April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje84

    kleintje84 Fanatiek lid

    11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    Ik weet niet meer welk energiebedrijf dat was. ;)
     
  2. kleintje84

    kleintje84 Fanatiek lid

    11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    hij zei dat ze Nuon overnamen, dat weet ik nog wel.
    En dat we daar bericht van zouden hebben gehad.

    Nou daar werk ik dus niet aan mee.
    ik ga maar is even googlen :D
     
  3. Ikheid

    Ikheid Niet meer actief

    Meiden... ik ga ff liggen! Ik voel me zooooo beroerd!
    M'n vriend gaat nu koken, zelfs dat is nu echt ff te veel.

    Fijne avond allemaal! XxX
     
  4. surf

    surf VIP lid

    21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden, ben weer terug van mn werk, maar moet zo eerst even liggen, PIJN!

    ikheid: ik strijk alleen de overhemden van mn vriend en af en toe van mijzelf iets, maar eigenlijk verder niets... de rompertjes trekken wel recht als het kindje het aan heeft...
     
  5. Ka85

    Ka85 Fanatiek lid

    14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Ik ben ook niet zo van de strijk, dus de rompertjes ga ik ook niet strijken. Het liefst strijk ik helemaal niks haha!

    Al meiden die het kamertje klaar hebben? Ben erg benieuwd hoe die van jullie eruit zien!
    Wij gaan maandag shoppen bij de woonboulevard in Utrecht en dan kopen we alles wat we nog missen. Dan ga ik wassen en het kamertje helemaal klaar maken. Heb er zo'n zin in!

    Ik kon mijn schoonmaakwoede toch niet onder controle houden... Vanmiddag de hele dag in de weer geweest. De hele benedenverdieping is weer mooi schoon en opgeruimd. Heb zelfs alle lampen van het plafond afgehaald en schoon gemaakt.
    Hebben jullie dat ook dat je je nu aan alle troep en dingetjes die niet perfect zijn irriteren? Wij hebben bijvoorbeeld de achterdeur waar wat roest doorheen komt bij de verf, vochtplekjes in de douche en dat soort dingetjes. Maar het liefst pak ik een bus verf en ga alles opnieuw langs haha. Ik probeer me maar in te houden :p

    Nu ben ik echt op. Ik ga even douchen en plof dan lekker op de bank neer. Vanavond die documentaire kijken over de moeder die een achtling heeft gekregen. Ben benieuwd.
     
  6. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    @ opdringerige verkopers: Ik HAAT het echt als er van die lui aan de deur komen. Gelukkig ben ik erg goed in zulke mensen afpoeieren, dus ik zeg: Kom maar op!!!

    @ strijken: Ik strijk helemaal niets en ga ook zeker de babykleertjes niet strijken. Gewoon uithangen aan de waslijn, strak opvouwen en dan zijn de meeste kreukels er wel uit. De rest gaat er wel uit met het dragen.
     
  7. Trotsemama1

    Trotsemama1 Niet meer actief

    pfff even ego ik voelde me om 5 uur zo beroerd!! zit nu pas te eten kom net uit me bed:( bleghh
     
  8. caromama

    caromama VIP lid

    23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Strijken: in het begin bij Lukas streek ik echt alles. Ook de rompertjes dus. Zelfs de washandjes en handdoekjes! Maar dat was na een paar weken al snel weer over hoor! Nu strijk ik alleen blousjes en echte kreukelbroeken en sommige longsleeves/t-shirts van Lukas. Net als bij ons dus eigenlijk.
     
  9. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    @ TM: Wat vervelend zeg. Voel je je nu al weer wat beter?

    @ hier: Mijn schoonmoeder belde net en vertelde dat mijn schoonzusje weer thuis komt. Die zit nu op de Dominicaanse Republiek en werkt daar in een hotel. Schijnbaar is er nu een nieuwe manager waardoor ze het niet meer naar haar zin heeft. Nou, ik zal je eerlijk zeggen dat wij het wel lekker vonden dat ze daar zit en nu komt ze dus weer terug. Kan ze weer lekker op de zak van mijn s.o. teren...;).
     
