Jammer dat je het niet bijhoudt! Ik vind het echt leuk om ermee bezig te zijn.. Ik houd ook een 9 maanden dagboek bij, die heb ik nu ook hier liggen van mijn mams toen ze zwanger was van mij, en wat lijken onze zwangerschappen op elkaar! Echt leuk om terug te lezen!
@Ikheid: valt het jou ook op dat die meiden van de Pfaffs gewoon blijven drinken tijdens de zwangerschap? En dan niet alleen op feestjes! Of hun leven moet een groot feest zijn....dat kan natuurlijk
Ja! Dat zag ik ook! Laatst ook op het feestje.. het zal wel minder zijn dan voorheen, maar ze gaan gewoon door! Rookten hun ook of niet?
wat ik wel heb ik onthou best wel veel dingen van een paar weken geleden dus dan ga ik ineens weer schrijven alleen klopt de datum dan niet maar ach het staat er wel weer op
Ik zag laatst ook dat debby uit haar werk een glas wijn inschonk....hmmm....ik weet niet of ze rookten...
Zo heb net ff snel de benedenverdieping gedweild....pffff.....zometeen de gang en trap en dan....de was etc...
pff jullie zijn veel te snel joh, heb net 40 blz gelezen van zn scriptie... stop er mee voor vandaag, morgen maar weer verder. en spellingscontrole heeft ie natuurlijk al wel gedaan, maar het gaat meer om zinsopbouw, dubbele woorden, engels en nl door elkaar, grammatica etcetc... ik ga nog even dutten, thijmen zal zo wel weer wakker worden en van zo'n scriptie word je ook niet fitter haha
BLEHHHH strijken heb ik gister al gedaan....moet zo ook de wc's doen.... ooooooooh en daar heb ik echt zo'n hekel aan!!!!
Leuke babysite !!! Heb even een berichtje bij je achter gelaten ! Ik probeer die van ons ook zoveel mogelijk bij te houden. Mijn laatste dagboekbericht was met 1 januari... Dus ik doe het nog redelijk hihi !