April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje84

    kleintje84 Fanatiek lid

    11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
    @ Napoleon

    Jeetje meid, wat krijgen jullie de aankomende tijd veel te verwerken. Ik wil je heel veel liefde en kracht toewensen voor
    de komende tijd, want het zal zwaar voor jullie worden.

    ik duim dat de chemo aan zal slaan, zodat je je moeder
    nog lang bij je kunt hebben, en ze nog heel veel jaren kan
    gaan genieten van haar kleinkind.

    Een hele dikke knuffel voor jou !
     
  2. Napoleon

    Napoleon VIP lid

    19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    ja zie het! :-O
     
  3. Mariiyelle

    Mariiyelle Actief lid

    13 jan 2010
    450
    0
    0
    Oh wat erg! :( Ik ga voor jullie duimen dat de chemo aanslaat..

    Heel veel sterkte de komende weken..
     
  4. Mariiyelle

    Mariiyelle Actief lid

    13 jan 2010
    450
    0
    0
  5. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    Ja, lekker onhandig als je het mij vraagt...
     
  6. ingrid130

    ingrid130 VIP lid

    14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Napoleon, heel veel sterkte, kracht en wijsheid voor jullie nu en de komende tijd!! Hoop dat de chemo snel aanslaat en zijn werk doet!!
     
  7. ingrid130

    ingrid130 VIP lid

    14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Mariiyelle, welkom hier en natuurlijk nog gefeliciteerd!!
     
  8. ingrid130

    ingrid130 VIP lid

    14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    KDV, Julian vindt het helemaal geweldig. Hij gaat nu 3 dagen naar het kdv en 1 dag naar mijn ouders, ik wil straks maximaal 3 dagen gaan werken dus dan zal hij 2 dagen naar het kdv gaan en 1 dag naar mijn ouders en de kleine straks dus ook. Hoorde wel dat mijn moeder een dag minder wil gaan werken en dan wil ze dus heeeeeel graag een dag extra oppassen dus kan ook zijn dat ze dan 2 dagen naar mijn ouders gaan maar dat is nog even afwachten. Als ik weer ga werken is de baby ongeveer 10 weken oud dus dan zal hij ook wel heen moeten. Verder gaat Julian vanaf 1 maart nog maar 1 dag heen voor 16 weken omdat ik dan gewoon thuis ben en het onzin vindt om hem 3 dagen weg te brengen maar 1 dag helemaal voor mezelf en straks voor mezelf en de kleine vind ik ook wel erg lekker. Heb er trouwens nooit moeite mee gehad om hem weg te brengen, hij vermaakt zich al vanaf dag 1 daar en is gewoon erg tevreden. Heeft in al die tijd denk ik ook nog maar 2x gehuild toen we weg gingen en ook dat was binnen 3 minuten voorbij. Wel vindt hij het helemaal geweldig als 1 van ons hem weer opkomt halen dan weet hij niet hoe snel hij zijn jas aan moet trekken, doei moet zeggen en naar de auto moet lopen hahaha. Hij vindt de leidsters trouwens ook allemaal lief want ze krijgen allemaal kusjes van hem, kleine versierder dat het is hahaha
     
  9. sweetcandie

    sweetcandie Fanatiek lid

    29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Napoleon, heel veel sterkte met je moeder. Ik hoop dat de chemo aanslaat. Meid, ik heb geen woorden hiervoor. Enige wat ik je kan wensen sterkte en veel geduld. Dikke knuffel.
     
  10. ingrid130

    ingrid130 VIP lid

    14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Moe zijn, ben het wel, slaap ook al een paar weken niet tot nauwlijks maar kan nog wel gewoon normaal functioneren dus hoop dat het straks met mijn verlof voorbij is en dat het nu gewoon komt door het werken. Ik ken het nog wel van toen ik zwanger was van Julian en heb gelukkig maar weinig slaap nodig.
     
  11. ingrid130

    ingrid130 VIP lid

    14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Lage onderdruk, die van mij zit nu op 120/60. Dat was tenminste zo toen ik thuis zat dus ben wel benieuwd wat er dinsdag uitkomt naar weer een week gewerkt te hebben. Veel zoute dingen kan helpen om je onderdruk naar boven te krijgen maar te veel zout en dus een te hoge bloeddruk is ook weer niet goed. Een te hoge bloeddruk kan wijzen op zwangerschapsvergiftiging bijv. en dat willen we natuurlijk al helemaal niet!
     
  12. ingrid130

    ingrid130 VIP lid

    14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Verder, wel bijgelezen maar is niks meer blijven hangen dus als ik iets belangrijks heb overgeslagen: SORRY!!!!
     
  13. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    Pfff, wat is het hier rustig zeg :$.

    Ik zit nu ook aan de dropjes. Mijn onderdruk was de laatste keer geloof ik 50, dus en paar dropjes (ahum....een kwart zak ;)) kan vast geen kwaad...
     
  14. ingrid130

    ingrid130 VIP lid

    14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha dat had ik ook in de week dat ik ziek thuis ben gebleven, week later of paar dagen weet het niet meer!, was ie omhoog. Die paar dropjes zullen zeker wel helpen en anders moet je nog maar een kwart proberen:p
     
  15. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    Haha, ja een goed excuus om lekker veel drop te eten. Jammer dat het ook slecht voor de lijn is. Ik heb er trouwens helemaal geen last van dat mijn bloeddruk zo laag is. Volgende week woe weer naar de vk, dus ben benieuwd hoe mijn bloeddruk dan is. De eerste keer was de onderdruk 45 en de vorige keer dus 50.
     
  16. ingrid130

    ingrid130 VIP lid

    14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha ach die lijn komt wel weer. Ik mag dinsdag weer heen, ben ook wel heel benieuwd na een week werken.
     
  17. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    Volgende week gaat mijn zusje mee naar de vk. Leuk vind ik, en zij vindt het ook erg leuk.
     
  18. ingrid130

    ingrid130 VIP lid

    14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Das inderdaad leuk! Hier is Roeland zijn nichtje een keer mee geweest, die wilde graag weten hoe dat ging allemaal nou ja dan moet je maar mee om het te zien.
     
  19. mirjam2112

    mirjam2112 Niet meer actief

    napoleon: heel veel sterkte zeg.... Wat een zware berichten zo allemaal.. Ik hoop dat de chemo aanslaat, heel fijn dat jullie er vertrouwen in hebben, erg belangrijk!! Ook al is er misschien weinig wat we hier kunnen doen voor je hoop ik dat je de warmte van ons allemaal voelt als een stevige knuffel...!
     

Deel Deze Pagina