  10. Trotsemama1

    Trotsemama1 Niet meer actief

    ja ik voel me weer goed denk dat me bloeddruk lager is dan normaal (zondag was namelijk ook mijn bloeddruk laag)
     
  11. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    Zorg anders dat je altijd wat dropjes (het liefst zoute) bij de hand hebt. Van o.a. zoute drop stijgt je bloeddruk. Wellicht als je je zo naar voelt en je denkt dat het door je bloeddruk komt krijg je even een oppepper als je een dropje neemt.
     
  12. Napoleon

    Napoleon VIP lid

    19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hadden ze daar niks van de aardbeving gemerkt trouwens? Aangezien Haïti en DR op hetzelfde eiland liggen...
     
  13. Napoleon

    Napoleon VIP lid

    19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Vanmiddag gesprek met de oncoloog van mijn moeder gehad, hier even een verslagje:

    nou... dat was een zwaar gesprek... De oncoloog legde de feiten even op tafel...
    als ze nu niks doen is mn moeder over 2 mnd dood
    als de chemo niet aanslaat ook
    als ze een complicatie zou krijgen als een hartaanval of een beroertje doen ze niks meer want dan kunnen ze de chemo niet doen en dan neemt de kanker het over, dus ze gaan dan waarschijnlijk niet reanimeren
    (dat laatste is onwaarschijnlijk dat het gebeurd maar even ter illustratie... zei ie)
    Er is een kans van ong 80% dat de chemo aanslaat, dus dat is mooi, daar leggen we (nou ja matthijs en ik eerst maar) onze hoop maar op. Na 2 chemo's krijgt ze een nieuwe scan om te kijken of het is aangeslagen, dat zal dan dus over 5 weken zijn ongeveer.
    Vanmorgen kwamen ze nog even vertellen dat ze op de scan ook nog gezien hadden dat ze vocht achter het longvlies had dus dat hebben ze net even weggehaald, dus het zit ook daar, dus ook al ten tijde van de scan...
    Vrijdag krijgt ze de eerste chemo en dan kan ze evt half volgende week naar huis, wel met sondevoeding want ze moet echt goed aansterken, ze is nu nog te zwak... Dus ook thuiszorg regelen enz.
    pfff zo wordt je echt tussen hoop en vrees heen en weer geslingerd...
    We waren ook erg verdrietig, mijn moeder had helemaal zoiets van dan zie ik mijn jongste kleinkind nooit :'(. Ik krijg nog een echo, daar wil ik iig mijn moeder bij hebben (hopelijk kunnen ze in het zh ook 3d laten zien) en ik ga nu ook vragen of ik de mogelijkheid kan krijgen om met 37w ingeleid te kunnen worden. Als het nodig is iig, want ik hoop natuurlijk gewoon dat de chemo aanslaat.
    Er is maar een hele kleine kans dat ze helemaal 100% beter wordt voor altijd zegmaar. Het is nl erg moeilijk om alles helemaal weg te halen, voor het oog wel, en de chemo haalt wel genoeg weg maar de kans dat het terugkomt is gewoon heel erg groot en dan kan je tijd rekken door wel af en toe een chemo te doen... Mijn moeder zei meteen dat ze dat niet zou willen maar ik vond dat ze eerst deze serie maar moest afwachten, wie weet heeft ze niet veel last van de chemo.
    Ze gaat zowiezo kaal worden want deze cytostatica die zij gaat krijgen doet dat zowiezo. Ze moest maar vast een pruik gaan uitzoeken zei de arts :S. Waarschijnlijk wordt ze al over 2 weken kaal... snel hoor. Een week na de chemo zal ze erg vatbaar zijn voor verkoudheden enz. Dus ook daar moeten we goed op letten.
    Verder hebben mn ouders nu om half 8 nog een gesprek met een verpleegkundige over alle bijwerkingen, hoe de behandeling verloopt enz, ze krijgen daar een map van dus dat lees ik dan morgen wel even.
    Pfff in de auto moest ik steeds huilen, maar dat wilde ik niet want ik moest de kinderen nog ophalen. Op de creche heb ik xander en eva gauw naar de auto gestuurd en kon ik nog ff mn verhaal kwijt...
     
