April 2010 mama`s

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door spriet, 24 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjam2112

    mirjam2112 Niet meer actief

    Marielle: welkom!!

    Strijken: alles van demi, mezelf, alleen het nette van m'n vriend en alles van de baby :D en ja ook rompertjes, hydrofiel doeken enzo maar net zoals caro alleen in het begin ;)

    alle moeie mama's: ik sluit me bij jullie aan.. Voel me echt
    hondsmoe en begin nog steeds meer last van m'n bekken te krijgen.
    Vanmiddag voor Demi's slaapje gaf ik haar
    nog wat appelsap maar ze kneep ik het pakje omdat ze hem niet af wou geven en toen snauwde ik: verdorie demi luister nou eens!!
    En toen moest ik gelijk huilen omdat zij er ook niks aan kon doen, ze was moe en dacht dat ik dr drinken ging afpakken maar ik wilde het alleen maar in zo'n houder doen... Voelde me verschrikkelijk omdat ik tegen dr snauwde terwijl dat niet nodig was....... Nog steeds trouwens

    wel de blije doos gehaald en de
    voeding die erin zit heb je ook niks aan.. Is vanaf 6 mnd maar houdbaar tot 16-09, dan zijn de meeste ukkies nog maar 5 mnd..
    Verder vond ik zuidplein maar een shitwinkel.. Had een bovenverdieping zonder lift en niemand die even kwam helpen toen ik zwanger+dreumes+flinke stapel beddengoed de trap af moest.. En dan die reclames die alleen maar voor bepaalde kleuren blijken te zijn (kom je dan bij de kassa achter) ach ik heb me weer even uitgeleefd en nu nog even neutral halen dan ga ik het weekend babywasjes draaien :)

    wat een verhaal :$ sorry haha

    oh ja, hier 2 dgn Kdv en de derde proberen we flexibel met opa's oma's en vriend z'n rooster te plannen..
    En ja, nog steeds pijn in m'n hart als ik haar wegbreng.....
     
  2. caromama

    caromama VIP lid

    23 jan 2007
    9.017
    5
    38
  3. AlRe

    AlRe Bekend lid

    8 mrt 2007
    803
    0
    0
    Rijen
    @Caromama en Kleintje ik lees dat jullie gisteren een baaldag hadden. Hopelijk gaat het nu beter met jullie.

    @Mermaid Ik lees dat de kogel door de kerk is. Balen van je baan maar fijn dat je nu weet waar je aan toe bent.

    @Marielle welkom.

    @Trotsemama Is de CV nu geplaatst?

    @Napoleon Ik hoop dat de chemo aanslaat en dat je moeder binnenkort gewoon je babytje kan zien. Heel veel sterkte en kracht toegewenst.

    Morgen ga ik de blije doos ophalen. Jippie!!!
     
  4. caromama

    caromama VIP lid

    23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ Mirjam, ik herken dat wel hoor. Ik schiet ook veel sneller uit mijn slof tegen Lukas (en mijn man) en dan voel ik me daar achteraf weer rot om. Handig dan van die Blije Doos met die voeding! Heb daar eigenlijk niet naar gekeken. Zal zo even checken wat er op die van mij staat.
     
  5. Ann80

    Ann80 Fanatiek lid

    15 jul 2009
    2.689
    0
    0
    Rotterdam
    Goodmonirngzzzz,

    Dusss ben gewoon klaarwakker.
    Ff wat eten en kijken of ik weer ff mn bedje in kan...

    Tot later ;)
     
  6. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    @ Mirjam: Wat naar dat je zo’n last van je bekken hebt en dan ook nog zo moe bent. Ik kan me levendig voorstellen dat je dan zo uit je slof schiet en je er dan direct schuldig over voelt. Dat heb ik altijd al als ik ineens zo lelijk tegen mijn katten doe ;)….kan je nagaan als het om je kind gaat. Heb je wel leuke dingen gekocht?

    @ strijken: Ik heb me laten vertellen dat je hydrofieldoeken beter niet kunt strijken, omdat ze dan minder water opnemen.

    @ Caro: Wat een schattige lodger die je gekocht hebt!! Echt onwijs leuk. Misschien een domme vraag van mij, maar wat is het precies en waar gebruik je zo’n ding nou eigenlijk voor?

    @ Ann: Meid toch! Jij bent vroeg uit je mandje….ik hoop voor je dat je inmiddels alweer lekker ligt te slapen.

    @ hier: Ik heb gewoon alweer lekker weekend. Normaal ben ik op woe altijd vrij, maar nu had ik mijn dag geruild en ben ik vandaag vrij zodat ik een lekker lang weekend heb. Ik heb net trouwens tegen alle adviezen in toch even de viezigheid uit de kattenbak geschept. De kat was er opgegaan net nadat Arco de deur uit was en ik ga echt niet heel de dag in die stank zitten. Nou ja, ik heb het natuurlijk met een schepje gedaan en heel goed mijn handen gewassen (altijd natuurlijk na een kattenbak-verschoning), dus het zal wel loslopen. Wel zielig hoor, want de kat mag nog steeds niet naar buiten. Zijn abces is nog steeds niet helemaal schoon en hij krijgt nog steeds een antibioticakuur. Morgen is de laatste dag van de kuur dus dan mag ie wel weer naar buiten, denk ik.
     
  7. Janne87

    Janne87 Fanatiek lid

    17 jan 2009
    3.051
    0
    36
    Hoi meiden!

    Heb tot gistermiddag bijgelezen, maar heb nu de puf even niet om alles uit te lezen. Nog bijzondere dingen?

    Marielle, welkom!

    TM, hoe is het met de cv-mannetjes?

    Smile (dacht ik?), jij vroeg over kleren die ik ahd besteld voor die bruiloft in mei, ik heb ze weer teruggestuurd ;) Het was toch niet leuk in het echt hihi. Ik zou wel een stretchjurkje willen maar dat lijkt me megaonhandig met borstvoeding, wat ik wil gaan geven.

    Mermaid, hoe is het met schilderen, of ligt het ff stil?

    Hm, verder weet ik het even niet.

    Mijn schooldagen breken me echt een beetje op joh, ik was gister al zo moe en vandaag is nog erger, kan wel janken. Vind het wel leuk om te gaan en mijn vriendinnen van mijn opleiding weer even 3 dagen intensief te zien en spreken, maar het gaat gewoon haast niet.
    En al die starende blikken op mijn buik joh, niet normaal! :$ Ik krijg de neiging om 'gewenst' of 'getrouwd' op mijn buik te zetten ofzo, word er echt een beetje kriegel van. IEDEREEN kijkt me gewoon na als ik met koffie door de kantine loop.
    Nou ja, vandaag laatste dagje ;)
    Straks ga ik naar de vk, ben benieuwd hoe het daar is. Ons kindje is lekker aan het rommelen, maar ik heb wel veel harde buiken en ben zó moe de laatste 2 weken.

    Hoe is het met jullie?
     

Deel Deze Pagina