Mijn vriendin zit op zwangerschapsgym.. daar is 1 van de meiden die zwanger is er met een aanstaande papa vandoor!!! Nou ja zeg!!!
@mermaid: mooie kleertjes hoor! @all: wat zijn jullie actief vandaag, schoonmaken enzo... hier de was wel uitgezocht, maar meot het er nog steeds in doen (op zolder), en de vaatwasser moet ik nog leegruimen en oja, moet ook het bad nog schoonmaken, want thijmen heeft af en toe de gewoonte in bad te poepen, zo ook vanochtend, maar ja, ik kan m morgen er niet weer zo in zetten natuurlijk...
Ik ben niet actief hoor, moet eigenlijk nog naar zolder om de was in de machine te stoppen maar heb echt geen zin om naar zolder te lopen
Vind het ook niet teveel.... Vroeg het vanmorgen toevallig nog.. demi kan soms 's ochtends een klein uurtje zitten en dan 's middags nog een keer.. maar die blijft er ook echt voor staan / zitten .. wil het zelf gaan afbouwen want vind dit wel teveel... 1 uur verdeeld over 2/3 keer is echt niet teveel en zeker neit als je dan zelf kan rusten.. Ikheid: Dus de ene zwangere met de vent van de andere zwangere ??
en de man/vriend van de zwangere die er vandoor is met de andere zwangere d'r man/vriend?? Of had ze die niet?
verder zijn we niet nieuwsgierig hoor jeetje... 2 gezinnen ontwricht voordat ze uberhaupt geboren zijn........ hopelijk komen ze bij d'r zinnen ....
hihi, thijmen kwam even naar me toe, moest meekomen, ik mee, naar de kast, hij wilde rozijntjes haha, nu zit ie die lekker op te peuzelen voor de tv...
ingrid wat een gave wagen heb niet alles gelezen het is hier 3 uur geweest dus heb me inkakker ik ga even liggen
Ja maar ik bedoelde dat aardrijkskunde vooral gericht is op de aarde en dat we dus niks met 'beyond' doen . AK zit nog wel in het lessenpakket hoor, pfew! in de onderbouw zowiezo, is verplicht om ak of wereldoriëntatie te geven voor minimaal 120 uur in de eerste 2 leerjaren. in de bovenbouw is het een keuzevak maar vooral in de 2e fase is het erg geschrapt...
Mermaid: wat een leuke kleertjes!! Wat een roddel het zou je gebeuren..... Net de blije doos opgehaald, best leuke dingetjes. Ik heb nu iig alvast 16 luiers hahahahaha En heb een heel schattig pakje van nijntje gekocht bij prenatal, broekje met overslagshirtje in wit/ grijs.. Ik heb nu toch een band gekregen voor mn bekken..... Eerst zaten ze vast en nu te los Helaas pindakaas...