Oh, maar ik denk dat ik gewoon de maxi cosi ga gebruiken. Misschien voor lange afstanden.. deze wel.. Wat is een car safety kit.
Goeiemorgen meiden, Ik piep er een paar daagjes tussenuit......We vertrekken zo naar SVERIGE!!!! (Zweden)... Niet TE veel kletsen, want dan heb ik zoveel bij te lezen Surf: veel plezer vandaag bij de echo! XXXX
@ Wonder: Ik denk niet dat je het nog leest, maar veel plezier in Zweden. Geniet ook een beetje voor ons! @ agressie: Zo meiden, is de agressie weer uit de lucht en zijn we allemaal weer lief vandaag? Ik wel in ieder geval. @ hier: Zo, vandaag werken ipv morgen. Vrijdag ook vrij en dan gaan we lekker een weekendje naar Brugge. Ik heb er echt zin in. Maar wel een gek idee....de laatste keer dat we echt met z'n 2-en zijn...
wonder veel plezier we zullen ons best doen om niet veel te veel te kletsen hahah edit vandaag begint het met de zooi denk dat ik maar met oordoppen in ga zitten
Als ik het goed heb gelezen heb je dat nodig om die Carcot in de auto vast te zetten. VOlgens mij kun je dat niet zomaar alleen met de autogordel doen. Ik zal even googlen en een link hier plaatsen.
Wat leuk! Gefeliciteerd. Is er dan een nicht van hem bevallen? En wat is het geworden? En wat is de naam?
zijn neef is vader geworden van een dochter mariëlle is haar naam(vind het persoonlijk geen mooie naam, mijn man zijn ex heet mariëlle) grapje
Deze tekst staat bij de link die ik eerder had geplaatst: De Quinny Buzz CarCot in gebruik De Quinny Buzz CarCot draagwieg is geschikt voor kinderen van 0 t/m 9 KG. De draagwieg zelf kent een hard omhulsel waardoor de reiswieg goed vast zit in zowel de auto als op de Quinny Buzz kinderwagen. In de auto wordt de reiswieg bevestigd in de riemen met een speciaal car safety kit systeem welke de reiswieg perfect op zijn plaats houdt. Daarbij zorgt de buikgordel voor nog meer stabiliteit en zekerheid.
Wonder, veel plezier in Zweden! TM, gefeliciteerd met je achternichtje! Mermaid, leuk zeg naar Brugge! NOg even een dagje doorbijten en dan lekker lang weekend... (en fijn dat je je weer lief voelt vandaag!) Ego: Had gister echt een rotdag. Eerst was Lukas de hele nacht aan het spoken geweest. Hij was kwart over 1 wakker en viel eigenlijk pas tegen vijven weer echt in slaap. Om half 7 ging de wekker weer, dus toen ben ik opgestaan, maar meneertje was natuurlijk niet wakker te krijgen, dus heb ik hem maar laten liggen. Om acht uur school gebeld en werk gebeld dat we later zouden zijn. Om kwart over 8 werd hij huilend wakker. Kon er niet uitkrijgen wat er nou aan de hand was, maar hij wilde in ieder geval niet naar school, dat was duidelijk. Maar hij gaf niet aan dat hij zich niet lekker voelde en hij was ook niet koortsig ofzo. Dus uiteindelijk toch maar naar school gebracht om kwart over 9 en toen snel naar mijn werk. Had dus tot kwart voor 2 moeten werken, maar het was zo'n gekkenhuis en alles liep mis, dus uiteindelijk pas om 4 uur naar huis gegaan. Intussen een barstende koppijn gekregen en vreselijk pijn in mijn onderbuik bij het lopen, gaan staan, gaan zitten en mijn hormonen gierden echt door mijn lijf. Dus eenmaal in de auto naar huis al een potje zitten janken en toen thuis ook nog eens lekker uitgehuild bij manlief (die gelukkig heel lief voor me was). Ondertussen was Lukas helemaal hyper en die liep alleen maar te rennen, springen, schreeuwen enz. en dat kon ik echt even niet hebben. Dus hem maar even voor de tv gezet zodat hij in ieder geval even iets rustiger werd. Na het eten onder veel protest naar bed gebracht en toen kwam om 7 uur een verzekeringsagent over onze hypotheek en levensverzekering praten. Die afspraak was al 3 keer verzet, dus ik wilde hem niet weer afbellen. Hij bleef natuurlijk hartstikke lang hangen, dus tegen de tijd dat hij weg was ging de klok al richting negen uur. Dus toen maar lekker de boel opgeruimd en vroeg naar bed gegaan, alwaar het ongeveer twee uur duurde voor ik in slaap kon vallen door de &*%^%(* maagzuur en koppijn. Afijn, hoofdpijn heb ik nu nog steeds. Wel goed geslapen gelukkig, dus ik ga zo nog even plat en hopen dat dat helpt. Sorry voor het ego bericht, maar moest het even kwijt.
Goeiemorgen meiden ! Heb een rotavond en nacht achter de rug. Ineens heel duizelig geworden, en dat is zo gebleven. Heel de avond en nacht het gevoel alsof ik dronken was, en kon soms amper op mijn benen staan. Vanmorgen vroeg maar het bed weer uitgegaan, en nog steeds dat rotgevoel ! Vind het zo eng. Nu is het al ongeveer een week dat ik slecht slaap. Maagzuur, kramp in mijn kuiten, en ook geregelt harde buiken. Ik werk nog steeds 32 uur, en denk dat het nu gewoon teveel is geworden. Ik kon wel janken gisteravond ! Ik moet om 10.00 bij de verloskundige zijn, en hoop dat het allemaal wel meevalt. Heb me vanmorgen ziek gemeld op mijn werk, en hoop eigenlijk dat de VK zegt dat ik voorlopig maar russtig aan moet doen. Dan voel ik me minder schuldig om mijn ziekmelding.....
nee we hebben niet echt veel contact maar manlief wou wel even een kaart sturen hij is namelijk wel toen op onze verloving geweest maarja vind het wel heel leuk wat me trouwens opvalt hier in de buurt komt het vaak voor dat mensen eerst zwanger zijn van een meisje
balen dat je z'n rotavond hebt gehad maar je moet echt even aan jezelf denken dus je niet schuldig gaan voelen omdat je ziek hebt gemeld als het niet gaat gaat het gewoon niet!!
Nou meid, dat is inderdaad niet fijn! Misschien is je bloeddruk te laag. Maar dat zal de VK wel meten dalijk. En geef wel aan dat je je zo voelt, dan zal ze misschien eerder aangeven dat je minder moet gaan werken. ' Succes in ieder geval straks en laat het even weten wat ze zegt.
@ Caro: Hè gatver wat vervelend dat je zon offday had gisteren. Gelukkig dat je man zo lief voor je was. Voel je je nu weer beter op je hoofdpijn na? @ Kleintje: Nou moe, jij ook al een rotnacht/-dag. Wat vervelend. En wat vreemd dat je je zo dronken voelt. Veel succes bij de vk. Geef ook aan dat je elke keer kramp in je kuiten hebt, want dat kan volgens mij wijzen op een kaliumtekort. Ook als je niet genoeg drinkt op een dag kunnen je spieren gaan verkrampen.