  14. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    Ligt op het zelfde eiland inderdaad, maar ik heb er niets over gehoord dat ze er iets van gemerkt hebben. Ik was al bang dat ze weer terug zou komen door die aardbeving. Dat is dus niet zo, maar ja, nu komt ze evengoed terug...
     
  15. caromama

    caromama VIP lid

    23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Jeetje Napoleon, wat erg zeg. Kan me voorstellen dat je heen en weer geslingerd wordt tussen hoop en vrees. Het zou toch verschrikkelijk zijn als ze jullie kleine meid niet meer zou kunnen zien, zo vlak voor je uitgerekend bent!!! Laten we maar hopen dat het zo ver niet komt en dat de chemo wel aanslaat.

    IN ieder geval heel veel sterkte meid, ook voor je gezinnetje en je moeder.
     
  16. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    Meisje toch...ik heb zo met je te doen. Dat je moet huilen is alleen maar logisch. Ik zit hier zelfs al met tranen in mijn ogen. Ik weet niet goed wat ik verder nog kan zeggen, maar ik wil jou en je dierbaren veel liefde, geluk en wijsheid toewensen. En weet dat je hier bij ons altijd je verhaal kwijt kunt. Dikke KNUF!!
     
  17. Trotsemama1

    Trotsemama1 Niet meer actief

    napoleon: meid wat zal jij het ontzettend zwaar hebben
    een dikke digitale knuffel!! hopen maar dat de chemo goed aanslaat!
    en dan weer even verder kijken ik zou alles stap voor stap bekijken !

    heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je familie!!
     
  18. Napoleon

    Napoleon VIP lid

    19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ohh ja daar had ik het ook zo moeilijk mee... maar goed ze gingen en gaan alle 3 met veel plezier naar de creche, meike bonjourt me nu gewoon de deur uit :D. Gelukkig is ze ook wel blij als ik haar weer ophaal, maar ik moet niet te vroeg komen 8).

    De baby gaat vanaf juli naar het kdv, dan is ze 3mnd. Ze komt op de groep waar meike nu zit, die is dan inmiddels naar een andere groep (2 tot 4 groep) Maar das in de zomer dus ze zal niet meteen alle drie de dagen gaan maar af en toe en we gaan natuurlijk op vakantie nog. Ik hoef zelf eind augustus pas te werken maar dan is het wel fijn als ze al wat gewend is op het kdv. Daarbij moeten zowel mn hubbie als ik in de zomervakanties ook altijd het nieuwe jaar voorbereiden, planningen maken, lessen voorbereiden enz. dus dan is het ook wel fijn als we even de handen vrij kunnen hebben. Maar het gaat zeker met pijn in mn hart hoor...
     
  19. lautjuhhh

    lautjuhhh Niet meer actief

    heey napoleon,

    jeetje meid heel veel sterkte en hou je taai!!!

    weet verder niet echt wat ik moet zeggen vind het zo moeilijk mijn oma heeft ook kanker en net afgelopen zondag is er een tante van mijn vader overleden aan lever kanker...

    hou je taai!
     
  20. Ka85

    Ka85 Fanatiek lid

    14 jan 2009
    2.587
    0
    36
    Napoleon wat een verhaal meid! Heel erg veel sterkte!!
    Ik zal heel hard duimen dat de chemo aanslaat. En inderdaad net als TM zegt, alles stap voor stap proberen te bekijken. Hoe zijn je ouders eronder?

    Ik heb in mijn linkerduim een spiertje wat de hele tijd aanspant. Had ik vannacht al last van. Dan beweegt mijn duim zonder dat ik dat wil de hele tijd heen en weer :(
     

Deel Deze Pagina