik eigenlijk degene ben die fout zit.... Oh enne...ja, we zijn weer vriendjes .
Ik ben zoooooooo benieuwd naar ons kindje.. hoe gaat ie eruit zien, wat heeft ie van wie en hoe is het om zo'n frummeltje vast te houden dat ècht alleen van ons is?! Zoooooo leuk!
Dit herken ik zoooooooo goed! Ik ben de heetbroek en mijn vriend de lieverd! Ik ben het gas en hij de rem.. Wat dat betreft vullen we elkaar goed aan
Hahahahah ECHT WAAR?! Oh nou das hier echt niet hoor....die van mij kan behooorlijk eigenwijs zijn. Bij hem moet het altijd bezinken voordat hij inziet dat hij toch ECHT fout zit! En dan krijgt hij heeeeeel lastig sorry over zijn lippen mwahahahahah.....Hij beweerd dan wel heel stellig dat hij sorry heeft gezegd...maarre....ik heb een geheugen als een olifant (en nu ook de heupen) dusse daar komt hij niet mee weg!
ikheid je site is idd erg gaaf ik heb er ook 1 maar vergeet het bij te houden net als die van noa www.noasbrusje.babysite.nl www.noabolle.dreumessite.nl
Ken ik.....ben vroeger wel 1000 keer met een dagboek begonnen....en je raadt het al.....geen een is er vol!